quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef RickoKun het volgende:
Elke 'topsport' wordt alleen maar beoefend door lui die drugs gebruiken, optyfen van mijn TV dus!
In het bericht staat dat hij gebruik heeft gemaakt van bloed doping en dus zijn er geen drugs in het spel geweest slimpie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef RickoKun het volgende:
Elke 'topsport' wordt alleen maar beoefend door lui die drugs gebruiken, optyfen van mijn TV dus!
Het gaat erom dat er niet eerlijk wordt meegedaan slimpie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
In het bericht staat dat hij gebruik heeft gemaakt van bloed doping en dus zijn er geen drugs in het spel geweest slimpie.
Waarom wordt er dan gelult over drugs?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er niet eerlijk wordt meegedaan slimpie.
De "sport:" is juist om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef BolleSmurf het volgende:
Ksnap niet dat ze nog doping gebruiken... Ze komen er toch wel achter.
Daar lijkt et wel op jahquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef navvy het volgende:
[..]
De "sport:" is juist om dat te voorkomen.
inderdaad, hoe andersch kan men onmenselijke prestaties neerzetten? Door zelf te presteren!? TUUUUUUUUUUUUUURLIJK niet! YOU NEED DRUGS FOR THAT!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef navvy het volgende:
[..]
De "sport:" is juist om dat te voorkomen.
Volgens mij heeft vino niets gezegd over rasmussenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:23 schreef danos het volgende:
en zelf nog zeiken op rasmussen, wat een idioot!
Ja,held dat ie was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef DAMH het volgende:
Armstrong reed sneller en beter dan al die spuiters bij elkaar!!! Hij was iig wel clean
Mja dat denk ik dus ook....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef Os__ het volgende:
En toch is het de mooiste tour in jaren. Al decennia gebruikt iedereen dus ik snap het hele probleem niet. Iedereen gebruikt toch.
Eens, hoelaat begint morgen goede spuiten, slechte spuiten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:55 schreef Gitanki het volgende:
Geweldig, dat ik er ook naar blijf kijken omdat die kutsport stiekem gewoon mooi is![]()
Vergeet goede tijden slechte tijden, Goede spuiten, slechte spuiten is tha bomb!!!
Vlak na spuitkustquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:12 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Eens, hoelaat begint morgen goede spuiten, slechte spuiten?
Ja, want in bijv, atletiek is het natuurlijk allemaal erg clean.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat het vorige topic dicht is.
Wat een schijt "sport" is het toch ook, elke dag wel een "held" die betrapt is, en toch maar volhouden dat het een sport is...
Opdoeken die commercial voor de dope-handel..
volgens mij ook niet.. zo dom is ie ook weer nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft vino niets gezegd over rasmussen
Volgens mij was er een tijd terug in het nieuws dat voetballertjes vanaf 16 al op doping getest worden door de knvbquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:32 schreef Os__ het volgende:
[..]
Ja, want in bijv, atletiek is het natuurlijk allemaal erg clean.![]()
Het is maar goed dat voetbal een van de meest eerlijke sporten ter wereld isquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat het vorige topic dicht is.
Wat een schijt "sport" is het toch ook, elke dag wel een "held" die betrapt is, en toch maar volhouden dat het een sport is...
Opdoeken die commercial voor de dope-handel..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef Os__ het volgende:
En toch is het de mooiste tour in jaren. Al decennia gebruikt iedereen dus ik snap het hele probleem niet. Iedereen gebruikt toch.
Dus als iedereen doping gebruikt, is het goed. Wat een redenatie zegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:15 schreef Urvin het volgende:
[..]
Mja dat denk ik dus ook....
Mensen die denken dat sport eerlijk is, zijn of dom, of naief
Idd ik bedoel als een beetje spuiten je wereldbekendheid (in positieve zin, als ze je niet pakken) en veel geld kan opleveren, nee dat doe je gewoon niet, anders mag je niet naar de hemelquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef Adidah het volgende:
Daarnaast is het gewoon dom om te denken dat sport niet eerlijk kan zijn. Net alsof iedere topsporter doping gebruikt...right.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft vino niets gezegd over rasmussen
quote:Alexander Vinokourov: "Onbegrijpelijk dat de UCI niet tijdig heeft ingegrepen. Één controle buiten competitie missen is erg, maar twee? Maar nu rijdt Rasmussen in de gele trui en wat doe je eraan? Ze hadden hem gewoon niet mogen laten starten."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |