Voetballend loopt het gewoon erg lekker op het moment bij ons. Is dan ook een lekker gegeven dat je met 2 andere jongens van vorig jaar het 2e deel uit kan maken van het nieuwe 1e....quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai ai ai Assie.Sterkte man, dat je nog wat positief over de wedstrijd kan zijn verbaast me.
Verander mijn positie maar naar Linksbuiten/Linkshalf/Spits en een zeer ongewenste af en toe nodige linksback positiequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee ja, relatief goed nieuws dus. Ik snap je, maar dat het jou weer overkomt is zuur.
En die lijst, die moet eens flink upgedate worden. Ik begin wel eens met het maken van een lijst van meepostende users.
Als je mij gaat vertellen dat je rechtsbenig bent, dan is dit best freaky.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verander mijn positie maar naar Linksbuiten/Linkshalf/Spits en een zeer ongewenste af en toe nodige linksback positieen ook nog indien nodig keeper
Ik heb een geweldige linkervoet, doe niks onder voor Beckham.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:02 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als je mij gaat vertellen dat je rechtsbenig bent, dan is dit best freaky.
Dat dacht ik ook wel eens. Wacht maar tot de eerste bal over de grond tussen je benen door roltquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige linkervoet, doe niks onder voor Beckham.
Behalve dan dat ik een lantaarnpaal niet voor bij kom.
En met rechts kan ik per ongeluk een bal goed raken.
Ik heb in de jeugd op hoofdklasse niveau gekeept, ik kan het best welquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook wel eens. Wacht maar tot de eerste bal over de grond tussen je benen door rolt.
Samen met Erasmusch (als die homo nog blijft voetballen) in de spits
![]()
![]()
Hebben ze bij de F'jes nu ook al een hoofdklasse?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb in de jeugd op hoofdklasse niveau gekeept, ik kan het best wel.
Is prima, fijn zelfs.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:59 schreef RayMania het volgende:
Als de lijst in de OP moet hoor ik het wel, kee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |