quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Samen met mij in de tent en dan óók nog eens een LL-kaartje cadeau krijgen...
Grapjas![]()
Ik ookquote:
Dat is wel een idee: dan krijg je wel avondeten, maar weet je niet wat het isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of laten bezorgen. Beter nog: vraag of Soempie voor je wil bestellen!
Daar had ik overheen gelezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of laten bezorgen. Beter nog: vraag of Soempie voor je wil bestellen!
Is zo'n APK-keuring (of staat de K al voor keuring?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo met de trein richting familie, auto van m'n moeder is niet door de APK gekomen en alles repareren is duurder dan de dagwaarde (nogal doorgeroest en zo), en nu moet er een nieuwe auto komen.
Mutsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dat ligt er meer aan dat ik gewoon geen slaapplek heb. M'n ex heeft vlak voor m'n neus m'n plekkie ingepikt.En ik heb niet zo'n zin om met hem te gaan/ met zijn groepje.
En ik heb geen tent.
![]()
Gewoon een duikbril opzettenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:31 schreef Mikkie het volgende:
Zijn er trouwens instant-ui-snij-machines te koop? Ik heb geen zin om elke keer te janken als ik friet speciaal wil, maar nu heb ik telkens geen uien en is m'n friet niet speciaal genoeg
Jazeker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:31 schreef Mikkie het volgende:
Zijn er trouwens instant-ui-snij-machines te koop? Ik heb geen zin om elke keer te janken als ik friet speciaal wil, maar nu heb ik telkens geen uien en is m'n friet niet speciaal genoeg
(Ik kan m'n sleutels niet direct vinden en het had niet meteen haast dus ik kan nog reageren)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:32 schreef Soempie het volgende:
Maar hoe kan het dan dat repareren opeens duurder is dan de dagwaardehet jaar ervoor kwam hij er toch ook doorheen
Hoeveel schade kun je nou in een jaar hebben
Succesquote:
Koequote:
Maar zeker geen pudding.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag spullen in huis gehaald voor een English Breakfast.
Bacon(dikke, zoals het hoort), sausages
Eieren en bonen had ik al. Tomaatje en champi's ook
of voorgesneden uien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Is het niet veel makkelijker om een frietje speciaal te kopen in plaats van een uiensnijder?
Het is altijd makkelijker om een patatje te kopen. Maar toch maak je het wel eens thuisquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Is het niet veel makkelijker om een frietje speciaal te kopen in plaats van een uiensnijder?
Ik nooit. Ik heb nooit friet, frietsaus en ketchup in huis. Alleen uien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
Het is altijd makkelijker om een patatje te kopen. Maar toch maak je het wel eens thuis
Maar voorgesneden uien zijn beperkt houdbaar.quote:
Ah, ok. Dat was wel essentiėle info.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:41 schreef Mikkie het volgende:
Als je maar regelmatig genoeg friet haalt (zoals ik) verdien je dat zo terug
Eeeeeen...bedanktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:42 schreef Supersheep het volgende:
Nou heb ik zin in een frikandel speciaal
Geen twee?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het stomme is dat ik zelf geen uiensnijder heb en ik hem er echt één nodig
Jij mįįkt de voorgesneden uien in zakken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe heb je het ooit zonder gedaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij mįįkt de voorgesneden uien in zakken?
http://www.opussupplies.nl/quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef Etcetera het volgende:
waar kun je tegenwoordig nog goedkoop spindels dvd's halen? ik heb in directe omgeving een c1000, ah, action, kruidvat, makromaar heb geen makro pasje, alhoewel die mss wel te fiksen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |