abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52311537
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:49 schreef Sannydance het volgende:
Gezien!!
Na film vier hield ik mijn hart vast, maar ik meot zeggen dat dit met 100% meeviel. Ik miste geen vreselijk belangrijke dingen in deze film..
één ding: hoe hebben ze het in 's hemelsnaam voor elkaar gekregen om Umbridge in de film nog erger te maken dan in het boek... wat een ********.
Ik ga volgende week zaterdag (eindelijk).

Ben echt zo benieuwd
Just because you can doesn't mean you should
pi_52431004
Ik vond er niet zoveel aan. Naar mijn idee was het stuk na de pauze te kort en te saai. Ineens was het afgelopen, terwijl ik het nog helemaal niet zo leuk vond.
Film is ook meteen uit m'n gedachten..terwijl ik normaal nog dagen aan een film denk.
Jammer!

Kijk wel weer uit naar de volgende film!! Ben nu bezig met boek 7, ook erg leuk!!
I ♥ PB
pi_52478004
hummm ja... bij de pathe is er geen pauze, dus geen idee vanaf welk moment je bedoelt
Dance 'til ya drop!
pi_52478214
ik vond deze film als potter film echt gruwelijk tegenvallen. Van de hak op de tak springen! Miste de sfeer van het boek wat ik wel bij de 1e 4 vier delen had.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52501862
Ik vond de film op zichzelf staand top De actie zag er goed uit en het verhaal was goed te volgen.

Met het boek in m'n achterhoofd miste ik alleen wel een paar kleine details
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage zondag 19 augustus 2007 @ 15:44:40 #56
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_52501935
gister heen geweest, ik vond 'm beter verfilmd dan de eerste 3 delen maar wat gaan ze soms gruwelijk kort door de bocht

Umbridge was goed god wat heb ik een hekel aan dat mens en Luna vond ik ook waanzinnig goed gecast
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_52502047
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Umbridge was goed god wat heb ik een hekel aan dat mens en Luna vond ik ook waanzinnig goed gecast
Omber was idd erg goed gespeeld!
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef MissLeDuq het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  Redactie Frontpage zondag 19 augustus 2007 @ 15:50:57 #58
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_52502100
SPOILER
With four other people
And aliens
pi_52502165
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
SPOILER
SPOILER
  Redactie Frontpage zondag 19 augustus 2007 @ 15:56:32 #60
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_52502259
dat ook ja, maar de belangrijkste dingen zaten er gelukkig wel in.
SPOILER
With four other people
And aliens
pi_52502340
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Etcetera het volgende:
dat ook ja, maar de belangrijkste dingen zaten er gelukkig wel in.
SPOILER
SPOILER
  Redactie Frontpage zondag 19 augustus 2007 @ 15:59:56 #62
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_52502381
dat snapte ik uiteindelijk ook duurde alleen ff
With four other people
And aliens
pi_52502418
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef Etcetera het volgende:
dat snapte ik uiteindelijk ook duurde alleen ff
Dat vertelden ze pas op het laatst.

Ik had ook zoiets van: WTF
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:33:59 #64
88233 Steve
Still the best.
pi_52503572
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef MissLeDuq het volgende:
SPOILER
Datgeen wat ik nu gequote heb vond ik heel raar. Daar ging die hele scéne om, en dan laten ze de ene persoon weg...

Wat de rest opnoemt zijn vooral kleine subplotjes. Je kunt gewoon echt niet elke scéne uit het boek in de film proppen. Alleen wat belangrijk is voor het verhaal hoort in de film.
Ik zou het wel leuk hebben gevonden om alles verfilmd te zien hoor. En er had ook wel meer verfilmd kunnen worden, aangezien de film de kortste uit de serie is.
Ik hoop dan ook dat er leuke weggeknipte scénes op de dvd komen te staan. P

[ Bericht 5% gewijzigd door Steve op 19-08-2007 16:44:36 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_52504235
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

[/spoiler]

Datgeen wat ik nu gequote heb vond ik heel raar. Daar ging die hele scéne om, en dan laten ze de ene persoon weg...

Wat de rest opnoemt zijn vooral kleine subplotjes. Je kunt gewoon echt niet elke scéne uit het boek in de film proppen. Alleen wat belangrijk is voor het verhaal hoort in de film.
Ik zou het wel leuk hebben gevonden om alles verfilmd te zien hoor. En er had ook wel meer verfilmd kunnen worden, aangezien de film de kortste uit de serie is.
SPOILER
Ik had het zelf toch beter gevonden als ze iets meer in de film hadden verwerkt van de kleine dingen die later in het verhaal belangrijk blijken (zoals dat stuk met Snape). Relatief gezien is het een korte film voor het dikste boek uit de serie...

Maar zoals ik al aangaf: Ik vond de film op zichzelf staand zeker goed! Umbridge en Bellatrix (jammer van de kleine rol) waren echt geweldig
pi_52697074
Weet iemand wanneer de dvd uitkomt?
pi_52697123
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef leonieke het volgende:
Waarschijnlijk aan het eind van dit jaar.
pi_52697211
Zo laat pas?
Maar ik wil hem nu al
pi_52697256
HP 4 was november 2005 in premiere, en april op DVD.

Daar zit een half jaar tussen, dus het zal wel ongeveer kloppen.
pi_52697370
Dat is dus nog wel een tijdje.. Maar dan weet ik wel al wat ik op mijn geschenkenlijstje ga zetten voor oudejaar
pi_52697413
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:18 schreef leonieke het volgende:
Dat is dus nog wel een tijdje.. Maar dan weet ik wel al wat ik op mijn geschenkenlijstje ga zetten voor oudejaar
Dan zal er vast wel veel een extra bij komen, bijv. een poster of een game ofzo.
pi_52715796
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef leonieke het volgende:
de dvd komt op 14 november dit jaar uit
Jeweettog!
pi_52806737
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:56 schreef biermeister het volgende:

[..]

de dvd komt op 14 november dit jaar uit
Ah OK, dat wordt een vroeg Sinterklaas kadotje.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:05:43 #74
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_52846243
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef alwaysthebest het volgende:
En er had ook wel meer verfilmd kunnen worden, aangezien de film de kortste uit de serie is.
er is 45 minuten aan scenes uit de film geknipt. geen idee waarom... zullen wel op de dvd komen.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_52848085
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:05 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

er is 45 minuten aan scenes uit de film geknipt. geen idee waarom... zullen wel op de dvd komen.
Dit zijn een aantal geknipte scenes:

"Trelawny eating" (02:31:17)
"Neville speaks up for Harry" (00:13:08)
"Steady cam around" (00:26:02)
"Umbridge questions Trelawny" (02:46:18)
"Malfoy, Crabbe and Goyle bully a student" (00:17:21)
"Filch blows on Umbridge's hair" (00:21:06)
"Harry, Hermione and Umbridge - extended" (01:47:14)
"Harry enters" (00:37:22)
"Harry and Ron packing" (01:07:23)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')