Normaal altijd op een dinsdag avond, zal dus wel om 21:00 of 22:00 zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:02 schreef koemleit het volgende:
vraagje wanneer is de uitslag van de popupol?
Denniks zal Brian nooit para krijgen trouwens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:02 schreef avonne het volgende:
Brian zegt "doei!"
Oh nee, wacht maar eens af...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:02 schreef wolferl het volgende:
Denniks is nu al vast geluld.
Brian wil de dames erbij halen, Denniks durft niet.
Ik ben bang van wel.quote:
Nee, hij krijgt Brian nooit gek, dat lukt Huub wel, maar Nix echt niet!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat hij goed start, maar nu moet hij doorgaan. Achter Brian aanlopen en doorzetten. Brian wordt vanzelf gek
ik geniet hiervan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:04 schreef T-lex het volgende:
Huub en Brian gaan samen op Dennis...LEUK!!
weer eens wat andersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:04 schreef T-lex het volgende:
Huub en Brian gaan samen op Dennis...LEUK!!
Koppie, koppie, vanavond zijn er meer streamers!quote:
Isoleren die hap, werkt beter bij Dennix.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef Nostalgist het volgende:
Hè, jammer dat Huub er niet direct even op losgaat.....
Vanavond in het kantoor zal hij het hele scenario idd wel weer goed oefenen... and again, and againquote:
idd... ik lig in een deuk...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef Marrije het volgende:
oh lachen dit
Huub en 100.000 streamers.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis wil dat Huub weggaat........ Geen kans op, denk ik
Verstond ik ook, slaat nergens op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Nada nou? Ik ga weg anders heb ik hetzelfde probleem als Natasja met Wilgo?![]()
ja dat hoorde ik ook...wtf?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Nada nou? Ik ga weg anders heb ik hetzelfde probleem als Natasja met Wilgo?![]()
waar overquote:
Tenzij die date die die 10.000 wel ff wilde lappen denkt dat hij meer is dan een datequote:
gauw de deur op slot doen! die ene keer dat dennis geluid maakt!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Desii het volgende:
shit, mijn visite komt terug...... please wordt dit opgenomen![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi gesprek nu tussen de drie mannen.
Over een jurkquote:
Twee mannen en 1 snotjochiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi gesprek nu tussen de drie mannen.
yep, maar die van Eveline was echt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij die date die die 10.000 wel ff wilde lappen denkt dat hij meer is dan een date
Had Eveline niet een soortgelijk scenario?![]()
hoe zo komt jouw visite terug dan???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Desii het volgende:
shit, mijn visite komt terug...... please wordt dit opgenomen![]()
Daar krijgt ie Brian wel para meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:12 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis geeft nu toe dat hij met Amanda wil neuken ????? Oeiiii
Ik ben voor 3 snot jochiesquote:
Wat ben ik blij dat jij er weer bent... dit is echt een live verslag meelezen, thnx beebquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
Huub houdt zich wat op de vlakte..... Die zuigt de informatie gewoon in zich op....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef yvonne het volgende:
Ben ik nog op tijd?!
hmz ben bang dat het hoogtepunt van dennis al weer geweest is hoor..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef yvonne het volgende:
Ben ik nog op tijd?!
here we goquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
Huub houdt zich wat op de vlakte..... Die zuigt de informatie gewoon in zich op....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
Huub "dat jouw Chickie je elke keer gaat pijpen en je niet laat komen..."
Dennis "ik blijf lachen, zie je toch, ik blijf lachen"
Brian "Huub vraagt of het frustratie is"
Brian moet Dennis zelfs nog een beetje helpen
Als die 2 ruzie hebben gaat het meestal over nietsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef Borga het volgende:
waar hadden Zdngmw en Amanda ruzie over
Hij kan het niet eens aan tegen Brian alleen buiten net, werd als een klein jochie door Brian terechtgewezen, hij was op z'n 'pikkie' getraptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis kan het duidelijk niet aan tegen twee man.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij er weer bent... dit is echt een live verslag meelezen, thnx beeb
Mootie is ijzersterkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:17 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis scheldt vaak met het woord "kikker" Dat maakt nou niet echt indruk geloof ik.
Niet echt indrukwekkend nee. Wat dat betreft was de "kabouter" taal van Jaap heel wat krachtiger...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:17 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis scheldt vaak met het woord "kikker" Dat maakt nou niet echt indruk geloof ik.
quote:
goed hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:19 schreef ScofieldM het volgende:
Damn dat huub tussen Brian en nix in gaat staan, dat ik dat nog mee mag maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |