Dus.... dus.... jij bent helemaal geen Papierversnipperaar van beroep???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, mn eerst idee bestond al, maar die weet ik niet meer. Iets van pennedoosje of boterhamtrommeltje denk ik. Ik zocht niet naar een betekenisvolle naam.
Ik wel een Frutselaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:33 schreef OA het volgende:
[..]
Dus.... dus.... jij bent helemaal geen Papierversnipperaar van beroep???![]()
Wat een deceptie...![]()
whehehequote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, mn eerst idee bestond al, maar die weet ik niet meer. Iets van pennedoosje of boterhamtrommeltje denk ik. Ik zocht niet naar een betekenisvolle naam.
Is wel een heel klein beetje onderdeel van mijn werkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:33 schreef OA het volgende:
[..]
Dus.... dus.... jij bent helemaal geen Papierversnipperaar van beroep???![]()
Wat een deceptie...![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:34 schreef Frutsel het volgende:
ik dacht OA staat voor "Onder Andere" ...
Je bent Onder Andere OA en die andere klonen enzo
quote:maar tis duidelijk
ik heb het net weer gedelegeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is wel een heel klein beetje onderdeel van mijn werk![]()
Dat doe ik ook altijd.quote:
"lieverd ik moet overwerken, maar maak je geen zorgen. Ze is pas 15"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:45 schreef Frutsel het volgende:
Aha, een 'zij'
Kom d'r maar weer in met een leuke anekdote tussen OA en vriendin nu
Aangezien schoonOA hier ook werkt en zij de dochter van een collega is, zal dat allemaal niet zo'n vaart lopen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"lieverd ik moet overwerken, maar maak je geen zorgen. Ze is pas 15"![]()
Voor je het weet zit zo'n kind heel "veilig" bij ome OA op schootquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Aangezien schoonOA hier ook werkt en zij de dochter van een collega is, zal dat allemaal niet zo'n vaart lopen...![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor je het weet zit zo'n kind heel "veilig" bij ome OA op schoot![]()
Ik heb even geen idee waar je het over hebt....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bij de weg, ik ben sinds vannacht 1.00uur klaar met downloaden en ik kan nu beginnen met HalfLife2. Maar kan iemand me een klein hintje geven hoe ik moet beginnen? Ik kan zonder pak en wapens rondstruinen in een stationshal en het plein ervoor en ik moet op zoek naar een collega wetenschapper. En nu?
jij hebt wel iets met jonge meisjes volgens mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"lieverd ik moet overwerken, maar maak je geen zorgen. Ze is pas 15"![]()
Ik ken het spel welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bij de weg, ik ben sinds vannacht 1.00uur klaar met downloaden en ik kan nu beginnen met HalfLife2. Maar kan iemand me een klein hintje geven hoe ik moet beginnen? Ik kan zonder pak en wapens rondstruinen in een stationshal en het plein ervoor en ik moet op zoek naar een collega wetenschapper. En nu?
Het kreng begon meteen 200 miljoen Terabyte aan updates te downloaden. Ik heb het spel meer dan een week geleden gekocht, maar ik kan nu pas beginnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb even geen idee waar je het over hebt....![]()
Klaar met downloaden waarvan?![]()
Half life II![]()
![]()
Integendeel , ik heb veel te weining met jonge meisjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij hebt wel iets met jonge meisjes volgens mij![]()
Ik hoor je d'r vaak over![]()
![]()
whehehequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Integendeel , ik heb veel te weining met jonge meisjes![]()
Whehe...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het kreng begon meteen 200 miljoen Terabyte aan updates te downloaden. Ik heb het spel meer dan een week geleden gekocht, maar ik kan nu pas beginnen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Met jouw 3,5 kb/uur verbinding....![]()
Vakantie thailand dan maar?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Integendeel , ik heb veel te weining met jonge meisjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |