Ik vond hem ook helemaal niet geweldig. Had er meer van verwacht met "het gevecht begint nu pas echt" etc. Beetje jammerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook tegenvallen in vergelijking met de vorige films. Dat komt natuurlijk ook wel doordat deel 5 een boek was met heel veel uitleg en wat minder spannende actie, maar ik vond 'm zeker niet geweldig.
En jammer dat die Radcliffe inmiddels al de echte Potter is, want acteren kan ie niet..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef Nesle het volgende:
Ben vandaag naar Harry Potter geweest.
Ik vond hem best saai?
Een huilende Nem is nooit goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef wyccie het volgende:
Misschien is een Nem met duikbril wel beter dan een huilende Nem.
NOOIT weer echt niet, we zijn wel 2,5u onderweg geweest van CZ naar Eindhoven en weer terug baggerquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stel...je bent een begrafenisondernemen met humor. Dan komt je na een lange dag thuis, je vrouw draait zich om en je ziet die bril. Dan lig je waarschijnlijk een uur krom.
Dan komt het moment dat je een grafrede staat geven en opeens denk je weer aan je vrouw met dat ding. Dat wordt toch een beschamend moment
Vooral bij dat eerste deel, ja.quote:
Als ik het geld had zou ik mijn leven doorbrengen met het maken van films. En dan vooral met zulke stukje erinquote:
Koop een camera en word een Youtube-heldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik het geld had zou ik mijn leven doorbrengen met het maken van films. En dan vooral met zulke stukje erin
Ik heb vaker bij bijvoorbeeld een nummer ineens een idee voor een filmpje/clipje dat er ontzettend goed bij zou passen. Maar ja
Dat nu ook weer niet.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat nu ook weer niet.Maar liever niet met die bril. Dat beeld krijg ik dan nooit meer uit m'n hoofd.
Ik heb het al ergens gemeld hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:30 schreef wyccie het volgende:
Hé, Nesle! Hoe was dat nou met je 'baas' gegaan?
Ja moet ik nog doen. Maar ik wil een goeie en dan zit je gelijk aan een paar duizend. En dat is dan eigenlijk al niet eens genoegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Koop een camera en word een Youtube-held![]()
Ik lees niet alles terug, sorry.quote:
Ah, gelukkig. Stress kan iemand heel erg onredelijk maken. Ik denk dat hij er nu wel van geleerd heeft en nu eerst nadenkt voordat hij weer zomaar mensen uitkaffert.quote:Maar het was eigenlijk weer koek en ei. Heb met mijn echte baas gepraat, dus de kokkin en die heeft weer gepraat met hem. Het is allemaal weer goedgekomen dus en hij heeft ook sorry gezegd, hij zei dat het zo druk was die avond en omdat ik als enige bij de afwas stond ging het dus niet zo snel als hij wilde. Hij was gestresst en nouja, daar kan ik wel inkomen. Hij vond het ook onredelijk van zichzelf dat hij tegen ons tekeer is gegaan midden in het restaurant
Maar het is weer top dus![]()
Misschien is het maar beter dat je niet naar Lowlands komtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat nu ook weer niet.Maar liever niet met die bril. Dat beeld krijg ik dan nooit meer uit m'n hoofd.
Mjaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
En jammer dat die Radcliffe inmiddels al de echte Potter is, want acteren kan ie niet..
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter dat je niet naar Lowlands komt.
Dat ligt natuurlijk ook (deels) aan de kwaliteit van de camera!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Youtube
Als ik ooit zover ben gooi ik ze wel op een website waar ze op normale kwaliteit te zien zijn
Is me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef Nesle het volgende:
Nou, Hermione
Die wenkbrauwen hebben een soort tic
Ja, ook wel. Daarom wil ik een goede camera. Maar behalve dat is het zo dat Youtube de filmpjes downsampled en downsized naar blokkerig postzegelformaatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk ook (deels) aan de kwaliteit van de camera!
Youtube is een geweldig concept jaquote:Ik vind YouTube echt een geweldig concept. Ik doe klik klik klikkerdeklik![]()
Je hoeft alleen m'n kaartje te halen, ik ben luiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Samen met mij in de tent en dan óók nog eens een LL-kaartje cadeau krijgen...
Grapjas![]()
Dolores Umbridgequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg jeuk van die heks in haar roze pakje![]()
Dat was natuurlijk ook de bedoeling, maargoed
Ik heb nu al een plek. Je bent te laat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hoeft alleen m'n kaartje te halen, ik ben lui
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nu al een plek. Je bent te laat.![]()
Misschien mag je tussen Nem en mij in.quote:
Hmm, je hebt grootse plannen dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik kwaliteit in mijn hoofd heb zitten en geen huis/tuin/keukenfilmpjes..iets waar Youtube toch groot mee geworden is
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef wyccie het volgende:
Dit is toch wel dé YouTubeheld:
http://www.youtube.com/watch?v=2xjJXT0C0X4
quote:
Ja ik ken hem al een tijdjequote:Dit is toch wel dé YouTubeheld:
http://www.youtube.com/watch?v=2xjJXT0C0X4
Zou ik ook wel willen, maar meisjes dragen in het algemeen geen mobiel in hun broek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb geen ringtone, alleen één piepje en verder trilt ie.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:07 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat sneu. Ik had 'm ook best wel kunnen bijknippen.
Avril Lavigne, toevallig?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Dat nummer doe me heel sterk denken aan een ander nummer en ik kan er niet opkomen
De clip. Die man heeft een plat hoofd. Ze hebben 'm 'geopereerd', maar het probleem niet opgelost.quote:
Heb je je hond weggegooid omdat ie te lang haar had?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:07 schreef wyccie het volgende:
Ah, wat sneu. Ik had 'm ook best wel kunnen bijknippen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien mag je tussen Nem en mij in.![]()
Aan een boom geknoopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:09 schreef Supersheep het volgende:
Heb je je hond weggegooid omdat ie te lang haar had?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |