Ja, het voorbeeld ook......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Al zegt president Bush iets anders tegen haar, ze blijft altijd eerlijk, ze gaat nergens om liegen!![]()
idd, erg saai weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef ericahysterica het volgende:
nou het is allemaal wel weer erg veel van hetzelfde. De poll komt morgen veronderstel ik dussssss mensen stream lekker verder laterzzzzzz![]()
Heb je ze zien lopen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Dat ze met die kettingen willen lopen....
Bij Fries ??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben benieuwd in welk bed Nadia vanavond stapt![]()
Ik lig in een deuk, hoe kom je daar nu op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Ik krijg het woord "Jostiflip" door......
Tot morgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef ericahysterica het volgende:
nou het is allemaal wel weer erg veel van hetzelfde. De poll komt morgen veronderstel ik dussssss mensen stream lekker verder laterzzzzzz![]()
Ze is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
Hoe krijgt dat mens het trouwens uit haar strot??
Ik heb haar in een uur tijd zowel Jaap, Amanda en Natasia in 1 op 1 gesprekken horen bezweren dat de gesprekspartner van dat moment haar meest dierbare persoon in de Villa is, en degene is die ze "echt" vertrouwt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |