Op de Meerdijk moest je al je spullen meenemen naar het veld, inclusief kleren, anders geheid dat je spullen kwijt was.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
vergeleken van toen ze nog op Meerdijk stonden is het een hele verbetering
mocht ik ooit stoppen bij me huidige club, ga ik daar verder
Erg is dat he, zo'n zaterdag krijgt ineens een ander gevoel mee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
man, is meteen je hele weekend in mineur
ik vind het klote, bij een royale voorsprong bij de thee nog steeds gelijkspelen/verliezenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Erg is dat he, zo'n zaterdag krijgt ineens een ander gevoel mee.
is dat vlakbij het spoor, die club van jullie?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef Fcuker het volgende:
2-4 verloren van Spartaan'201'tje gescoord dat dan weer wel
Ik zelf speel bij vitesse delft![]()
probleem ermee?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Karrel_Laaglawaai - SDZZ7 - Leider, Half, Back, Spits
BliksemSchigt
Grulez - Velocitas - voorstopper/ rechtsback/ laatste man
Dos37
9christensen
DennieXL
Gordon_Shumway
Assie
Pekel
Sethje
Noca - Sc Scheemda 2 - middenvelder
-Vaduz- Excelsior’31 11, links/rechtsbuiten
CrazyRay
Filay - Filay, SC Erica 7
Zjakkie
VoreG - Odysseus 91 5- Linksbuiten/Linkshalf/Spits
Mindstate
TradeMarkie
Mr-cucumber
Yeahinho
Maikalo - VV MEVO 3, linksback
Paaskonijn
Sjimz - Roda 23 4 - spits,rechtsbuiten,rechtshalf,rechtsback.
Hello_moto1992
VlaDje - Gaat zich deze of volgende week aanmelden bij SVBO of EHS85, positie nog onbekend
Uitje4life - Rijnsburgse Boys A4, tweebenige linkspoot op linkshalf
Rumille - (Vroomshoopse Boys B2 MRLC, linksbuiten, spits en rechtsbuiten)
Da_Sandman GPC Vlissingen 3 DMC
Deoxyribonucleic - Drenthina G3 - 2 rechtsback/rechtshalf/laatste man
en hoe ging de 3rde helft?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef uitje4life het volgende:
Deze week de thuiswedstrijd tegen GHC (Groene Hart Combinatie) A2. Altijd lastig, de wedstrijden in de 4e klasse B. Dit was de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen.
Vanaf het begin domineerden wij, gelijk vol op de aanval. Dit resulteerde in een 3-0 voorsprong waarna GHC de 3-1 maakte. Vlak voor rust maakten we zelf de 4-1.
Na rust liepen we nog uit naar 9-1, heel goed spel van onze kant!
Voor het gemakquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Karrel_Laaglawaai - SDZZ7 - Leider, Half, Back, Spits
BliksemSchigt
Grulez - Velocitas - verdediger
Dos37
9christensen
DennieXL
Gordon_Shumway
Assie
Pekel
Sethje
Noca - Sc Scheemda 2 - middenvelder
-Vaduz- Excelsior’31 11, links/rechtsbuiten
CrazyRay
Filay - Filay, SC Erica 7
Zjakkie
VoreG - Odysseus 91 5- Linksbuiten/Linkshalf/Spits
Mindstate
TradeMarkie
Mr-cucumber
Yeahinho
Maikalo - VV MEVO 3, linksback
Paaskonijn
Sjimz - Roda 23 4 - spits,rechtsbuiten,rechtshalf,rechtsback.
Hello_moto1992
VlaDje - Gaat zich deze of volgende week aanmelden bij SVBO of EHS85, positie nog onbekend
Uitje4life - Rijnsburgse Boys A4, tweebenige linkspoot op linkshalf
Rumille - (Vroomshoopse Boys B2 MRLC, linksbuiten, spits en rechtsbuiten)
Da_Sandman
Deoxyribonucleic - Drenthina G3 - 2 rechtsback/rechtshalf/laatste man
probleem ermee?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
het G team is toch het gehandicapten team?
nee hoor, vind het leuk dat die jongens ook nog wat te doen krijgen,quote:
ik heb adhd en een lichte vorm van pdd-nosquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee hoor, vind het leuk dat die jongens ook nog wat te doen krijgen,
Maar jijzelf bent toch geen verstandelijk gehandicapte?
en dan word je al in't G team gedropt? of zelf om gevraagd?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb adhd en een lichte vorm van pdd-nos
ik had geen keuze die tijd, maar ik realiseer mezelf dat ik de niveau van de A/B teams niet aankan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en dan word je al in't G team gedropt? of zelf om gevraagd?
en strax? blijf je in G teams, of wil je strax nog in een lager reserveelftal proberen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik had geen keuze die tijd, maar ik realiseer mezelf dat ik de niveau van de A/B teams niet aankan.
ik wil ooit een keer mijn conditie en niveau enorm verbeteren en een gooi doen naar een reserveleftal jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en strax? blijf je in G teams, of wil je strax nog in een lager reserveelftal proberen?
ik bedoel, de meesten in een G-team zijn toch helemaal gehandicapt?
plezier is voor mij ook t belangrijkste,quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik wil ooit een keer mijn conditie en niveau enorm verbeteren en een gooi doen naar een reserveleftal ja
nee, de meesten zijn vrij normaal ja, sommige zijn helemaal gehandicapt, maar ach, voor hun is voetbal het beste wat er is, ook tijdens de training als we 1 op 1 situaties oefenen, laat ik ze expres mij passeren, worden ze zo blij van.
daar doe ik het gewoon voor, ik ben neit zo prestatiegericht, het gaat er bij mij om plezier hebben, enb dat de rest dat ook heeft.
verliezen zal mij dan worst wezen, als ik maar plezier heb met de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |