Waar komt dit nu opeens vandaan vallenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen Groningen
En ja, ik kan ChipsZak en DevilsAndDust nu heel goed uit elkaar houdenHet leverde wel een grappig gesprek op waarbij ik het gevoel had dat ik wel héél snel werd vergeten
Ach ja, ik was eens heel enthousiast aan Tangarine en Freecell aan het vertellen over bootcamp, terwijl het over bloedprikken gingquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen Groningen
En ja, ik kan ChipsZak en DevilsAndDust nu heel goed uit elkaar houdenHet leverde wel een grappig gesprek op waarbij ik het gevoel had dat ik wel héél snel werd vergeten
Vorige topicquote:
Ojaquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ach ja, ik was eens heel enthousiast aan Tangarine en Freecell aan het vertellen over bootcamp, terwijl het over bloedprikken ging![]()
![]()
.
Ik ben op visite gekomenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wow, 2 delen gemist
Is daarin nog iets bijzonders gebeurd?
Ahaquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorige topicIk geef nog netjes antwoord
Ja, maar ja, ik ben *doof*, dus ik kan er niks aan doenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
OjaDat is waar ook
Maar bootcamp wilden we ook best horen
Mag jij eigenlijk bloedgeven?
Je kon er ook niets aan doen, maar wij moesten wel ff nadenken waar jij het over hadquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, ik ben *doof*, dus ik kan er niks aan doen.
Nee, ik mag geen bloedgeven heb ik al uitgelegd --> problematische aderen.
Maar vanavond kom je hier, dus denk daar maar aan in al je frustratiequote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef Dangel het volgende:
weer eens extreme drukte
leveranciers die zich niet aan afspraken houden
pakketjes die niet in het busje van de koerier passen
Autumnquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar vanavond kom je hier, dus denk daar maar aan in al je frustratie.
*naar Autumn luistert.
met gevaar voor eigen leven dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:23 schreef Dangel het volgende:
en dan nu een manier vinden om scherpe platen van de bovenste stelling op een pallet op de vloer te krijgen zonder dat ik personeel heb
Maar dan wel de Racoon uitvoering..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:04 schreef Dangel het volgende:
Working class hero
Oh....quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:27 schreef Dangel het volgende:
Nee, racoon uitvoering zuigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |