je bent verlost! Free Duckie!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:56 schreef PC eend het volgende:
En nou heb ik dus geen streams meer en krijg ook geen popup![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jouw werkgever stuurt je de straat op?ik durf het niet meer te vragen.
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen popup waarvan? Of je aub wilt dokken? Die popup?
Permbanquote:
Ik had een maand genomen, maar ik keek al 2 weken bijna niet meer, nu heb ik ze niet wil ik wel kijken en lukt het nietquote:
Ik heb een tijdje niet gekeken, maar vorige week toch weer voor een maand betaald. Maar echt veel kijken doe ik niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had een maand genomen, maar ik keek al 2 weken bijna niet meer, nu heb ik ze niet wil ik wel kijken en lukt het niet![]()
Uhhh...Nee ik reageer nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had een maand genomen, maar ik keek al 2 weken bijna niet meer, nu heb ik ze niet wil ik wel kijken en lukt het niet![]()
Nou kom op zeg .... Je hebt toch voor noppes en niks streamsquote:
Mmmmm ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
Wel fraai trouwens. Iemand opent een naamtopic (alweer!) en verdwijnt dan snel. En degene waarvoor het topic geopend is komt ook niet opdagen.![]()
Die kutnewbiepuber heeft volgens mij haar notebook verstoptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
Wel fraai trouwens. Iemand opent een naamtopic (alweer!) en verdwijnt dan snel. En degene waarvoor het topic geopend is komt ook niet opdagen.![]()
Precies! Mmmmmmm! En nu moeten wij met z'n drieen het werk opknappen.quote:
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kutnewbiepuber heeft volgens mij haar notebook verstopt
De DGKR zit ons op de hielen.... Linke soep.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kutnewbiepuber heeft volgens mij haar notebook verstopt
Het zou je blikveld wel verruimenquote:
quote:
quote:
Jij bent wel thuis in het 'wegwezen'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |