Hmmquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nope, cartridges passen er niet op
Zouden ze geschrokken zijn van mijn koeienoog á la champion?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Hmm
Nouja, ik heb toch al een hele tijd geen goede emulator meer gevonden
Weet niet. Misschien hebben ze nog niet door dat we op pagina 6 zittenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zouden ze geschrokken zijn van mijn koeienoog á la champion?![]()
![]()
En hij is nog wel zooo klein.
Hoiquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi WurM.
Ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Hoi![]()
Je zou me nog een keer een goedenacht wensen, toch?
Mijn sik is oranje bruin, terwijl mijn snor zwart is.quote:
Uhh... ff denken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja.
Dat doe ik straks.
Vertel mij eens meer over jouw Pokémon verleden?
Da's raar. Toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn sik is oranje bruin, terwijl mijn snor zwart is.
Dé kermis is leuk. Tenminste, die grijpmachines. Verder is het geen bal aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Uhh... ff denken.
Ik moest er eerst niks van hebben, tot ik het een keertje beter leerde kennen. Hoe weet ik niet meer
Toen heb ik red, blue, green en yellow heeeel lang gespeeld op een GameBoy emulator (dus op de pc) en naar gekeken op tv. En toen ging ik kaarten kopen en er geld aan uitgeven enzo
De Pikachu-knuffel op m'n kamer heb ik een keer gewonnen op de kermis, toen ik de kermis nog leuk vond
Precies. En de schiettentquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dé kermis is leuk. Tenminste, die grijpmachines. Verder is het geen bal aan.Vind ik dan.
![]()
Ja, het ziet er niet uit. Dus ik ben mijn snor ook aan het laten staan, kijken of die ook oranje wordt.quote:
Kijken of het op de meet nog zo isquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het ziet er niet uit. Dus ik ben mijn snor ook aan het laten staan, kijken of die ook oranje wordt.
Kan je goed schieten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Precies. En de schiettentMaar de mensen die er lopen en de herrie enzo vind ik maar kut
sterfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |