abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51823258
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:32 schreef AQuila360 het volgende:
Het is deze geworden voor 999 bij een echte winkel hier in de buurt. die hadden hem in de aanbieding van 1400 voor 999.

Ga hem zo ff snel kopen of bestellen, weet eigenlijk niet of die zaken die tv's op voorraad hebben?
Maar goed dat maakt me niet zo veel uit
samsung
  woensdag 25 juli 2007 @ 17:20:15 #27
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_51824200
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

samsung
Geen verstand van tv's dus!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  woensdag 25 juli 2007 @ 17:57:55 #28
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51825468
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 17:20 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Geen verstand van tv's dus!
Laat me raden: Je hebt een samsung?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:10:28 #29
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_51825859
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 17:57 schreef BMH het volgende:

[..]

Laat me raden: Je hebt een samsung?
Ja en een Sony. Samsung geeft mooiere kleuren en heeft een hogere contrastverhouding dan de Sony. Terwijl de Sony duurder was. Samsung maakt gewoon goede schermen, valt niet over te debatteren.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:13:40 #30
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51825946
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:10 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ja en een Sony. Samsung geeft mooiere kleuren en heeft een hogere contrastverhouding dan de Sony. Terwijl de Sony duurder was. Samsung maakt gewoon goede schermen, valt niet over te debatteren.
Niet?
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:17:39 #31
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_51826056
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:13 schreef BMH het volgende:

[..]

Niet?
Nee, tis gewoon een feit. Tuurlijk heb je bepaalde types (mindere) en ieder zijn voorkeuren. Maar ze maken geen slechte schermen. Over onderlinge voor -en nadelen is discussie natuurlijk ieders recht. LG daarentegen......... Don't go there....

Daarbij moet gezegd worden dat de remote bij Samsung traag werkt, das mijn enige punt van kritiek.
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:03:13 #32
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51827360
Hij staat al Vind hem echt mooi en fak it over 2 jaar koop ik wel weer nieuwe

Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_51830050
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

samsung
Ja en ook fantastisch onderbouwd. Dank daarvoor.

Bij elke TV is het zo dat het je moet aanspreken en je eigen voorkeur moet zijn.
Toevallig spreekt Samsung mij het meeste aan en levert voor mij ook nog eens zeer goede kwaliteit.
Ik lees veel reviews voordat ik tot aankoop overga en heb dus ook veel goede reviews gelezen.

Wat ik voornamelijk het belangrijkte vond is de vergelijk met andere LCD tv's en de priijskwaliteit verhouding van Samsung vond ik onovertroffen.
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:55:21 #34
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51833170
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Bij elke TV is het zo dat het je moet aanspreken en je eigen voorkeur moet zijn.
Toevallig spreekt Samsung mij het meeste aan en levert voor mij ook nog eens zeer goede kwaliteit.
Ik lees veel reviews voordat ik tot aankoop overga en heb dus ook veel goede reviews gelezen.

Wat ik voornamelijk het belangrijkte vond is de vergelijk met andere LCD tv's en de priijskwaliteit verhouding van Samsung vond ik onovertroffen.
Ik ben er ook erg tevreden mee Laat ze maar sparen en tegen de tijd dat ze geld bijelkaar hebben kunnen ze weer extra gaan sparen voor die nieuwe feature die dan uit is!

En zo blijf je bezig
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:00:27 #35
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_51833387
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik ben er ook erg tevreden mee Laat ze maar sparen en tegen de tijd dat ze geld bijelkaar hebben kunnen ze weer extra gaan sparen voor die nieuwe feature die dan uit is!

En zo blijf je bezig
Ik heb de 82 cm variant van de jouwe. Puik toestel!! Als je er tijd aan spendeert kan het beeld nog VEEL mooier worden.

/heb de mijne handmatig afgesteld dmv een testbeeld (via pc) en dan met de RGB waardes en contrast te spelen. Scheelt ENORM veel kan ik je zeggen.
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:08:41 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51833749
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ik heb de 82 cm variant van de jouwe. Puik toestel!! Als je er tijd aan spendeert kan het beeld nog VEEL mooier worden.

/heb de mijne handmatig afgesteld dmv een testbeeld (via pc) en dan met de RGB waardes en contrast te spelen. Scheelt ENORM veel kan ik je zeggen.
Ik heb die van mij heel even 5 min aangehad Maar wel tof ja.

Maar al die beeldverbeterings technieken enzo die kan je toch beter uitzetten?
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:12:27 #37
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_51833898
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:08 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb die van mij heel even 5 min aangehad Maar wel tof ja.

Maar al die beeldverbeterings technieken enzo die kan je toch beter uitzetten?
DNI-e mag wel aan blijven, maar zet aub dynamic contrast uit.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:23:29 #38
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51836795
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:12 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

DNI-e mag wel aan blijven, maar zet aub dynamic contrast uit.
Morgen de hele middag tijd om er mee te klote

Misschien klop ik nog bij je aan voor info/tips
pi_51844943
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

service van samsung is gewoon klote...

ik ben een jaar bezig geweest met mijn eerste 42'' samsung tv... stond een logo HD ready op, maar werkte niet op de x360.. niet op 50 en 60hz!!!!

dus ik over de zeik dat ik 1300 euro uitgeef aan een tv die geen HD kan weergeven!

uiteindelijk na lang gezeik een advocaat erop gestuurd en kreeg een nieuw vergelijkbaar model aangeboden... natuurlijk niet aangenomen, maar wel al mijn geld terug gekregen..

ik koop echt niets meer van samsung... ook geen pacemaker als ik hem nodig zou hebben..
samsung heeft het gewoon echt verbruid bij mij!
pi_51845058
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:13 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

service van samsung is gewoon klote...

ik ben een jaar bezig geweest met mijn eerste 42'' samsung tv... stond een logo HD ready op, maar werkte niet op de x360.. niet op 50 en 60hz!!!!

dus ik over de zeik dat ik 1300 euro uitgeef aan een tv die geen HD kan weergeven!

uiteindelijk na lang gezeik een advocaat erop gestuurd en kreeg een nieuw vergelijkbaar model aangeboden... natuurlijk niet aangenomen, maar wel al mijn geld terug gekregen..

ik koop echt niets meer van samsung... ook geen pacemaker als ik hem nodig zou hebben..
samsung heeft het gewoon echt verbruid bij mij!
Nou prima, jij hebt een nare ervaring met Samsung.
Dan is direct heel Samsung kut?
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:05:21 #41
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51846174
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:18 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nou prima, jij hebt een nare ervaring met Samsung.
Dan is direct heel Samsung kut?
Voor hem wel ja. Is toch niet zo gek?
pi_51846197
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:05 schreef BMH het volgende:

[..]

Voor hem wel ja. Is toch niet zo gek?
Precies! Voor hem.....

Ach fuck it.... ik heb er gewoon de P in als mensen roepen "merk " en het dan als verdongen feit presenteren
pi_51847449
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:06 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Precies! Voor hem.....

Ach fuck it.... ik heb er gewoon de P in als mensen roepen "merk " en het dan als verdongen feit presenteren
ik presenteer het niet als een feit...

ik ben gewoon van mening "samsung = "

en in het opzicht van vertrouwen wat samsung in specs zet is bij mij ook ver te zoeken..

als hun een sticker HD Ready op een tv zetten dan neem ik aan dat deze EICTA goedgekeurd is... en als dat niet het geval is dat je gewoon je fout toegeeft...
pi_51854339
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga toch gewoon voor een LCD want die plasma resolutie lijkt me niet oke.
Dat is nou net de fout die veel mensen maken. Ten eerste is resolutie lang niet het belangrijkste aspect van beeldkwaliteit. Dit zijn contrast, verzadiging en kleurechtheid in de eerste plaats. Alle drie zijn deze bij plasma beter. Daarnaast is het zo dat resolutie pas bij een beperkte kijkafstand een rol gaat spelen. Zo zul je bij een 42" schem bij een kijkafstand van 3 meter het verschil tussen 720p en 1080p al niet eens meer waarnemen. Bij kleinere schermen is deze afstand vanzelfsprekend ook kleiner.
Full HD is een mooie marketing term maar in werkelijkheid kun je je beter op andere zaken focussen. Echter werkt het marketing apparaat prima, want LCD's worden veel meer verkocht, terwijl plasma's toch echt superieur zijn (en nog goedkoper ook!).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_51855205
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat is nou net de fout die veel mensen maken. Ten eerste is resolutie lang niet het belangrijkste aspect van beeldkwaliteit. Dit zijn contrast, verzadiging en kleurechtheid in de eerste plaats. Alle drie zijn deze bij plasma beter. Daarnaast is het zo dat resolutie pas bij een beperkte kijkafstand een rol gaat spelen. Zo zul je bij een 42" schem bij een kijkafstand van 3 meter het verschil tussen 720p en 1080p al niet eens meer waarnemen. Bij kleinere schermen is deze afstand vanzelfsprekend ook kleiner.
Full HD is een mooie marketing term maar in werkelijkheid kun je je beter op andere zaken focussen. Echter werkt het marketing apparaat prima, want LCD's worden veel meer verkocht, terwijl plasma's toch echt superieur zijn (en nog goedkoper ook!).
alleen probeer maar eens een plasma onder de 42'' te kopen en een LCD boven de 42''?!

een LCD boven de 42'' is (nog) fysiek onmogelijk, dus linken ze dan 2 schermen aan elkaar om toch formaat te maken.... en een plasma onder de 42'' is gewoon super onefficient....

als je naar de stroomrekening kijkt( wat niemand overigens doet bij aankoop van een TV) is plasma ook niet echt de voordeligste
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:02:11 #46
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51855275
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

het gaat mij puur omde 360 en klein beetje films en haast geen tv. dan is die resolutie wel van belang.

Er zit wel een gaaf lampje in de afstandsbediening
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:37:32 #47
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51856611
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

alleen probeer maar eens een plasma onder de 42'' te kopen en een LCD boven de 42''?!

een LCD boven de 42'' is (nog) fysiek onmogelijk, dus linken ze dan 2 schermen aan elkaar om toch formaat te maken.... en een plasma onder de 42'' is gewoon super onefficient....

als je naar de stroomrekening kijkt( wat niemand overigens doet bij aankoop van een TV) is plasma ook niet echt de voordeligste
Stroomverbruik argument weer. Alsof iemand rekening houdt met de hoeveelheid stroom een apparaat gebruikt. Mensen die geen plasma kopen omdat het teveel stroom verbruikt moeten ook geen 360 of PS3 kopen, die zuipen namelijk ook stroom. En ik weet zeker dat deze mensen niet overal spaarlampen hebben hangen.
pi_51856731
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

Tegenwoordig maakt dat nauwelijks meer uit, bovendien boeien die paar tientjes per jaar me niet als ik daar veel beter beeld voor heb.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:44:32 #49
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51856863
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:40 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Tegenwoordig maakt dat nauwelijks meer uit, bovendien boeien die paar tientjes per jaar me niet als ik daar veel beter beeld voor heb.
Ook verbruiken plasma's minder stroom als het beeld donker is. Dus bij donkere films kan het zijn dat plasma's minder verbuiken dan LCD's. LCD's hebben namelijk een backlight die altijd aanstaat, ook bij donkere beelden.
pi_51856864
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

het gaat mij puur omde 360 en klein beetje films en haast geen tv. dan is die resolutie wel van belang.

Er zit wel een gaaf lampje in de afstandsbediening
Ook voor games is plasma mooier. Het waarnemen van hoge resoluties op grote afstand wordt beperkt door de menselijke ogen, dat heeft met beeldbronnen niets te maken.
Voor TV maakt het al helemaal niks uit, aangezien tv bij lange na 1080 niet haalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')