abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:47:06 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51783643
En Brian, Mannie en Nadia zitten buiten bij het zwembad. De laatste paar uur zit Natas al met Dennis op het bankje en Brian, Mannie en Nadia zitten als de club van 3 samen te zweren. Natas en Dennis hebben het over de club van 3 en de club van 3 heeft het over de twee op het bankje buiten.

Cap BeeQueen

Vorige OP van LoveProfusion:
Goedemiddag!

Huub heeft zojuist zijn ontslagronde voor Brian ingetrokken en die (al dan niet gestuurd door de redactie) aangevraagd voor Natasia
Jaap en Huub bespreken hun plannetje en gaan de "Dit is het beste dat we voor haar kunnen doen"-tactiek toepassen.

Amanda heeft een gesprek gehad met Nadia, Natasia, Brian en Herma.
Natasia heeft het helemaal gehad met Brian en zegt "Kanker op Brian". Ook zou ze hem zo naar huis stemmen bij een ontslagronde.
Amanda is nog steeds in de war en wil naar huis bellen

Een verwarde en gekwetste Amanda:

afbeelding
Cap door ruudpuntnl

Hier een prachtige analyse van gisteren door DrsH (die onlangs is afgestudeerd)

DAAR WAAR HH HET AF LAAT WETEN APPELTAART DE TONG STREELT EN JE JE TONG NIET IN ANDERMANS ZAKEN MOET STEKEN.

De ochtend begint zoals gewoonlijk met het arriveren van de interieurverzorgsters waarbij Palma (Jose) uitblinkt door afwezigheid. Iedereen is zichtbaar opgelucht dat zij niet aanwezigheid en Huub krijgt een ochtend rust omdat hij geen Terror op Palma los hoeft te laten. Palma gaat vandaag met Eric naar de roze kermis in Tilburg en zal de gehele dag afwezig zijn. De dag verloopt zoals we de laatste tijd gewend zijn zonder al te veel bijzonderheden en de bewoners gedragen zich als makke lammetjes.

Amanda gaat het druk krijgen want nu de facilitaire diensten het af laten weten is zij de aangewezen kapster en negelstyliste in de DGK. Met zoveel op uiterlijk toegespitste dames zal dat haar heel wat werk opleveren. De heren Huub, Brian en Dennis parraderen vrijwel de gehele dag in hun op maat gesneden kostuums door de Villa.

Het geheel levert zulke enerverend beeldkmateriaal op dat Cos 2115 loopt van 's morgens 10:27 uur tot 16:15 uur in de middag. Deze COS wordt gekenmerkt door cossers die een eigen soort Gouden Kooi op poten zetten en het spel met elkaar spelen.

In het begin van de middag besluiten Brian en Amanda een appeltaart te bakken waarbij Brian zich gedraagt als zijnde een meesterkok. Amanda krijgt diverse snerende opmerkingen naar haar hoofd geslingert maar met de haar wel bekende Olifantenhuid deert het haar niet. Uiteindelijk gaat de taart na zon 1:30 uur bereidingstijd de oven in. Een normaal mens heeft voor het maken van appeltaart ongeveer 20 minuten nodig. Na het afbakken en afkoelen van de taart wordt deze gemeenschappelijk genuttigt en de meningen over het kwaliteitsniveau lopen nogal uiteen.

Tegen de avond wordt het zoenincident, waarbij Brian zijn tong lenig en bedreven in het fragiele mondje van Nadia liet verdwijnen ter sprake gebracht. Huub ziet hierin een mooie gelegenheid om de zaak te stangen en na veel onderling gebabbel en gekissebis besluit Nadia Amanda op de hoogte te stellen.
Nou jullie raden het al de RAPEN ZIJN GAAR Amanda Pissed off woedend op Brian pikt het niet dat Brian is "vreemdgegaan" en na een forse confrontatie wordt de " op stevig gebouwde fundamenten gebaseerde relatie" verbroken.
Amanda verdrietig, Natasia in de rol van moeder Theresa, Nadia met een hoop verdriet om wat zij " haar vrindin " heeft aangedaan wisselen elkaar met korte tussenpozen af hetgeen " hartverscheurende "
beelden oplevert.
Amanda wil niets meer van Nadia weten, Natasia in de rol als Mediater en Nadia als een soort berouwvolle MAAGD MARIA. Uiteindelijk slaagt Natasia er in de meiden in elkaars armen te drijven en geeft zij te kennen KLAAR TE ZIJN MET BRIAN. De meisjes Nadia en Amanda voeren een sterk op lesbische neigingen gegrond toneelstukje op waarbij drank een goede drijfveer is. Straal bezopen voeren de dames in de chillroom wat Teaserdansje uit en winden elkaar behoorlijk op.

Huub ontvangt een collect call van Sylvia vanaf de Tilburgse kermis alwaar Sivia samen met Palma en Eric flink aan de zuip en drugs is geweest hetgeen ook goed te horen is tijdens het gesprek.

Tegen hyet nachtelijk uur besluit Brian nog een poging te wagen om de ruzie met Amanda bij te leggen.
Hij is inmiddels aardig tot rust gekomen door een zwaar overdreven Kickbox training waarbij hij zelfs zijn scheenbeen dermate verwond heeft dat er een gapende wond is ontstaan. Gedreven door wellust verenigen de twee zich uiteindelijk toch weer en een goedmakertje in de vorm van een flinke partij sex is het gevolg.

Nadia en Dennis verkeren nog steeds in een wederzijdse sexuele verkenningsfase waarbij de beelden zoals gebruikelijk weinig spectaculair zijn het enige wat klopt is de AUDIO.

De Terror van Dennis is nog steeds beperkt gebleven tot het verscheuren van postings aan Huub en Lieke. Het wordt de hoogste tijd dat deze Alphense DWEIL wordt uitgeschreven.

Nu ik ben benieuwd hoe Amanda en Brian vandaag verder worstelen in hun relatie hoe het zit met de kater van Palma en of de terror van Huub op Palma weer los gaat. Verder zullen we weer volop kunnen genieten van het boeiende optreden van Dennix en zullen Nadia en Amanda wel weer de kapsalon bevrouwen terwijl Jaap met zijn Masterplan bezig zal blijven.

Ik wens jullie allemaal veel kijkplezier toe vandaag en op naar de POPOL vanavond
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:50:15 #2
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_51783756
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien moet je die COSsen dan even teruglezen, er zijn meer dan genoeg users die dat ook afkeurden.
Tuurlijk, maar ik spreek over de vele fanatieke Huub adepten die ik op geen negatief woord heb kunnen betrappen naar Huub toe en dergelijke acties blind ondersteunen of die alles wat Huub heeft misdaan direct relativeren door een andere bewoner erbij te betrekken, zonder toe te geven dat Huubs acties ook niet door de beugel kunnen.
pi_51783820
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik spreek over de vele fanatieke Huub adepten die ik op geen negatief woord heb kunnen betrappen naar Huub toe en dergelijke acties blind ondersteunen of die alles wat Huub heeft misdaan direct relativeren door een andere bewoner erbij te betrekken, zonder toe te geven dat Huubs acties ook niet door de beugel kunnen.
Wederom geneuzel, maar goed...
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 14:52:42 #4
135305 beequeen
Lost.
pi_51783843
quote:

[..]

Dan lees je toch niet goed. Het verschil zit hem wel in het feit dat Huub voor zijn fouten uitkomt en anderen niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:52:45 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51783845
Prachtige OP Marrije
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51783851
@ gert
Nee de opmerkingen van jou zijn niet misselijk. Over Amanda, ''die zou ik liever trappen dan neuken'....................................... je zeurt
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 14:53:22 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_51783866
Lekker snel Marrije, top OP.
― Mark Twain
pi_51783875
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef Borga het volgende:
[...]
Nou, ik zat hardop te lachen door je opmerking hoor, dat scheelt....!
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:53:51 #9
134727 VirtualPOM
pi_51783881
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dan lees je toch niet goed. Het verschil zit hem wel in het feit dat Huub voor zijn fouten uitkomt en anderen niet.
m.b.t. het Eric-bashing incident heeft hij nooit enig berouw getoon, daar had ik het over.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:54:17 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51783893
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zijn fouten natuurlijk niet ongedaan maakt....
Maar de acties van Huub waren destijds zeker niet algemeen geaccepteerd in de COS, en dat is de suggestie die nu wel gewekt werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51783927
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef Liess het volgende:

[..]

Nou, ik zat hardop te lachen door je opmerking hoor, dat scheelt....!
Smaken verschillen (gelukkig ) alleen wanneer de Moderator het niet leuk vind dan heb je / ik blijkbaar pech en word er gedreigd met een ban..
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:55:44 #12
134727 VirtualPOM
pi_51783939
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar de acties van Huub waren destijds zeker niet algemeen geaccepteerd in de COS, en dat is de suggestie die nu wel gewekt werd.
Dat was overigens niet mijn bedoeling. Maar alle acties uit het verleden en heden op een rij maken Huub voor mij een persona non grata in de kooi, net als Tas overigens.
pi_51783942
Oh damn..... gaan ze kanker weer 'die ziekte' noemen.... zo triest.
pi_51783945
quote:

[..]

Wat jij dus ook met Brian doet.Niet een ander verwijten wat je zelf ook doet.Huub heeft Eric nooit met de hele groep vastgepakt om daarna zijn slag te kunnen slaan.Dat is het grote verschil.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 14:56:27 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_51783958
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, maar ik krijg toch sterk het gevoel da er veel sturing is geweest van de FEBO tijdens de Eric-gate. Gisteren aan de telefoon klonk Eric alles behalve rancuneus, hij zei zelfs dat hij van Huub hield.
― Mark Twain
pi_51783962
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

m.b.t. het Eric-bashing incident heeft hij nooit enig berouw getoon, daar had ik het over.
Dus wel, daar heb ik hem vaak genoeg over gehoord.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:57:50 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51783996
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik krijg toch sterk het gevoel da er veel sturing is geweest van de FEBO tijdens de Eric-gate. Gisteren aan de telefoon klonk Eric alles behalve rancuneus, hij zei zelfs dat hij van Huub hield.
Persoonlijk vind ik het niet uitmaken of het "sturing" van achter is of niet, het gedrag wat toen vertoond werd was van hetzelfde soort (maar minder grof) als van vorige week zondag.
Wie zich ervoor leent zo diep te zakken heeft wat mij betreft een probleem, opdracht of niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:58:05 #18
134727 VirtualPOM
pi_51784010
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Wat jij dus ook met Brian doet.Niet een ander verwijten wat je zelf ook doet.Huub heeft Eric nooit met de hele groep vastgepakt om daarna zijn slag te kunnen slaan.Dat is het grote verschil.
Nee hoor, ik onderschrijf dat Brian een sterk agressieprobleem heeft, maar onderken niet dat dit voor hem geen belemmering vormt. Hij geniet absoluut niet van zijn agressie, wat het uiteraard niet goedmaakt, maar wel in een eerlijker perspectief toont. Alleen zie ik bij hem wel goede kanten en bij Huub niet.
pi_51784024
De borsten tegen de douchewand!!
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 14:58:44 #20
135305 beequeen
Lost.
pi_51784036
Nu pas spreekt Brian zich uit dat hij het niet snapt dat Natasja haar kinderen in de steek heeft gelaten.
― Mark Twain
pi_51784050
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het niet uitmaken of het "sturing" van achter is of niet, het gedrag wat toen vertoond werd was van hetzelfde soort (maar minder grof) als van vorige week zondag.
Wie zich ervoor leent zo diep te zakken heeft wat mij betreft een probleem, opdracht of niet.
Ik vraag me af of Eric dan ook ingelicht is. Knul, je moet eruit, met behoud van borg, ze gaan je nu echt het leven zuur maken, even doorzetten, morgen mag je weg.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 14:59:52 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_51784070
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar dat is nu eenmaal inherent aan je verblijf in dat hok. Dat geldt dus voor iedereen.
― Mark Twain
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:00:21 #23
134727 VirtualPOM
pi_51784084
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Eric dan ook ingelicht is. Knul, je moet eruit, met behoud van borg, ze gaan je nu echt het leven zuur maken, even doorzetten, morgen mag je weg.
Als dat zo is kunnen we net zo goed stoppen met kijken. Dan is er geen sprake van spel maar van een opgevoerd toneelstuk.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:00:45 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51784089
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Nu pas spreekt Brian zich uit dat hij het niet snapt dat Natasja haar kinderen in de steek heeft gelaten.
Hmmz... Mata Hari heeft Amanda en Dennis al in de anti-Natasia-hoek, Brian begrijpt haar ook ineens niet meer en Huub en Lieke kunnen haar sowieso wel schieten... het hangt dus om Jaap, en die doet wat achter wil.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 15:01:30 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51784096
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef Borga het volgende:
@ gert
Nee de opmerkingen van jou zijn niet misselijk. Over Amanda, ''die zou ik liever trappen dan neuken'....................................... je zeurt
Die maanden geleden gemaakte opmerking heb je al vaker gebruikt om me te proberen af te kappen. Misschien is het je echter opgevallen dat er hier heel veel mag, maar dat racisme niet is toegestaan. En jij hebt er een handje van om wat dat betreft onfris uit de hoek te komen. Er is bij jou een patroon. Dus het is heel simpel: hou je een beetje in, of aanvaard de consequenties.
Verdere discussie: het liefst helemaal niet, en anders in de FB. Niet hier.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')