Nee, dat is juist het gecoverde gedeelte van het nummerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen dat hardere stuk, maar de intro hoort toch niet bij dat nummer?
Echt? Of maak je me maar wat wijs?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Supersheep het volgende:
Nee, dat is juist het gecoverde gedeelte van het nummer
Alleen voor de reclame gepingeld en verder niks.
Echtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt? Of maak je me maar wat wijs?
Ik ben zo erg amuzikaal.![]()
Ik had eerst de hele openingsscene van Pulp Fiction (het stuk in het restaurant), maar nu de theme van "Happy Tree Friends"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:59 schreef Soempie het volgende:ik weet niet meer wat m'n ringtone is.
* telefoon zoekt
Slaap lekkerquote:
ik eerst ook een tijd die van Pulp Fictionquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik had eerst de hele openingsscene van Pulp Fiction (het stuk in het restaurant), maar nu de theme van "Happy Tree Friends"![]()
![]()
Foeiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef geenaam het volgende:
En nog 5 berichtjes te gaan. En dan is dit topic al weer vol. Maar de Lapo pak ik lekker nooooiitt
Dankjewel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:52 schreef wyccie het volgende:
Audacity.
Maar je moet waarschijnlijk wel iets downloaden om het daarna in mp3 om te kunnen zetten.
Ik ben altijd de pineut.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef geenaam het volgende:
En nog 5 berichtjes te gaan. En dan is dit topic al weer vol. Maar de Lapo pak ik lekker nooooiitt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |