Gewoon, op de toonbank gelegd en 11 euro betaaldquote:
Nee hoor, 2 disc, met alles erop en eraan.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
De 1 disk versie lijkt mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd, op de bon staat ook nog 14,99quote:Op woensdag 14 november 2007 19:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gewoon, op de toonbank gelegd en 11 euro betaald
Hing een bord buiten dat ie voor 11 euro was en dat laat ik me geen 2e keer zeggen natuurlijk!
[..]
Nee hoor, 2 disc, met alles erop en eraan.
[ afbeelding ]
Is idd grappig.. voor een paar seconden. Maar wel stom dat ze die nasynchronisaties hebben gemaakt.. film is voor 12 jaar en ouder. Dan ga je toch niet naar de Nederlandse stemmen luisteren?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoorde net een stukje van Hagrid op z'n Belgisch. Wat een heerlijk accent daar.Erg geinig gedaan.
Tja, voor de PS3 maken ze games voor 17+ die nog nagesynchroniseerd wordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:46 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Is idd grappig.. voor een paar seconden. Maar wel stom dat ze die nasynchronisaties hebben gemaakt.. film is voor 12 jaar en ouder. Dan ga je toch niet naar de Nederlandse stemmen luisteren?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |