Boeiend, al trommelt ie heel fucking deventer (quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Pas maar op hoor , hij is de ultimate Deventer hooligan![]()
OK, wie wordt dan jouw nieuwe pispaal?quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl was wel ok eigenlijk moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, wie wordt dan jouw nieuwe pispaal?
Delorge......quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Gewoon een speler die ondermaats presteert, niet zomaar iemand, wat jij hier zo fijntjes beweert...
Nee, niet perse, was niet super gisteren, maar dat verwacht ik ook niet van hem.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:02 schreef eagle75 het volgende:
Valt me mee dat de spelers van Ajax niet van het veld liepen. Men kan zo het veld op daar in Glasgow, ik zou me hartstikke onveilig voelen. Of durven ze dat alleen in Deventer te doen.![]()
Rustig, was geen persoonlijke aanval. Had alleen verwacht dat Dennis Rommedahl door jou snel vergeleken zou worden met Mauro Rosales, maar aangezien onze Deense vriend nu al effectiever is geweest dan Rosales in twee jaar, zal hij waarschijnlijk wel aan jou kritiek ontkomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Gewoon een speler die ondermaats presteert, niet zomaar iemand, wat jij hier zo fijntjes beweert...
Krohn Deli is er nog.... Lindenbergh ook... Komt wel goed dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
hmm, weet niet of we dat moeten doen...quote:In een poging om Xabi Prieto te contracteren, heeft Ajax volgens de Spaanse krant AS Nicolea Mitea als troef ingezet. Daarnaast zouden de Amsterdammers bereid zijn vier miljoen euro te betalen.
Ajax is vooralsnog niet bereid om zes miljoen voor de aanvaller van Real Sociedad te betalen. Die prijs hangt momenteel aan de nek van de vleugelspits, die bij Ajax de concurrentie dient aan te gaan met Dennis Rommedahl en Kennedy Backircioglu.
Voorlopig wil de delegatie van Ajax slechts vier miljoen betalen voor Prieto. Wel zou het Mitea hebben aangeboden aan Sociedad om komend seizoen te huren. De 22-jarige Roemeen wist bij Ajax, mede door blessures, de hooggespannen verwachten nog niet in te lossen. Momenteel ligt Mitea uit de roulatie met een enkelblessure
Waarschijnlijk staat deze uitspraak tot geen enkele verhouding met het hele interview, maar anders ben ik wel benieuwd waarom.quote:'Voor het team is het goed dat Kenneth Perez is vertrokken'
Ajacied Urby Emanuelson (Voetbal International)
OKquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rustig, was geen persoonlijke aanval. Had alleen verwacht dat Dennis Rommedahl door jou snel vergeleken zou worden met Mauro Rosales, maar aangezien onze Deense vriend nu al effectiever is geweest dan Rosales in twee jaar, zal hij waarschijnlijk wel aan jou kritiek ontkomen.
Wat ik al zo vaak gezegd heb, hij lag gewoon slecht in de groep en het is een vervelend/moeilijk mannetje. Iedereen schuift Ten Cate wel de zwarte piet toe maar ik denk dat we het eerder te danken hebben aan Perez, die mijn zijn per ongeluk opgenomen uitspraak door de mand viel, maar dat lijkt iedereen alweer vergeten. Die uitspraak kan hem natuurlijk wel vergeven worden, maar het is wel kenmerkend voor zijn karakter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:49 schreef BobbyHill het volgende:
De VI Quote:
[..]
Waarschijnlijk staat deze uitspraak tot geen enkele verhouding met het hele interview, maar anders ben ik wel benieuwd waarom.
Ik hoop het van harte, hij heeft een hele slechte periode gehad, maar in potentie is het een absolute topper... en hij is natuurlijk nog vrij jong ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:53 schreef BonJovi het volgende:
Heitinga deze man gaat het echt maken dit jaar
Amen, wacht maar af tot ie bij PSV niet aan spelen toe komt... daar gaat ie precies hetzelfde doen, met zijn collgea-brombeer Lazovicquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat ik al zo vaak gezegd heb, hij lag gewoon slecht in de groep en het is een vervelend/moeilijk mannetje. Iedereen schuift Ten Cate wel de zwarte piet toe maar ik denk dat we het eerder te danken hebben aan Perez, die mijn zijn per ongeluk opgenomen uitspraak door de mand viel, maar dat lijkt iedereen alweer vergeten. Die uitspraak kan hem natuurlijk wel vergeven worden, maar het is wel kenmerkend voor zijn karakter.
Die 2 kunnen inderdaad nog wel eens voor problemen gaan zorgen ja.. En Koeman staat nou niet echt bekend als iemand die daar goed mee overweg kan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen, wacht maar af tot ie bij PSV niet aan spelen toe komt... daar gaat ie precies hetzelfde doen, met zijn collgea-brombeer Lazovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |