Ja, het voorbeeld ook......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Al zegt president Bush iets anders tegen haar, ze blijft altijd eerlijk, ze gaat nergens om liegen!![]()
idd, erg saai weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef ericahysterica het volgende:
nou het is allemaal wel weer erg veel van hetzelfde. De poll komt morgen veronderstel ik dussssss mensen stream lekker verder laterzzzzzz![]()
Heb je ze zien lopen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Dat ze met die kettingen willen lopen....
Bij Fries ??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben benieuwd in welk bed Nadia vanavond stapt![]()
Ik lig in een deuk, hoe kom je daar nu op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Ik krijg het woord "Jostiflip" door......
Tot morgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef ericahysterica het volgende:
nou het is allemaal wel weer erg veel van hetzelfde. De poll komt morgen veronderstel ik dussssss mensen stream lekker verder laterzzzzzz![]()
Ze is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
Hoe krijgt dat mens het trouwens uit haar strot??
Ik heb haar in een uur tijd zowel Jaap, Amanda en Natasia in 1 op 1 gesprekken horen bezweren dat de gesprekspartner van dat moment haar meest dierbare persoon in de Villa is, en degene is die ze "echt" vertrouwt....
Ik heb medelij met een paard ineens! Dit word toch dierenmishandeling?quote:
De twee intelligentste personen in een RL-spel (Joost, Huub) en dat gecombineerd met het woord Flipquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk, hoe kom je daar nu op.![]()
Jezus ik zit met vriendin op msn die alleen tv kijkt en die zegt dat Huub en Lieke de meest achterbakse personen zijn uit de kooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |