What is je punt, TMF il altijd al bagger geweest. Download/ koop muziek DVD's van de bands die je graag ziet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Tegenwoordig is er na elke clip op tmf wel reclame, of zoiets als moviefacts. Ik word er gek van. Of weer een ander programma. Die programma's zijn meestal wel leuk maar die hoeveelheid reclame tussendoor..... bah!
Jaar of 9 geleden was TMF nog leuk en kon je er lekker naar muziek op kijken. Als je hem nu aanzet word je om het kwartier doodgegooid met jamba-reclames en 'spelletjes op je mobiel'.![]()
Hetzelfde geldt overigens voor MTV. Daar zijn bijna alleen nog maar programma's op te zien. En áls ze dan een keer muziek draaien, zijn altijd die dansende sletjes zoals Avril Lavigne of Beyoncé aan het krijsen alsof ze twintig orgasmes in één keer hebben. Geen echte hits meer dus.
Op the Box zijn alleen nog maar tekenfilms te zien.
Klacht:
- teveel reclames
- slechte muziek
- teveel programma's
- tekenfilms
![]()
En MTV2 is wel tof. Oh, en ook nog VH1.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
neem digitale tv, dan heb je nog een mtv en tmf erbij
Wij snappen elkaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:55 schreef Devlinsect het volgende:
MTV, TMF + varianten, Nickelodeon en dat kidschannel, is van één bedrijf. Daarom lijkt het misschien zo opelkaar.
Ben het wel met je eens. De reclame duurt langer, is vervelender (jamba ringtones x100000 op een dag) en film items er tussen door.
Vrôgah, was MTV een MUZIEK KANAAL. Nu een baggerkanaal met tv-series die in den treure worden herhaald (ow, leuk Jackass!).
Is ook geen verslechtering. Ik zou het zelfs een verbetering durven te noemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:55 schreef Deetch het volgende:
de box is toch vervangen door comedy central? dat vind ik zeker geen verslechtering.
Da's toevallig! De laatste keer dat ik een fatsoenlijk nummer op 1 van die kanalen zag was ik ook 14. En ik ben nu 26.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef McKillem het volgende:
Niet alleen die reclame 's zijn irritant, je wordt tegenwoordig ook op elk muziekkanaal tot in den treuren doodgegooid met kut-muziek.
De laatste keer dat ik een fatsoenlijk nummer op 1 van de bovengenoemde kanalen zag was ik rond de 14 (ben nu 21).
Dat heb ik 1 min gezien, man wat slechtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:19 schreef afcajos het volgende:
Zorg dat je TV Oranje krijgtelk halfuur misschien 2 minuten reclame
TV Oranje is best leuk soms als je teveel gezopen hebt. Mijn ouders hebben het en ik bescheur me elke keer weer om die zender. Ze heten allemaal Anita of Wilma of zo en zingen allemaal in een woonwagen of in de natuur. En die teksten zijn helemaal fantastisch....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:30 schreef Tahiti het volgende:
TV Oranje is geweldig, iedere josti met een heuse videoclip krijgt daar zendtijd
Niks beters dan savonds met je brakke kop naar een paar van die zingende josti's te kijken![]()
Hilarisch programma.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:34 schreef nikky het volgende:
my sweet sixteen weekend
Nu?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:03 schreef arnold-d het volgende:
de jaren t/m 2000 was het muziek nog goed..
nu al dat klote hardcoore en jumpen![]()
Pink floyd, Queen..... als ze dat nou meer op tmf draaide.... of mtv..
Hardcore? Jumpen? Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:03 schreef arnold-d het volgende:
de jaren t/m 2000 was het muziek nog goed..
nu al dat klote hardcoore en jumpen![]()
Pink floyd, Queen..... als ze dat nou meer op tmf draaide.... of mtv..
Ik weet het niet hoor maar dan of jij bent niks gewend of hun krijgen te weinig sex en gaan al af als ze op TV komenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:44 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Hetzelfde geldt overigens voor MTV. Daar zijn bijna alleen nog maar programma's op te zien. En áls ze dan een keer muziek draaien, zijn altijd die dansende sletjes zoals Avril Lavigne of Beyoncé aan het krijsen alsof ze twintig orgasmes in één keer hebben. Geen echte hits meer dus.
![]()
Haha, heeft dat gekrijs voor jou enige kwaliteit dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar dan of jij bent niks gewend of hun krijgen te weinig sex en gaan al af als ze op TV komen!
Haha, nee gelukkig nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:55 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Haha, heeft dat gekrijs voor jou enige kwaliteit dan?![]()
gelukkig heb ik internet, oneindige keuze voor mp3 en videoclips dat ik op elk gewenst moment (nou ja als me pc aanstaat en ik er ben...) te luisteren/kijken (Y)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef L.no het volgende:
Gelukkig heb ik digitale tv. Genoeg muziekzenders. ^^
Misschien het NDSM-werf annexeren ofzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:34 schreef nikky het volgende:
MTV en TMF hebben het bij mij allang afgedaan. Vroeger als een kind zo blij dat we TMF kregen. Was 16 oid en tegenwoordig zenden ze meer serie rotzooi en reclame rotzooi uit dan muziek. En wat dacht je van zo'n my sweet sixteen weekend break?![]()
Het hele weekend verwende rotnesten. MUZIEK WILLEN WE.
Kan er niet iemand een petitie beginnen?
Te lang.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Nu?
Hoe lang denk jij dat dat klote hardcore bestaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |