alle 36 wedstrijden? ADO speelde er toch 38?quote:Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
10. Hoeveel wedstrijden speelt Hursut Meriç voor ADO Den Haag?
Dit antwoord staat fout in de OP
Ik had nog nooit van 'm gehoord maar hij speelde als enige Hagenees in alle 36 wedstrijden dit seizoen mee (bron: VI.nl
Dus tenzij ook de play-offs mee tellen is het antwoord 36 (ik had 25)
Goed puntquote:Op maandag 21 april 2008 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
alle 36 wedstrijden? ADO speelde er toch 38?
diekie, zou je de OP ook ff bij kunnen werken ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:11 schreef dndiek het volgende:
Nieuwe stand omdat Van Hulten de bekerfinale fluit
Na wat heen en weer gemaild te hebben met de KNVB, blijkt de KNVB zo'n overzicht ook niet te hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:22 schreef methodmich het volgende:
Is dat niet te vinden op de site van de KNVB ergens?
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Na wat heen en weer gemaild te hebben met de KNVB, blijkt de KNVB zo'n overzicht ook niet te hebben
Ik zal er eens over denken, als ik het doe, zal het sowieso niet vóór donderdagavond zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef dndiek het volgende:
Ik heb op het moment geen zin om te turven en ik denk ook niet dat dat in de toekomst wel komt
Dus als iemand anders zich geroepen voelt, ga je gang! (iemand uit de top 6 die nog 1e kan worden bijvoorbeeld)
Alle rode kaartenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:02 schreef RayMania het volgende:
Gaat het om direct gegeven rode kaarten?
Directe rode kaarten was nog wel makkelijk te checken, maar geel/rood niet. Helaas.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:09 schreef dndiek het volgende:
Ik heb wel een overzicht van alle rode kaarten maar ik heb geen zin en geen tijd om alle wedstrijden na te lopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |