wat hij zegt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef TeChNo2 het volgende:
echt domme mensen starten als derde een topic over hetzelfde onderwerp! (of kijken naar de gouden kooi)
Echt stomme mensen plaatsen een kant en klare link in een hate topicquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:09 schreef T42 het volgende:
gooi die zender gewoon van je tv ofzo stelletje aandachts hoeren!!!
je hoeft niet te kijken waarom doe je het dan!!! en dan maar klagen!!!
ik kijk ook gewoon niet dus weet ik ook niet wat er gebeurd in dat K*T programma
maar ga geen antie site beginne das gewoon zielig!![]()
echt domme mensen die deze site hebben opgericht![]()
![]()
![]()
http://www.stopgoudenkooi.nl/ zou niet tekenen want dan krijgen ze nog meer aandacht
Inferieurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef doshi het volgende:
talpa staat bij mij op nummer 31 op de afstandsbediening, kom het dus nooit tegen
En de gouden kooi is af en toe best leuk, kijk soms stukjes op youtube en dat is best lachen. Houden dus! niks ermee stoppen.
dat ze (die antie site) me spammen via mail en radioquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:12 schreef Maisnon het volgende:
En waarom maak je je er druk over als je toch niet kijkt? Doei!
gaat niet op stoppen van programma geef ik nix om dus mag blijven kijk toch nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef doshi het volgende:
talpa staat bij mij op nummer 31 op de afstandsbediening, kom het dus nooit tegen
En de gouden kooi is af en toe best leuk, kijk soms stukjes op youtube en dat is best lachen. Houden dus! niks ermee stoppen.
en dan spam jij het nog even verder in klaagbaak, goed gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:24 schreef T42 het volgende:
[..]
gaat niet op stoppen van programma geef ik nix om dus mag blijven kijk toch niet
maar word gek van die stop site op nieuws mail en radio![]()
lees eerst gaat niet om goude kooi dat programma kan me geen ene bal moerenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef TeChNo2 het volgende:
echt domme mensen starten als derde een topic over hetzelfde onderwerp! (of kijken naar de gouden kooi)
als ik die zooi krijg krijgt nu iedereen die!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:25 schreef thedude0 het volgende:
[..]
en dan spam jij het nog even verder in klaagbaak, goed gedaan
geen haat is klaag topic hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Echt stomme mensen plaatsen een kant en klare link in een hate topic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |