Of je houdt dit soort generaliserende en racistische opmerkingen gewoon voor jequote:Op woensdag 25 juli 2007 03:28 schreef -SR- het volgende:
Het valt mij op dat het iig allochtoon vs autochtoon is. En hieruit blijkt wederom dat de allochtonen sneaky zijn:
Natastia = negerin, spreekt voor zich
Amandel = genen van d'r Antilliaanse vader
Brian = opgegroeid in een negerkolonie
Nadia = marokkaanse vader
Dennis = Turkse vader
versus
Jaap = volbloed Hollander
Lieke = Idem
Huub = idem
I rest in my case
Typisch de mentaliteit van de gemiddelde allochtoon: "dat bepaal ik wel zelf" "Ik leef in een vrij land' "Ik heb net een Nederlands paspoort, dus ik heb ook rechten"quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:31 schreef Ravii het volgende:
niemand gaat mij vertellen wat te doen of niet.
Niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Bier natuurlijk, ben geen wijf.
quote:Ik ben net in de steek gelaten door De Liefde van mijn Leven dus dan mag het hm?
Geef eens een reden waarom je andermans mening mag demoniseren, als hun mening je niet bevalt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je houdt dit soort generaliserende en racistische opmerkingen gewoon voor je![]()
Dit is toch focking niet normaal !quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:32 schreef -SR- het volgende:
[..]
Typisch de mentaliteit van de gemiddelde allochtoon: "dat bepaal ik wel zelf" "Ik leef in een vrij land' "Ik heb net een Nederlands paspoort, dus ik heb ook rechten"
Doe eens gewoon, kneus..
quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:32 schreef -SR- het volgende:
[..]
Typisch de mentaliteit van de gemiddelde allochtoon: "dat bepaal ik wel zelf" "Ik leef in een vrij land' "Ik heb net een Nederlands paspoort, dus ik heb ook rechten"
Doe eens gewoon, profiterende kneus..
Officieel wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:33 schreef Terecht het volgende:
[..]
Niet?In je profiel staat toch echt dat je van het vrouwelijk geslacht bent.
[..]
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:34 schreef Ravii het volgende:
[..]
allochtoon 2e generatie.
wat de fuck heeft dat er mee te maken <inserts insult>
je komt niet vaak genoeg buiten en leest alleen maar het nieuws ofso?
jeuhz.
niemand op dit forum gaat mij vertellen om ergens niet te posten.
enige wat me tegenhoud zijn slotjes of eigen inzicht. ( ban-risico?)
Het heeft niks met 'óf wel óf niet posten'-gedachtekronkel van je te maken, maar met fatsoenlijk posten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:34 schreef Ravii het volgende:
allochtoon 2e generatie.
wat de fuck heeft dat er mee te maken <inserts insult>
je komt niet vaak genoeg buiten en leest alleen maar het nieuws ofso?
jeuhz.
niemand op dit forum gaat mij vertellen om ergens niet te posten.
enige wat me tegenhoud zijn slotjes of eigen inzicht. ( ban-risico?)
Jij bent gewoon een ordinaire racist, misschien dat je op stromfront wel mensen van hetzelfde niveau vindtquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:32 schreef -SR- het volgende:
[..]
Doe eens gewoon, kneus..
Misschien moet je die SC nog ff checken die TheraAngelina eerder postte, toen was er nog een OP met vaste SC users in de SC en Paris stond toen daar toen ook al in, dus of jij iemand al dan niet kent doet er niet zoveel toe lijkt me.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:31 schreef Ravii het volgende:
[..]
Iemand die denkt de bepalen wie er mag posten in deze SC!
niet met zoveel woorden. maar toch bottumline.
niemand gaat mij vertellen wat te doen of niet.
heul niet mensen die ik nog nooit in de SC heb gezien en opeens komen klagen dat de kwaliteit verbaggerd is
Je hebt er zelf een racistische toon aan gegeven, dus dit heeft niets meer met demoniseren te maken, ik wijs je op het feit dat je racistische opmerkingen maakt, dit is bij de wet en volgens de policy van FOK! niet toegestaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:33 schreef -SR- het volgende:
[..]
Geef eens een reden waarom je andermans mening mag demoniseren, als hun mening je niet bevalt?
Bier en tieten, wat wil een man nog meerquote:
Gewoon die teelballen dat lichaam terug inschoppen, dat zal hem lerenquote:Ach, hij komt wel weer terug. Over een uurtje of zo
.
Oeh, het woordje razzzismie valt alweerquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:36 schreef Terecht het volgende:
Jij bent gewoon een ordinaire racist, misschien dat je op stromfront wel mensen van hetzelfde niveau vindt![]()
En van die zielige nep-racistenquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:36 schreef Ravii het volgende:
[..]
de kwaliteit gaat achteruit.
pas op!![]()
mierenneukerig gedrag
waarom het me hier beviel (<<verleden tijd)quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je die SC nog ff checken die TheraAngelina eerder postte, toen was er nog een OP met vaste SC users in de SC en Paris stond toen daar toen ook al in, dus of jij iemand al dan niet kent doet er niet zoveel toe lijkt me.
Maar goed, daar heb ik je al eerder op gewezen. Ik meen vandaag nog.... (vorige SC ofzo??)
Je staat zelf ook al snel klaar om te roepen dat iemand moet optiefen, dus als er dan gepost wordt dat dat niet gewaardeerd wordt moet je niet raar staan te kijken.
Wtf lul jij nouquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:36 schreef Ravii het volgende:
[..]
de kwaliteit gaat achteruit.
pas op!![]()
mierenneukerig gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |