Je wilt het schoon (dus eerst even ontvetten) en je wilt dat het makkelijk schoon te houden is, glanst en dat vingerafdrukken e.d. niet zo snel zichtbaar zijn en dat doe je met een beetje olie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:23 schreef fokkieslim het volgende:
Hiersnapikgeenbalvan de ene gaat de rvs vetvrij maken de ander smeert er vette zooi op,wat willen jullie nou?
Je beweert dat de keuken van de mac netjes is qua rvs,ik mag nooit te dichtbij komen .quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:34 schreef klusfoobje het volgende:
Hobbel eens bij de McDonald's binnen en vraag aan zo'n manager naar dat spul dat zij gebruiken. Misschien kun je wel een fles van ze kopen.
Mijn RVS moet dus juist niet glanzen......quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je wilt het schoon (dus eerst even ontvetten) en je wilt dat het makkelijk schoon te houden is, glanst en dat vingerafdrukken e.d. niet zo snel zichtbaar zijn en dat doe je met een beetje olie.
De olie is dus puur onderhoud.
Met olie krijg je juist minder snel vlekken en is het makkelijker schoon te maken nadien omdat het vuil op de olie ligt in plaats van op het metaal. Veel makkelijker af te vegen dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:41 schreef Killer_Mom het volgende:
RVS moet schoon zijn. zonder vette plekken en poetsvegen.
afnemen met warm water en een paar druppels afwasmiddel. al die middelen die te koop zijn leveren een vetlaag op die je er nooit meer afkrijgt, BV olie, hoe komen ze erbij. zefs de duurste middelen zorgen voor een glanzende laag met vlekken.
optijd afnemen, de roosters van de afzuigkap iedere maand in de vaatwasser.
mag zijn, ik heb net een nieuwe keuken met veel RVS. olie ga ik niet proberen, zo houd ik het gewoon schoon zonder veel moeite.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met olie krijg je juist minder snel vlekken en is het makkelijker schoon te maken nadien omdat het vuil op de olie ligt in plaats van op het metaal. Veel makkelijker af te vegen dus.
Ik ben een groot fan van die sponsjes maar die dingen kunnen behoorlijk krassen op rvs. Goed opletten dus en altijd met de vleug mee vegen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Vergeet alles, gebruik dit:
[ afbeelding ]
Geen chemicaliën, gewoon natmaken en poetsen maar.
Ik ben ook een grote fan, maar op dikke vetvlekken werkt het niet. Het werkte ook niet op mijn ruwe rvs.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Vergeet alles, gebruik dit:
[ afbeelding ]
Geen chemicaliën, gewoon natmaken en poetsen maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |