je bent verlost! Free Duckie!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:56 schreef PC eend het volgende:
En nou heb ik dus geen streams meer en krijg ook geen popup![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jouw werkgever stuurt je de straat op?ik durf het niet meer te vragen.
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen popup waarvan? Of je aub wilt dokken? Die popup?
Permbanquote:
Ik had een maand genomen, maar ik keek al 2 weken bijna niet meer, nu heb ik ze niet wil ik wel kijken en lukt het nietquote:
Ik heb een tijdje niet gekeken, maar vorige week toch weer voor een maand betaald. Maar echt veel kijken doe ik niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had een maand genomen, maar ik keek al 2 weken bijna niet meer, nu heb ik ze niet wil ik wel kijken en lukt het niet![]()
Uhhh...Nee ik reageer nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had een maand genomen, maar ik keek al 2 weken bijna niet meer, nu heb ik ze niet wil ik wel kijken en lukt het niet![]()
Nou kom op zeg .... Je hebt toch voor noppes en niks streamsquote:
Mmmmm ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
Wel fraai trouwens. Iemand opent een naamtopic (alweer!) en verdwijnt dan snel. En degene waarvoor het topic geopend is komt ook niet opdagen.![]()
Die kutnewbiepuber heeft volgens mij haar notebook verstoptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
Wel fraai trouwens. Iemand opent een naamtopic (alweer!) en verdwijnt dan snel. En degene waarvoor het topic geopend is komt ook niet opdagen.![]()
Precies! Mmmmmmm! En nu moeten wij met z'n drieen het werk opknappen.quote:
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kutnewbiepuber heeft volgens mij haar notebook verstopt
De DGKR zit ons op de hielen.... Linke soep.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kutnewbiepuber heeft volgens mij haar notebook verstopt
Het zou je blikveld wel verruimenquote:
quote:
quote:
Jij bent wel thuis in het 'wegwezen'quote:
Kijk ik een keer vrolijkquote:
nee popje, ik ben er ook nog..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kunt ook stoppen met roken, dan smaakt het niet vies meer.![]()
Ben ik trouwens de enige niet-roker onder de vaste SC-ers?![]()
Wat doe jij hier?quote:
eendje, ik ben bij de anonieme rokers, ik ben een nicotinist...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Verslaafd aan het meeroken he, geef maar toe![]()
![]()
Have fun Buuv..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
eendje, ik ben bij de anonieme rokers, ik ben een nicotinist...![]()
maar ik rook al járen niet meer....![]()
bij deze kom ik ook even (tijdelijk) afscheid nemen. vanaf morgen even lekker op vakantie!![]()
tot over twee weken, en hopelijk trekken ze niet tijdens mijn afwezigheid de stekker eruit...![]()
tot in augustus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heej Buuf, waar ga je heen op vakantie ???? Enne tot snel weer he, we moeten elkaar wel opzoeken als De Kooi in de tussentijd stopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bij deze kom ik ook even (tijdelijk) afscheid nemen. vanaf morgen even lekker op vakantie!![]()
tot over twee weken, en hopelijk trekken ze niet tijdens mijn afwezigheid de stekker eruit...![]()
tot in augustus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Jij 'bent' een WEG .quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat mij mijn eigen weg maar gaan. Ik zie meer dan genoeg.
Ik vond um zonder uitleg leukerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Jij 'bent' een WEG .
Dus als jij een weg ligt te wezen, ben je best wel thuis in het wegwezen
Moet ik alles uitleggen of is het te ver gezocht en slap
Een hele fijne vakantie buuf en tot over een paar weekjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tot in augustus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel punten had je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé buufje!![]()
Ik heb net m'n tanden gepoetst.
Daar was ik never nooit niet zelf op gekomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Jij 'bent' een WEG .
Dus als jij een weg ligt te wezen, ben je best wel thuis in het wegwezen
Moet ik alles uitleggen of is het te ver gezocht en slap
Nicotinihilistquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
Haai allemaal maar weer!!!! En doet je msn het alweer eendje
Eeeehhh...... Spaarpunten bedoel je?quote:
Hallo daar kan ik niets aan doen, hoef je mij niet zo kwaad aan te kijken!!!quote:
We maken er een lijstje van!quote:
Kijken of we een meerderheid gaan halenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
We maken er een lijstje van!![]()
Niet-rokers in de SC: [afbeelding]
Talitha
Ravii
Petraa
Buuf
Veulen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |