Hij heeft eminste wat leven in de tent voor vandaag gebracht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Hij vindt het geloof ik ook best stoer dat hij vandaag met bijna iedereen ruzie heeft gehad.
Noem mij eens 1 aardig ding van Dennis ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef F04 het volgende:
Ik vind die Dennis toch een beste een aardige vent, alleen heeft hij wel van die player trekjes.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergis je je niet? Dit is COS geen SC.![]()
Nadia vond het ook allemaal clashes vandaag, dit stelt echt niks voor bij echte ruzies en clashes in DGK.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Hij vindt het geloof ik ook best stoer dat hij vandaag met bijna iedereen ruzie heeft gehad.
sjaaltjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Noem mij eens 1 aardig ding van Dennis ?
hij denkt dat ie genoeg materiaal voor 3 weken heeft geregeld dus kan ie nu weer rustenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
edit: ik vind hem een watje.
We zullen eens extra op dat dekbed gaan letten de komende tijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil hem zelf niet, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat iemand anders hem krijgt.![]()
Morgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Popoll nog niet geweest? Ik kon niets vinden iig.
is zei, aardig. geen gladjakker !quote:
Een trap IN d'r hol, ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik las dat jij denkt dat ze donderdag vertrekt. Ik ben benieuwd. Hoe dan ook blijft het unfair: ze had een exit moeten krijgen en een trap onder d'r hol na.
Vanavond gaat ze hem weer 'verwennen'.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
We zullen eens extra op dat dekbed gaan letten de komende tijd.
Dit was een Dallas en Dynasty en GTST Kooi vandaag. Geen touw aan vast te knopen als je er niet steeds bovenop zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia vond het ook allemaal clashes vandaag, dit stelt echt niks voor bij echte ruzies en clashes in DGK.
verkeerde ben ff zoekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft ook gezoend met die gozer van Nadia, hij speelde 2 jaar geleden bij RKC.
Jij bent van de nachtploeg, ik vertrouw op een full report.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
We zullen eens extra op dat dekbed gaan letten de komende tijd.
Ik denk dat hij zich daarin sterk vergist. Je zult trouwens maar editor zijn voor het programma en hier wijs uit moeten worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:18 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij denkt dat ie genoeg materiaal voor 3 weken heeft geregeld dus kan ie nu weer rusten
Hij geeft zichzelf helemaal in bed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Noem mij eens 1 aardig ding van Dennis ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |