Naast dat horlogewinkeltje, tegenover station, tegenover tramhalte 1. Breng die held maar een bloemetjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef teamlead het volgende:whehehe
goeie actie van dat dönermannetje [afbeelding]
Waar zit die toko?
gmtaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Het zal gezien al die positieve reacties wel aan mij liggen.....
Maar ik vind het een beetje een sneue aktie, van zowel die donerturk als de klanten. Als iedereen in die winkel nu ziet dat die vent even 5 seconden weg was door dat "grapje", dan laat je hem toch weer gewoon zijn plek innemen. Dat is toch geen voordringen![]()
Ik vermoed dat het meer te maken heeft met zijn houding. Als je dat verstaat onder agent zijn, heb je gelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Oosthoek het volgende:
Wat is dat voor bullshit? Als die kerel eerder in de rij stond en door een grapje wordt weggeroepen ga je hem zijn verdiende plaats weigeren?Wat een debiel ben je dan zeg. Alleen omdat het een agent was zeker.
Nogal treurig imho.
Mwhaha inddquote:
Hij stond gewoon heel stoer te patsen met al z'n pistool/bonnenboekje/pen/mobilofoongedoe om zich heen en met z'n oortje in. Not my thing.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Oosthoek het volgende:
Wat is dat voor bullshit? Als die kerel eerder in de rij stond en door een grapje wordt weggeroepen ga je hem zijn verdiende plaats weigeren?Wat een debiel ben je dan zeg. Alleen omdat het een agent was zeker.
Nogal treurig imho.
Great Minds Think Alike, ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
gmta?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |