Ik ga volgende week zaterdag (eindelijk).quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:49 schreef Sannydance het volgende:
Gezien!!![]()
Na film vier hield ik mijn hart vast, maar ik meot zeggen dat dit met 100% meeviel. Ik miste geen vreselijk belangrijke dingen in deze film..
één ding: hoe hebben ze het in 's hemelsnaam voor elkaar gekregen om Umbridge in de film nog erger te maken dan in het boek... wat een ********.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just because you can doesn't mean you should
Omber was idd erg goed gespeeld!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Umbridge was goedgod wat heb ik een hekel aan dat mens
en Luna vond ik ook waanzinnig goed gecast
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef MissLeDuq het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Etcetera het volgende:
dat ook ja, maar de belangrijkste dingen zaten er gelukkig wel in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vertelden ze pas op het laatst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef Etcetera het volgende:
dat snapte ik uiteindelijk ookduurde alleen ff
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef MissLeDuq het volgende:
Datgeen wat ik nu gequote heb vond ik heel raar. Daar ging die hele scéne om, en dan laten ze de ene persoon weg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de rest opnoemt zijn vooral kleine subplotjes. Je kunt gewoon echt niet elke scéne uit het boek in de film proppen. Alleen wat belangrijk is voor het verhaal hoort in de film.
Ik zou het wel leuk hebben gevonden om alles verfilmd te zien hoor. En er had ook wel meer verfilmd kunnen worden, aangezien de film de kortste uit de serie is.
Ik hoop dan ook dat er leuke weggeknipte scénes op de dvd komen te staan. P
[ Bericht 5% gewijzigd door Steve op 19-08-2007 16:44:36 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[/spoiler]
Datgeen wat ik nu gequote heb vond ik heel raar. Daar ging die hele scéne om, en dan laten ze de ene persoon weg...
Wat de rest opnoemt zijn vooral kleine subplotjes. Je kunt gewoon echt niet elke scéne uit het boek in de film proppen. Alleen wat belangrijk is voor het verhaal hoort in de film.
Ik zou het wel leuk hebben gevonden om alles verfilmd te zien hoor. En er had ook wel meer verfilmd kunnen worden, aangezien de film de kortste uit de serie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het zelf toch beter gevonden als ze iets meer in de film hadden verwerkt van de kleine dingen die later in het verhaal belangrijk blijken (zoals dat stuk met Snape). Relatief gezien is het een korte film voor het dikste boek uit de serie...
Maar zoals ik al aangaf: Ik vond de film op zichzelf staand zeker goed! Umbridge en Bellatrix (jammer van de kleine rol) waren echt geweldig
Just because you can doesn't mean you should
Waarschijnlijk aan het eind van dit jaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef leonieke het volgende:
Weet iemand wanneer de dvd uitkomt?
Dan zal er vast wel veel een extra bij komen, bijv. een poster of een game ofzo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:18 schreef leonieke het volgende:
Dat is dus nog wel een tijdje.. Maar dan weet ik wel al wat ik op mijn geschenkenlijstje ga zetten voor oudejaar![]()
de dvd komt op 14 november dit jaar uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef leonieke het volgende:
Weet iemand wanneer de dvd uitkomt?
Ah OK, dat wordt een vroeg Sinterklaas kadotje.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:56 schreef biermeister het volgende:
[..]
de dvd komt op 14 november dit jaar uit
er is 45 minuten aan scenes uit de film geknipt. geen idee waarom... zullen wel op de dvd komen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef alwaysthebest het volgende:
En er had ook wel meer verfilmd kunnen worden, aangezien de film de kortste uit de serie is.
Dit zijn een aantal geknipte scenes:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:05 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
er is 45 minuten aan scenes uit de film geknipt. geen idee waarom... zullen wel op de dvd komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |