Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws: het eerste puntje van de competitie is binnen!
![]()
Het slechte nieuws: het laatste tegendoelpunt kwam door mij tot stand...
![]()
Ik schopte met mn nog steeds licht geblesseerde voet tegen een tegenstander aan waardoor ie weer heel pijn ging doen. Ik strompelde van het veld af, terwijl het spel verder ging. Mijn man kreeg de bal, kon vrij voorgeven, en daaruit werd gescoord.
We kwamen in de eerste helft met 1-0 achter, toen mijn man sneller weg was dan ik en alleen voor de keeper geen fout maakte. In de tweede helft kwamen we gelijk, toen de keeper kort uittrapte waar onze aanvaller op rekende, druk zetten zodat de bal terug naar de keeper ging, waarna onze aanvaller weer ging storen zodat de keeper de bel snel weg wilde schieten. Die deed dit tegen het hoofd of de nek of allebei van die aanvaller van ons aan, waarna de bal schitterend vlak onder de lat het goal in ging. Heel ons team juichen, en de doelpuntenmaker bleef met een pijnlijke hoofd/nek op de grond liggen. Eventjes later belandde een vrije trap voor de voeten van een van onze spelers die simpel binnen kon tikken. 2-1 voor, en de winst zat erin! Totdat ik van het veld af liep, waar ik beter even had kunnen gaan liggen...
Al met al zijn we blij met een punt
![]()
De overwinningen komen vanzelf als we zo blijven voetballen.