abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53143394
Cool! Dan moet je je doelgerichtheid aanscherpen. Staat er dan een ander type naast je? Wij spelen amper 4-4-2. Alleen als we een sterke tegenstander treffen doen we dat wel eens. Dan wissel ik mijn plaats als linksbuiten in voor die voor de verdediging. Dit omdat ik de langzaamste speler voorin ben en m'n inzicht wel goed is wat betreft de ruimtes die er belopen moeten worden.
That's all folks!
pi_53143429
De andere spits is een directe kloon van Jan Koller!
pi_53143575
Juist, dan heb je een gaaf duo. Ik hoopte een beetje op zo'n antwoord.
That's all folks!
pi_53162203
Zaterdag tegen Emmen AV
pi_53199304
3-1 gewonnen, 45 minuten gespeeld en 1x echt gescoord en 1x onterecht afgefloten..

Eerste doelpunt was een volley met het buitenkantje van de voet zo over de keeper in de hoek, mooie goal .
Tweede doelpunt was een inworp, ik haal de achterlijn passeer 2 man en schiet hem laag in de lange hoek binnen. Word ik teruggefloten, omdat ik buitenspel stond tijdens de ingooi .....
pi_53199336
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:00 schreef VoreG het volgende:

Tweede doelpunt was een inworp, ik haal de achterlijn passeer 2 man en schiet hem laag in de lange hoek binnen. Word ik teruggefloten, omdat ik buitenspel stond tijdens de ingooi .....
pi_53199455
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:02 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Scheidsrechter was sowieso een beetje vreemd bezig. Tegenstander maakt een overduidelijke schwalbe, lees: met 2 benen omhoog springen, handjes in de lucht en een schreeuw erbij, binnen de 16.
Scheids fluit ervoor ( ), maar legt de bal buiten de 16 ( ). Vervolgens zetten wij ons muurtje neer op 1 meter afstand, we wachten wel om terug gezet te worden door de scheids, maar nee de scheids vond dat de afstand voldoende was .
pi_53199469
Morgen na mijn nachtdienst spelen tegen ABN Amro
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:33:12 #209
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53199914
1-5 verloren...
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:52:42 #210
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_53201572
laatste bekerwedstrijd, alleen winst tegen Valken '68 A2 was genoeg.
Eerste helft bleef 0-0, beetje pech met laatste paasjes. 2e helft stonden we ook veel beter, meer combinatiespel, en dat resulteerde in een 0-3 voorsprong. In de laatste 10 minuten werd het wat rommelig van onze kant, er werd nog een 1-3 gescoord, maar daar bleef het bij. Wij door met 7 uit 3 met doelsaldo 8-5, Valken 6 uit 3 met doelsaldo 12-3 (!) = uitgeschakeld.

Volgende week om 16.15 thuis tegen GHC A2.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_53202257
Gewonnen van Emmen AV 8-2 was het geloof ik.
pi_53202284
Verloren met 1-3 van Excelsior'31 10. Een kort verslagje volgt nog, eerst moet ik de derde helft nog verwerken.
That's all folks!
  zondag 16 september 2007 @ 11:30:28 #213
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_53214469
Vanmiddag om half 3 de aftrap van de competitie. We spelen tegen DWB 2, terwijl wij het 8e zijn, zal mij benieuwen. Ik heb sowieso nog nooit tegen die club gespeeld, dus weet ook niet wat ik moet verwachten.

De beker kunnen we dit jaar ook weer vergeten. 4 punten uit 3 wedstrijden was niet genoeg.

Maar goed, het is prachtig weer, dus daar zal het niet aan liggen vanmiddag
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_53215217
De Meeuwen 3 - GPC Vlissingen 3 is 1-1 geworden. Terechte uitslag, al is het jammer dat je pas vijf minuten voor tijd de gelijkmaker om je oren krijgt...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53225833
Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws: het eerste puntje van de competitie is binnen! Het slechte nieuws: het laatste tegendoelpunt kwam door mij tot stand... Ik schopte met mn nog steeds licht geblesseerde voet tegen een tegenstander aan waardoor ie weer heel pijn ging doen. Ik strompelde van het veld af, terwijl het spel verder ging. Mijn man kreeg de bal, kon vrij voorgeven, en daaruit werd gescoord.

We kwamen in de eerste helft met 1-0 achter, toen mijn man sneller weg was dan ik en alleen voor de keeper geen fout maakte. In de tweede helft kwamen we gelijk, toen de keeper kort uittrapte waar onze aanvaller op rekende, druk zetten zodat de bal terug naar de keeper ging, waarna onze aanvaller weer ging storen zodat de keeper de bel snel weg wilde schieten. Die deed dit tegen het hoofd of de nek of allebei van die aanvaller van ons aan, waarna de bal schitterend vlak onder de lat het goal in ging. Heel ons team juichen, en de doelpuntenmaker bleef met een pijnlijke hoofd/nek op de grond liggen. Eventjes later belandde een vrije trap voor de voeten van een van onze spelers die simpel binnen kon tikken. 2-1 voor, en de winst zat erin! Totdat ik van het veld af liep, waar ik beter even had kunnen gaan liggen...

Al met al zijn we blij met een punt De overwinningen komen vanzelf als we zo blijven voetballen.
pi_53227750
Eerste overwinning van het seizoen is een feit, helaas 'maar' voor de beker, maar toch lekker dat we een voorsprong vast hebben kunnen houden na het in de 2 voorafgaande wedstrijden telkens in de 2e helft weggegeven te hebben. Kwamen eerste helft 0-3 voor, vlak voor rust tik ik een bal opzij terwijl er net een verdediger in komt glijden die glijdt de bal binnenkant paal erin, 1-3. Na rust leek het leeftijdsverschil (waar wij eind 20/begin 30 zijn was de tegenpartij overwegend begin 20) en dus het (gebrek aan) conditie ons weer redelijk op te breken maar we bleven met wat kunst en vliegwerk redelijk overeind, hadden nog wel 3 keer een penalty moeten krijgen maar je weet dat je in Den Haag met een barman van de thuisclub als fluiter niet zo eenvoudig penalties meekrijgt.
Zelf wel lekker gekeept, eerste helft amper wat te doen gehad, tweede helft ook vrij rustig. Paar steekpassjes onderschept en tweemaal een 1 tegen 1 situatie gewonnen.
pi_53228762
Vandaag de eerste competitiewedstrijd gewonnen met 6-3.
We waren de eerste helft oppermachtig en stonden al snel met 5-1 voor.
Helaas begon de vermoeidheid toe te slaan in de tweede helft en is het uiteindelijk 6-3 geworden.
Ik begon de wedstrijd als spits maar na 10 minuten werd ik al geswitched door een blessure van de rechtsback.
De rest van de wedstrijd heb ik dus als rechtsback gespeeld.
pi_53231253
11-0 gewonnen, niet geweldig gespeeld maar 2 keer best fraai gescoord. Het kon slechter vandaag .

Ons verslag: http://www.vvojcrosmalen.nl/begin.php?pagina=Senioren&nieuws_id=2295&team_id=47
pi_53265857
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Verloren met 1-3 van Excelsior'31 10. Een kort verslagje volgt nog, eerst moet ik de derde helft nog verwerken.
Die heb ik inmiddels verwerkt, wees niet bang.

Na een hamstringblessure, waardoor ik twee weken out was, maakte ik afgelopen zaterdag m'n rentree. Tijdens de warming-up voelde het goed aan, dus ik kon starten. Ditmaal op de linksbuitenplek, waar ik een goede bekende als directe tegenstander tegenkwam. (was prachtig om elkaar af te beulen, stond een wat uit te hijgen, ging ander er weer overheen) We speelden namelijk competitievoetbal tegen ons 10e. Waar we zelf drie wisselspelers hadden en twee spelers konden uitlenen moest de tegenstander voor deze wedstrijd shoppen bij wat hoger spelende vrije elftallen. Dat maakte het knap lastig. We speelden onder ons niveau en kregen geen noemenswaardige kansen de eerste helft. Met een slap kopballetje was ik nog het meest dichtbij een doelpunt. De tegenstander scoorde voor rust wel een keer. In de rust heb ik me uit voorzorg laten wisselen met kleine pijntjes. Ons elftal startte de 2e helft goed, maar de aansluitingstreffer kwam niet, we kwamen zelfs met 0-2 achter. Een penalty (hands) bracht ons terug, maar na een rode kaart vanwege commentaar was het gebeurd. Op 1 kans na, onze spits wist de gelijkmaker 1 tegen 1 tegen de doelman niet af te maken. Vervolgens was het over, zeker na de 1-3.
That's all folks!
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:28:58 #220
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53270628
Tja...... een wisselvallige zondagmiddag voor mij.

Positief: de eerste basisplaats in het 1e deze competitie en de wederom winst (1-4) waardoor we nog altijd zonder puntverlies zijn na 3 wedstrijden.
Negatief: Al na een kwartier uitgevallen met wederom een verdraaide knie. Kreeg er nu een tikkie op waardoor ie naar binnen klapte. En ja, het was de beruchte rechterknie die me onlangs ruim een jaar buitenspel heeft gehouden. Eerste diagnose is gescheurde binnenband en wellicht meniscus letsel. Kan alleen pas 8-okt terecht in het ziekenhuis. Vooralsnog dus eerst weer wat weekjes rust.....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_53270679
Ai ai ai Assie. Sterkte man, dat je nog wat positief over de wedstrijd kan zijn verbaast me.
That's all folks!
pi_53270703
sterkte assie
pi_53270907
Sterkte Assie.

Wij hebben zondag bij Doesburg uit met 0-2 gewonnen. De eerste wedstrijd hadden zij met 0-8 gewonnen, dus ik begon met de beste verdedigers en de wat mindere aanvallers. Bij ons is het namelijk zo dat we in de 2e helft altijd een terugval hebben. De eerste helft waren wij de betere alleen drukte we dat niet uit in doelpunten. Wij hebben iets van 3 kansen gehad en zij geen een. In de tweede helft scoorden wij naar een kwartier waarna zij zichzelf uit de wedstrijd lulde. Een kwartier voor tijd hervonden ze zichzelf. Gelukkig voor ons en helaas voor ons viel toen ons tweede doelpunt. Lekkere wedstrijd!
Ikzelf ben er de tweede helft ingekomen als linkshalf. Dat liep niet echt lekker na een kwartier ben ik rechtsback gaan spelen dat liep heel lekker. Zelfs nog een bal over de hele gegeven waaruit bijna gescoord werd.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53271285
Mijn team, Vroomshoopse Boys B2 (Vroomshoop en MRLC, linksbuiten, spits en rechtsbuiten) (voeg me maar toe aan de lijst), ligt dus helemaal uit elkaar.
We hadden in totaal 13 voetballers, 2 zijn van voetbal af, 2 gaan naar een andere vereniging, 6 mensen blijven en de andere komen nooit opdagen.
Dus waarschijnlijk komt 3-kwart van B3 naar B2 en 1 kwart van B3 naar B1 (B3 is het schaduwteam van B1).

Fijn.
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:18:10 #225
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53273068
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai ai ai Assie. Sterkte man, dat je nog wat positief over de wedstrijd kan zijn verbaast me.
Voetballend loopt het gewoon erg lekker op het moment bij ons. Is dan ook een lekker gegeven dat je met 2 andere jongens van vorig jaar het 2e deel uit kan maken van het nieuwe 1e....

Positieve gevoel zal wel voornamelijk opluchting zijn. Niet weer de kruisband, dus niet weer dik jaar eruit, en niet weer zo gruwelijk lang revalideren.... Tis wel een tegenslag maar het is ook te overzien (als het hierbij blijft)
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')