abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2007 @ 08:59:09 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51808114
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 08:52 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Pas maar op hoor , hij is de ultimate Deventer hooligan
Boeiend, al trommelt ie heel fucking deventer ( ) op, komt ie nog met 4 man en een varken ofzo..

Matig gisteren, Rommedahl was wel ok eigenlijk moet ik zeggen. Die Colin bakte er niet veel van, maar goed.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 25 juli 2007 @ 08:59:56 #177
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51808123
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:

Rommedahl was wel ok eigenlijk moet ik zeggen.
OK, wie wordt dan jouw nieuwe pispaal?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51808198
Colin was idd matig. Lijkt wel alsof hij alleen op breedtepasses had getraind ofzo.
Rommedahl was wel aardig ja, en Heit die scoorde
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:05:49 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51808200
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 08:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

OK, wie wordt dan jouw nieuwe pispaal?
. Gewoon een speler die ondermaats presteert, niet zomaar iemand, wat jij hier zo fijntjes beweert...
Get woke, go broke!
pi_51808393
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

. Gewoon een speler die ondermaats presteert, niet zomaar iemand, wat jij hier zo fijntjes beweert...
Delorge......
Ajax!!
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:19:15 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51808420
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 09:17 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Delorge......
Nee, niet perse, was niet super gisteren, maar dat verwacht ik ook niet van hem.

Nee, ik hoef echt geen pispaal te hebben hoor, maar zodra er weer zo'n gladjakkertje komt te spelen die mooi weer roept en verder geen lantaarnpaal passeert (rosales ja) dan zal ie toch door de mangel moeten .
Get woke, go broke!
  Redactie Games woensdag 25 juli 2007 @ 09:19:20 #182
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51808423
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 03:02 schreef eagle75 het volgende:
Valt me mee dat de spelers van Ajax niet van het veld liepen. Men kan zo het veld op daar in Glasgow, ik zou me hartstikke onveilig voelen. Of durven ze dat alleen in Deventer te doen.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:29:07 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51808601
quote:

[..]

Rustig, was geen persoonlijke aanval. Had alleen verwacht dat Dennis Rommedahl door jou snel vergeleken zou worden met Mauro Rosales, maar aangezien onze Deense vriend nu al effectiever is geweest dan Rosales in twee jaar, zal hij waarschijnlijk wel aan jou kritiek ontkomen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51808704
quote:

[..]

Krohn Deli is er nog.... Lindenbergh ook... Komt wel goed dus
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_51808746
quote:
In een poging om Xabi Prieto te contracteren, heeft Ajax volgens de Spaanse krant AS Nicolea Mitea als troef ingezet. Daarnaast zouden de Amsterdammers bereid zijn vier miljoen euro te betalen.

Ajax is vooralsnog niet bereid om zes miljoen voor de aanvaller van Real Sociedad te betalen. Die prijs hangt momenteel aan de nek van de vleugelspits, die bij Ajax de concurrentie dient aan te gaan met Dennis Rommedahl en Kennedy Backircioglu.

Voorlopig wil de delegatie van Ajax slechts vier miljoen betalen voor Prieto. Wel zou het Mitea hebben aangeboden aan Sociedad om komend seizoen te huren. De 22-jarige Roemeen wist bij Ajax, mede door blessures, de hooggespannen verwachten nog niet in te lossen. Momenteel ligt Mitea uit de roulatie met een enkelblessure
hmm, weet niet of we dat moeten doen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Redactie Games woensdag 25 juli 2007 @ 09:38:56 #186
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51808785
Met die Prieto erbij hebben we volgens mij een beetje overkill aan de rehterkant. En links word maar zwakker en zwakker helemaal als Mitea ook weggaat(niet dat je er veel aan hebt. Hij zit toch meer in de lappenmand).
pi_51808998
De VI Quote:
quote:
'Voor het team is het goed dat Kenneth Perez is vertrokken'
Ajacied Urby Emanuelson (Voetbal International)
Waarschijnlijk staat deze uitspraak tot geen enkele verhouding met het hele interview, maar anders ben ik wel benieuwd waarom.
Woo-loo-loo!
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:52:05 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51809054
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 09:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Rustig, was geen persoonlijke aanval. Had alleen verwacht dat Dennis Rommedahl door jou snel vergeleken zou worden met Mauro Rosales, maar aangezien onze Deense vriend nu al effectiever is geweest dan Rosales in twee jaar, zal hij waarschijnlijk wel aan jou kritiek ontkomen.
OK .

Neuh, ik was ook redelijk mild toen het bekend werd, het was geen speler die ik had verwacht, net als velen hier, maar goed. Hij viel me allerdings mee gisteren iig .

Maar het zit er bij Ajax nog niet in op het moment, niet zo gek met die blessures, maar dit is wel een (helaas) redelijke afspiegeling van hoe het in een seizoen gaat, Stam en Davids zullen we wel vaker moeten missen en op dit moment is dat nog niet echt lekker op te vangen dus.
Get woke, go broke!
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:18:47 #189
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51809664
Waarom Mitea verhuren? Gewoon volledig in de koop betrekken dmv verkoop van die jongen. Je hebt er niets aan omdat ie altijd geblesseerd is en hij is toch echt iets te licht, en te klein . voor het echte werk. Prima speler voor een subtopper in Nederland, dat dan weer wel.

Ik neem aan dat met die leen ook het het volledige salaris van Mitea word betaald door onze Spaanse vrienden? Ok ze hebben financiele problemen dus Miteau zal zijn loon wel als een kerstbonus ontvangen dan..
pi_51809711
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 09:49 schreef BobbyHill het volgende:
De VI Quote:
[..]

Waarschijnlijk staat deze uitspraak tot geen enkele verhouding met het hele interview, maar anders ben ik wel benieuwd waarom.
Wat ik al zo vaak gezegd heb, hij lag gewoon slecht in de groep en het is een vervelend/moeilijk mannetje. Iedereen schuift Ten Cate wel de zwarte piet toe maar ik denk dat we het eerder te danken hebben aan Perez, die mijn zijn per ongeluk opgenomen uitspraak door de mand viel, maar dat lijkt iedereen alweer vergeten. Die uitspraak kan hem natuurlijk wel vergeven worden, maar het is wel kenmerkend voor zijn karakter.
pi_51809718
Mitea mogen ze inderdaad hebben, ben helemaal klaar met die jongen. Jammer maar helaas.
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:21:15 #192
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51809724
Dat er dreiging van Rommedahl uit komt was al wel bekend. Het is gewoon vaak zo dat het een draver is en dan komt de voorzet en die is dan weer net niet goed genoeg. Als Rommedahl aan zijn voorzet heeft gewertk of gaat werken, heb namenlijk de match gisteren niet gezien, dan is het zeker wel een aanwinst.
pi_51809758
Ik weet niet precies waarom, maar ik heb ook veel vertrouwen in Donald. Hij maakte gisteren ook weer een goede indruk, die paar minuutjes die hij speelde.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:22:28 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51809761
Als je iemand zo gek kan krijgen om Mitea over te nemen, gewoon doen, ook al krijg je er een Rosales voor terug .

Die gast kost alleen maar geld en levert helemaal niets op.
Get woke, go broke!
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:24:41 #195
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51809816
Kunnen we die Armeen, Manunogwadde (te moeilijke naam ), niet in een of andere deal betrekken? Is het niet iets voor Groningen, Venomsnake?
pi_51809834
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:53 schreef BonJovi het volgende:
Heitinga deze man gaat het echt maken dit jaar
Ik hoop het van harte, hij heeft een hele slechte periode gehad, maar in potentie is het een absolute topper... en hij is natuurlijk nog vrij jong ook.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51809861
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wat ik al zo vaak gezegd heb, hij lag gewoon slecht in de groep en het is een vervelend/moeilijk mannetje. Iedereen schuift Ten Cate wel de zwarte piet toe maar ik denk dat we het eerder te danken hebben aan Perez, die mijn zijn per ongeluk opgenomen uitspraak door de mand viel, maar dat lijkt iedereen alweer vergeten. Die uitspraak kan hem natuurlijk wel vergeven worden, maar het is wel kenmerkend voor zijn karakter.
Amen, wacht maar af tot ie bij PSV niet aan spelen toe komt... daar gaat ie precies hetzelfde doen, met zijn collgea-brombeer Lazovic
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51809874
Heitinga liep gisteren ook weer als een kerel over het veld. Hoe hij ook op die Darcheville afrende toen hij met Ogararu bezig was. (was trouwens een donkerrode kaart voor Oga, maar goed)

Heitinga
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Redactie Games woensdag 25 juli 2007 @ 10:28:04 #199
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51809893
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Amen, wacht maar af tot ie bij PSV niet aan spelen toe komt... daar gaat ie precies hetzelfde doen, met zijn collgea-brombeer Lazovic
Die 2 kunnen inderdaad nog wel eens voor problemen gaan zorgen ja.. En Koeman staat nou niet echt bekend als iemand die daar goed mee overweg kan.
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:31:17 #200
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51809980
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')