quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef super-muffin het volgende:
Dus, ik probeer nu UPnP aan de praat te krijgen, maar dat werkt ook niet.
In Transmission krijg ik dan de melding 'Error mapping port' terwijl het in mijn router (ZyXEL 2602H-61) en Airport Express wel aanstaat.
Toscane. Fantastische streek is dat!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:51 schreef snoopy het volgende:
Hallo allen.
Heb net een iPod Nano besteld om in de auto te gebruiken. Mijn oude iPod is zo oud dat dat niet kan.
Lekker in september met de auto op vakantie naar Toscane met al onze favoriete muziekjes![]()
En ook voor hele mooie kiekjes zeker bij zonsopkomst/late middagzon/zonsondergang..quote:
Klemzuipen in Toscane is not done!! Het is goffer geen Salou!!quote:
Zeker niet als je naar Volterra geweest bent. Dan moet je zigzaggend de berg af.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Klemzuipen in Toscane is not done!! Het is goffer geen Salou!!
Wie heeft het nou weer over klemzuipen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Klemzuipen in Toscane is not done!! Het is goffer geen Salou!!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:34 schreef Svyatagor het volgende:
Alles wat je in Italië in je mond stopt is lekker.
Link?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:02 schreef Xilantof het volgende:
De Quick tip of the week wordt nu gedaan met een filmpje met een dame en een MBP![]()
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:02 schreef Xilantof het volgende:
De Quick tip of the week wordt nu gedaan met een filmpje met een dame en een MBP![]()
Airport Extremequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ok, volgend dilemma: scoor ik een Airport Extreme met 802.11n of wacht ik tot de Express uitgerust wordt met 802.11n...?
Hater!quote:
Bedenk je wel even dat je daar met Vista-Fanboys aan de praat bent. Dat zijn de tokkies van het Fanboy-schap.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:57 schreef Q. het volgende:
Het grote Windows Vista topic [Deel 15]
Is mijn gedachtengang nu echt zo vreemd?
Ik had gehoopt dat ze wel enigzins voor rede vatbaar waren. Hoe meer ik Vista gebruik hoe meer ik van OS X ga houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:19 schreef Junkie het volgende:
[..]
Bedenk je wel even dat je daar met Vista-Fanboys aan de praat bent. Dat zijn de tokkies van het Fanboy-schap.
Je doet graag boodschappen onder het computeren?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vond Windows ME eigenlijk best OK.
De combinatie van een DOS gebaseerde Windows en het uiterlijk van Windows 2000 maakte dit product subliem.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je doet graag boodschappen onder het computeren?
Ik vondt 8 absoluut erger dan 9. Met 8 heb ik zoveel problemen gehad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
OS9 was trouwens ook een gedrocht. Niet eens een fatsoenlijke vorm van geheugenbeveiliging (onderscheid tussen userspace en kernelspace) en multitasking.
Vista is echt te druk idd, met al die transparante zooi en kleuren enzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef Junkie het volgende:
.. OSX is zow rustig vergeleken met XP/Vista.
Ik vind die nieuwe balk ook nix idd als 'ie transparant is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:03 schreef Q. het volgende:
Ik word helemaal gek van Vista. En ik ben bang dat Leopard ook weer te druk wordt. Eigenlijk. Ik wil geen doorzichtige troep!
Daar Steve & Co al mee aan 't fruten...quote:
Ik heb screenshots gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Daar Steve & Co al mee aan 't fruten...![]()
features:oneindig grote schijven ondersteuning voor mega grote schermen uber snel virtual reality UI multi touch everything!
![]()
![]()
Dump,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
Als je ze gezien hebt, plaats ze dan ook even. Anders vind ik je gewoon iemand die onzin uit zit te kramen.
http://www.nullriver.com/index/products -> Onderin: MenuShadequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe balk ook nix idd als 'ie transparant is.
Ik heb trouwens nog een kick-ass Windows-only-pc. Ik had een iMac moeten kopen, maar daar draait Supreme Commander niet op. Op Vista trouwens ook niet. En XP wil niet installeren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef Tijn het volgende:
Waarom werk je dan met Vista, of met Windows uberhaupt? Dat je het hebt voor een spelletje, ok, dat begrijp ik. Maar verder hoef je er toch niks mee te maken te hebben?
Is al wegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:18 schreef Q. het volgende:
Heeft i-spy weeeeer een nieuwe kloon?
PM'en waarom die niet wil installen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een kick-ass Windows-only-pc. Ik had een iMac moeten kopen, maar daar draait Supreme Commander niet op. Op Vista trouwens ook niet. En XP wil niet installeren.
Conclusie: ik had een iMac moeten kopen.
Ik mag geen klonen verklappenquote:
Gothic Emoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:22 schreef Xilantof het volgende:
http://www.apple.com/business/videotips/?sr=hotnews.rss
Dat wisten wij early Apple-adapters allang natuurlijk..quote:
http://www.gifworks.com/image_editor.htmlquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:14 schreef Geqxon het volgende:
Goed, ik heb een Mac, het standaard in de grafische wereld. Maar hoe krijg ik nou een animated gif voor elkaar? Twee plaatjes en een overgang ertussen, kan zoiets met Quicktime? Keynote?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
De Design Premium versie natuurlijk
9,2 TB aan storage, op je home serverquote:Rechtsboven, op die 19" UPS.
Naam: Databeast
CPU1: Intel Xeon 2,2 Ghz
CPU2: Intel Xeon 2,2 Ghz
Harddisk1: IBM Ultrastar 18GB SCSI 10k RPM
Harddisk2: Maxtor Atlas 18 GB SCSI 15k RPM
Harddisk3: Maxtor 300 GB SATA
Harddisk4: Maxtor 300 GB SATA
Harddisk5: Maxtor 300 GB SATA
Harddisk6: Maxtor 300 GB SATA
Harddisk7: Maxtor 300 GB SATA
Harddisk8: Maxtor 300 GB SATA
Harddisk9: Maxtor 300 GB SATA
Harddisk10: Maxtor 200 GB SATA
Harddisk11: Maxtor 320 GB SATA
Harddisk12: Maxtor 320 GB SATA
Harddisk13: Maxtor 320 GB SATA
Harddisk14: Maxtor 320 GB SATA
Harddisk15: Maxtor 320 GB SATA
Harddisk16: Maxtor 320 GB SATA
Harddisk17: Maxtor 320 GB SATA
Harddisk18: Maxtor 320 GB SATA
Harddisk19: Maxtor 320 GB SATA
Harddisk20: Seagate 500 GB SATA
Harddisk21: Seagate 500 GB SATA
Harddisk22: Seagate 500 GB SATA
Harddisk23: Seagate 500 GB SATA
Harddisk24: Seagate 500 GB SATA
Harddisk25: Seagate 500 GB SATA
Harddisk26: Seagate 500 GB SATA
Harddisk27: Seagate 500 GB SATA
Geheugen: 2x 512MB Kingston DDR266 Registered ECC
Mobo: Intel SHG2
Netwerkkaar1t: Intel Pro/1000 XT gigabit koper
Netwerkkaart2: Intel 8255x 100mbit
Netwerkkaart3: Intel 1000mbit Fiber
Functie: Fileserver
Even een updateje... 11 disks erbij, controller extra. Volgende upgrade word zekerweten 3 GB extra geheugen, was al aangeschaft maar werkte niet helemaal, even ander type halen.
Het is de huiskamer maar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:01 schreef Geqxon het volgende:
Sjoewe, ik weet niet wat erger is. Die computer, of het feit dat jij op een besloten forum op GoT zit.![]()
Yup, netzoiets als KPD, alleen dan een stuk minder hard.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:50 schreef Godlike02 het volgende:
Daar moet je toestemming voor vragen toch?![]()
ruim 9TB is wel ziekelijk. Ik weet ook niet of je daar heel blij van moet worden, of juist heel verdrietigquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Yup, netzoiets als KPD, alleen dan een stuk minder hard.![]()
Ik zou ImageMagick gebruiken. Met de optie -morph kun je 2 plaatjes in elkaar over laten lopen, simpel en snel vanaf de commandlinequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:14 schreef Geqxon het volgende:
Goed, ik heb een Mac, het standaard in de grafische wereld. Maar hoe krijg ik nou een animated gif voor elkaar? Twee plaatjes en een overgang ertussen, kan zoiets met Quicktime? Keynote?
Tja, waar is de grens... In 't vorige topic waren jullie ook je hardeschijf-pikkies met elkaar te vergelijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:09 schreef Daklem het volgende:
ruim 9TB is wel ziekelijk. Ik weet ook niet of je daar heel blij van moet worden, of juist heel verdrietig![]()
Nja, 1TB kan ik nog wel begrijpen. 2tb ook nog wel, maar 9! komop!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Tja, waar is de grens... In 't vorige topic waren jullie ook je hardeschijf-pikkies met elkaar te vergelijken.![]()
En nu komt er zo'n mannetje aan die je pwnt...![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, volgens 't topic daar, is die 9TB bijna vol.![]()
BT headset voor iPhone.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:41 schreef Jarno het volgende:
Wat IS het eigenlijk?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:41 schreef Jarno het volgende:
Wat IS het eigenlijk?
Ik heb het ook, maar wij lijken dan ook veel op elkaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:42 schreef Jarno het volgende:
Ohja, nu zie ik het. Nee, bij mij werkt dat ook nooit. Ben ook erg blij met de in-ear headphones die je nu veel ziet, die blijven eindelijk goed zitten bij mij. Verder zal ik wel anatomische afwijkende zijn dat alle oordopjes en headsets uit m'n oor flikkeren.
Het stomste is. Geen enkele dvd speler pakt hem. Ik heb hem op 5 verschillende spelers geprobeerd, terwijl er geen krasje op de disk zit. Alleen heb de boxset al een hele tijd, en weet niet meer waar ik hem gekocht heb. Denk ook niet dat ik er nu nog mee terug kan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij werkt dat niet zo eenvoudig. Je zou eerst je DVD regio vrij moeten maken en dan ook nog "shrinken" omdat het DVD-formaat DVD9 is. Tenminste Ik neem aan dat je geen DL-DVD9 hebt gekocht want die zijn even duur als een normale film DVD.
En het is gewoon stom dat je DVD speler em niet pakt..
Oja, MacTheRipper wil het ook wel goed doen bij veel mensen en die is wel gratieschquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef Daklem het volgende:
[..]
Het stomste is. Geen enkele dvd speler pakt hem. Ik heb hem op 5 verschillende spelers geprobeerd, terwijl er geen krasje op de disk zit. Alleen heb de boxset al een hele tijd, en weet niet meer waar ik hem gekocht heb. Denk ook niet dat ik er nu nog mee terug kan.
ja sorry! hij moet geshrinked worden.
dvd9 > dvd5. (hij komt op dvd5 te staan)
weet iemand een programamtje die netjes doet schrinken + regiovrij maken?
Mac the ripper is nu bezig. Kan ik hem daarna gewoon met toast shrinken en branden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oja, MacTheRipper wil het ook wel goed doen bij veel mensen en die is wel gratiesch
JE kan aan de achterkant van de boxset toch wel zien voor welke regio de DVD's geschikt zijn? Europa, Japan, Australië is Regio 2. Amerika Regio 1
Kijk even hoe groot het bestandformaat is, misschien moet je em nog "shrinken" met DVD2One of Popcorn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:13 schreef Daklem het volgende:
[..]
Mac the ripper is nu bezig. Kan ik hem daarna gewoon met toast shrinken en branden?
popcorn is ook binnen! Ik ga eens kijken wat er allemaal mogelijk is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kijk even hoe groot het bestandformaat is, misschien moet je em nog "shrinken" met DVD2One of Popcorn.
Toast kan ook blijkbaar..![]()
hij is nog bezig met rippen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als het goed is kun je de DVD nu bekijken met DVD Player? Omdat ie toch op je HD staat. Toch?
Ik heb bier. Biertjes van me!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:12 schreef Jarno het volgende:
Homo's hebben vrienden, Q!
De hele tijd dat kleine fannetje zeker. Woeeeeee, woeeeeee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
M'n 320gb is bijna vol. Overigens vind ik 'em vrij veel lawaai maken. (320gb porsche fw)
Welke 500gb harde schijf maakt ongeveer net zoveel lawaai als een MacBook?
Issie wel in Nederland gekocht? Kijk dan even op de hoes/doos bij welke filmmaatschappij hij vandaan komt. (bijv. Dutch Filmworks, Total Film, Colombia Tristar, etc...) Even zoeken naar de website daarvan en uitvinden hoe je ze kan mailen/bellen. Als je ze mailt met je probleem zullen ze meestal wel je dvd omruilen via de post.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef Daklem het volgende:
Het stomste is. Geen enkele dvd speler pakt hem. Ik heb hem op 5 verschillende spelers geprobeerd, terwijl er geen krasje op de disk zit. Alleen heb de boxset al een hele tijd, en weet niet meer waar ik hem gekocht heb. Denk ook niet dat ik er nu nog mee terug kan.
ja sorry! hij moet geshrinked worden.
dvd9 > dvd5. (hij komt op dvd5 te staan)
weet iemand een programamtje die netjes doet schrinken + regiovrij maken?
Nee. Hij maakt constant best veel lawaai. Vooral als 'ie 's nachts nog aan het downloaden is kan dat behoorlijk storend zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De hele tijd dat kleine fannetje zeker. Woeeeeee, woeeeeee.
Geweldige tip: ik deed dat laatste nl. ook altijd!quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom kom ik er nu pas achter dat je met appeltje+g naar de volgende hit gaat wanneer je met apple+F hebt gezocht.
Ik deed steeds: appeltje+f+enter appeltje+f+enter appeltje+f+enter appeltje+f+enter enz...
Inderdaad! Ik deed dat ook altijd!quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geweldige tip: ik deed dat laatste nl. ook altijd!![]()
![]()
De Nokia 3210? Geniaal ding.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:17 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Hier nog wat spannends gebeurd, of gaat het nog steeds over die telefoon?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom kom ik er nu pas achter dat je met appeltje+g naar de volgende hit gaat wanneer je met apple+F hebt gezocht.
Ik deed steeds: appeltje+f+enter appeltje+f+enter appeltje+f+enter appeltje+f+enter enz...
jij illegale berryquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:22 schreef super-muffin het volgende:
Spaces is echt geweldig trouwensVeel beter dan VirtueDesktops.
Als jij nog geen LCD of Plasma hebt dan kan je met die verloopstukje je MBP aansluiten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb geen Mini DVI. En ik wil nu eigenlijk wel weten wat voor kabel ik dan
ingodsnaam wel nodig heb.
Deze?
DVI is een beeldaansluiting, geen geluidaansluiting. HDMI doet beide, maar DVI niet. Er zijn wel adapters die geluid in de kabel kunnen stoppen, maar een kabel die het beide doet heb ik nog niet gezien. Vreemd eigenlijk, want technisch zou het best moeten kunnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Films kijken mbv. kabels is sowieso not-done. Na een weekje ben ik afgehaakt. Denk ik gebakken te zitten met de Dvi naar HDMI kabel, heb ik alsnog geen geluid.
Precies, dat dacht ik dus ook. Ik kwam er pas later achter dat de MacBook geen HDMI ondersteund. Je krijgt dus gewoon enkel het beeld. Als je geluid wilt hebben moet je nog een kabel kopen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
DVI is een beeldaansluiting, geen geluidaansluiting. HDMI doet beide, maar DVI niet. Er zijn wel adapters die geluid in de kabel kunnen stoppen, maar een kabel die het beide doet heb ik nog niet gezien. Vreemd eigenlijk, want technisch zou het best moeten kunnen.
Haha! die is inderdaad wel funnyquote:
HDMI is hetzelfde als DVI (plus audio) dus kun je het beste een DVI-HDMI kabel kopen (en een losse audio kabel naar de tv of je versterker voor geluid. Dan heb je namelijk je beeld digitaal en op de optimale resolutie van je tv aangesloten. S-Video is een stuk lagere (vaste) resolutie, en heeft last van slecht beeld bij slechte kabels of grote afstanden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat kost een S-Video kabeltje eigenlijk? Heb er een nodig om mijn PowerBook aan mijn Philips LCD te hangen, want die heeft ondanks kick-ass beeld geen DVI of VGA. Maar wel duizend composite, SCART, S-Video en HDMI aansluitingen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat kost een S-Video kabeltje eigenlijk? Heb er een nodig om mijn PowerBook aan mijn Philips LCD te hangen, want die heeft ondanks kick-ass beeld geen DVI of VGA. Maar wel duizend composite, SCART, S-Video en HDMI aansluitingen
quote:Apple sluit beste derde kwartaal ooit af
In het derde kwartaal van Apples fiscale jaar heeft het bedrijf zijn hoogste omzet en winst ooit voor de periode van april tot en met juni gerealiseerd. De nettowinst bedroeg 818 miljoen dollar op een omzet van 5,41 miljard dollar.
Steve Jobs met iPodsTen opzichte van hetzelfde kwartaal in het vorige boekjaar, is de winst met 345 miljoen dollar - of 73 procent - gestegen, terwijl de kwartaalomzet er ruim 1 miljard op vooruit ging. Bovendien steeg de bruto winstmarge in vergelijking met het tweede kwartaal van 2006 van 30,3 procent naar 36,9 procent. Veertig procent van de totale omzet werd bovendien buiten de Verenigde Staten gerealiseerd. Mede verantwoordelijk voor deze cijfers zijn de 1.764.000 verkochte Mac-computers en 9.815.000 iPods, wat respectievelijk een stijging van 33 en 21 procent inhoudt ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Het bedrijf overtrof met deze aankondiging de verwachtingen van analisten en hoopt deze trend in het komende kwartaal door te zetten. Volgens Apples eigen aankondigingen zouden in de eerste twee dagen na de lancering al 270.000 iPhones verkocht zijn, maar het bedrijf hoopt er in de komende drie maanden nog ruim 700.000 aan de man te brengen. De 270.000 verkochte iPhones brachten ongeveer 5 miljoen dollar op, maar omdat de omzet van deze apparaten over twee jaar uitgespreid wordt, is dit amper zichtbaar in de gepubliceerde boekhoudcijfers. Ondanks enkele negatieve berichten blijft Apple mikken op een marktaandeel van 1 procent op de mobiele-telefoniemarkt tegen het einde van dit jaar, waarvoor het bedrijf 10 miljoen iPhones aan de man moet zien te brengen.
AT&T deelde overigens nog wel mee dat amper tienduizend gebruikers problemen hadden om hun abonnement te activeren, waaruit blijkt dat er ruim honderdduizend kopers zijn die dat niet eens geprobeerd hebben gedurende het openingsweekend. De partners zijn er echter van overtuigd dat de doelstelling haalbaar is en dat het verschil tussen verkoopcijfers en activitieaantallen veroorzaakt wordt door gebruikers die hun telefoon pas na enkele dagen - toen het nieuwe financiële kwartaal voor AT&T al begonnen was - geactiveerd hebben. MacBooks en MacBook Pro's blijven voorlopig het leeuwendeel van de computerverkopen uitmaken en met een aantal nieuwe modellen zal Apple de verkoopcijfers van de iPod ook in de komende maanden een flinke duw in de rug geven, zo verwacht analist Benjamin Reitzes. Na de bekendmaking stegen de Apple-aandelen op de Nasdaq met 6 procent, wat de totale stijging voor dit jaar alleen al op 62 procent brengt.
quote:
Pricelessquote:Als ik het goed zie zijn de ipod nano's op dat plaatje nep hoor.
vergelijk maar met dit plaatje http://www.ubergizmo.com/photos/2006/9/new-ipod-nano.jpg.
Die ipod's daarboven heb ik alsmaar op de markt gezien als illegale nepkopieën
Relaxed ik dacht dat daar grote conversieblokken voor nodig werenquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef Junkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
DVI (Powerbook) naar HDMI (Philips) voor jou!
![]()
Betaal geen hoofdprijzen als je onder de 2 meter ziet voor deze kabel. Onder de 2 meter zie het verschil niet.
Nee, de kabel is hetzelfde, alleen de stekkers zijn anders. "Geen hoofdprijzen" is alles boven de 20 euro of zo. In feite is iedere kabel goed, want het signaal is digitaal en dat heeft op die afstand echt geen hoogwaardige aansluitingen nodig om goed door te komen. Een kabel van een euro zal misschien wat slecht gemaakt zijn en snel kabelbreuk geven of op een andere manier kapot gaan, maar behalve dat is iedere kabel prima.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:20 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Relaxed ik dacht dat daar grote conversieblokken voor nodig werenWat zijn "geen hoofdprijzen"?
Monster kabels.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:20 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat zijn "geen hoofdprijzen"?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Gister herinstall moeten uitvoeren nadat Mac OS X niet meer opstarte (toevallig na een upgrade van Tunes). Nu heb ik gekozen voor de optie waarbij hij je oude installatie bewaard.
Installatie ging goed, alles werkt weer. En alle bestanden zijn bewaard gebleven. Nu is er alleen een mapje "previous system" aangemaakt. Kan ik deze verwijderen of moet ik eerst nog bestanden handmatig overzetten?
quote:You might wonder, "What do I do with the Previous System folder?" It may contain items that you need. To determine this, once you've finished configuring, installing, and updating your applications, compare the Previous System to the new System. If there are things in the Previous System folder that aren't in the new System folder, just copy them over. If you're not sure what some items are (and don't seem to need them), leave them in the Previous System folder. Once you're comfortable that you've got everything you need out of it, you can delete the Previous System folder (or leave it around if you're not low on disk space
Kun je die lijst in Keychain/sleuterhanger.app niet leegdonderen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier ene macbook staan, die continue vraagt naar het sleutelhanger wachtwoord.
"Skype.app wil gebruik maken van de sleutelhanger 'Inloggen'"
En dat dus met alles; Safari, Mail, etc.
a. Hoe komt dit
b. Hoe zet ik het uit?
Nee, ik heb 'm uiteindelijk in de library folder gedelete, gereboot en nu lijkt het goed te gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kun je die lijst in Keychain/sleuterhanger.app niet leegdonderen?
HAHAHA!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Leopard is gecanceld.
Oktober, maar als je zo graag een MacBook wilt kun je er nu toch wel 1 kopen en schaf je Leopard aan als het uit is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Leopard, ik wil een MacBook bestellen!
Apple iMac zorgt voor vertraging Leopard.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Leopard is gecanceld.
Omdat Danny.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:21 schreef Jarno het volgende:
Hey.
Waarom ziet FOK! er zo raar uit opeens?
Leuk, die persoonsgerichte banners. "Meiden Contact" , "Naakt Schrijven?".quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:21 schreef Jarno het volgende:
Hey.
Waarom ziet FOK! er zo raar uit opeens?
Als ik PithHelmet in Safari 2 uitzet: ik ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
In Safari 3 zie ik geen rare dingen hoor.
maardamagnievandannytoch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
In de nieuwste Camino kun je ook 'ads' blocken. Daar wordt de pagina prima weergegeven, zonder banners![]()
http://tweakers.net/nieuws/48592quote:De wedstrijd tussen pokerprofessionals Phil Laak en Ali Eslami versus pokerbot Polaris is beslecht in het voordeel van het menselijke team. In vier sessies van vijfhonderd handen verloor de bot twee keer en won de bot eenmaal.
De bot bleek goed te kunnen kaarten en de pokerprofs moesten flink hun best doen om met de overwinning naar huis te kunnen gaan. Het programma draaide tijdens de wedstrijd op een MacBook Pro
Spuit 11, Maar ik was aan het werk...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Relaxed ik dacht dat daar grote conversieblokken voor nodig werenWat zijn "geen hoofdprijzen"?
Oost-europees bloot?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:47 schreef nietzman het volgende:
Ik heb net m'n eigengemaakte torrent weer gedownload die ik zelf al een maand niet meer aan het seeden ben door m'n gecrashede HD..
Okay, ik ga binnenkort maar even naar de lokale kabelboerquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:46 schreef Junkie het volgende:
[..]
Spuit 11, Maar ik was aan het werk...
MyCom HDMI to DVI Video Cable 1.8m - 24,95 Euro
Bandridge DVI aansluitkabel DVI <=> HDMI, 2.0m 37,00 euro
Belkin PureAV HDMI-naar-DVI-videokabel van 1,2 m 79,95 euro
Zoals je ziet kunnen de prijzen snel oplopen. En dit zijn nog niet eens de beruchte kabelmerken zoals Monster, Oehlbach, Taralabs, etc...
Ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus Safari met PithHelmet verstiert de lay-out van Fok dus eindelijk...? Erg irritant.
w0000t!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:22 schreef super-muffin het volgende:
Er is een nieuwe Leopard seed. 9a499
Nice. Te vinden op Oinkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:22 schreef super-muffin het volgende:
Er is een nieuwe Leopard seed. 9a499
Zag ik nou net een varken voorbij vliegen?!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:30 schreef Tijn het volgende:
John Dvorak gebruikt een Mac en vindt het wel wat![]()
Nou mensen, it's official: op een enkele Apple-basher op Fok! na, is de hele wereld vanaf nu fan van Apple
Jep. Het wordt een koude, koude zomer in de helquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zag ik nou net een varken voorbij vliegen?!
Hallo, iPhone?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:33 schreef Remzz het volgende:
LIgt het aan mij of is er al een hele tijd niets nieuws uitgekomen
Dat ligt niet aan jou, dat ligt aan die telefoon. Volgens geruchten staat er een nieuwe iMac op de planning, hetzij 'eind juli', hetzij 7 augustus. Aangezien het huidige model al een maand of 9 oud is zullen die geruchten wel een keer waarheid wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:33 schreef Remzz het volgende:
LIgt het aan mij of is er al een hele tijd niets nieuws uitgekomen.... Ben wel benieuwd of er een nieuwe iMac aankomt... Weet iemand daar iets van?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja kom op in Nederland het laatste is die matige iTV
Je begint medelijden te krijgen met die mensen die Vista ook daadwerkelijk hebben gekocht. Tegen de tijd dat SP1 er is komt het volgende OS al weer uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, bij Apple is er tenminste progressie. Microsoft wilt SP1 voor Vista pas in 2009 uitbrengen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:48 schreef Tijn het volgende:
Ja, dan zijn wij al weer 2 grote katten verder
Dat 'ie ook 2 schermen wil om er niet als een 'schlub' uit te zien op z'n werk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
Dvorak is gewoon een eikel.
En de kippen hebben op eens lippen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jep. Het wordt een koude, koude zomer in de hel
John Dvorak is al sinds de jaren '80 een columnist voor PC Magazine en staat bekend om z'n negatieve houding richting Apple. Hij zeek de eerste Mac af en heeft alles van Apple sindsdien afgezeken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wie is die hele Dvorak eigenlijk? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Fuck...nu moet ik nieuwe koffie gaan halen en mijn bureau schoonmakenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
John Dvorak is al sinds de jaren '80 een columnist voor PC Magazine en staat bekend om z'n negatieve houding richting Apple. Hij zeek de eerste Mac af en heeft alles van Apple sindsdien afgezeken.
Maar hij is ook altijd het spoor een beetje bijster geweest. Hij zit nogal in z'n eigen wereldje en heeft daardoor nogal wat bizarre ideeën over wat er nou echt daar buiten gebeurt. Een voorbeeld daarvan is deze column uit 2006, waarin 'ie voorstelt dat Apple afstapt van Mac OS en overstapt op Windows
Firefox met AdBlock + Filterset doet het ook weer goed...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En Fok werkt weer prima op Safari met PithHelmet
*snik*quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
John Dvorak is al sinds de jaren '80 een columnist voor PC Magazine en staat bekend om z'n negatieve houding richting Apple. Hij zeek de eerste Mac af en heeft alles van Apple sindsdien afgezeken.
Maar hij is ook altijd het spoor een beetje bijster geweest. Hij zit nogal in z'n eigen wereldje en heeft daardoor nogal wat bizarre ideeën over wat er nou echt daar buiten gebeurt. Een voorbeeld daarvan is deze column uit 2006, waarin 'ie voorstelt dat Apple afstapt van Mac OS en overstapt op Windows
Maar breedbeeld columns schrijven is tegenwoordig heel hip enzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat 'ie ook 2 schermen wil om er niet als een 'schlub' uit te zien op z'n werk.
Ja John, 2 schermen om een beetje columns te schrijven, je e-mail te beantwoorden en wat te surfen, dan ben je inderdaad heel cool
Mja. Fysiek gezien wel, maar virtueel gezien niet (Fusion).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je Vista nou eindelijk al weggeflikkerd Jarno?
En als je daar op ingaat tref je 'Rianne' ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
Die banners onderaan zijn soms wel treffend.
"Op zoek naar een geile date?".
"Bekijk geile foto's".
Ik zit dus echt op een porno site dus.
zij is toch pot?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En als je daar op ingaat tref je 'Rianne' ofzo.
Bij mij ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
hmz, m'n greasemonkey script laat opeens de header weer zien in fok
Tja.. tot mensen gewoon wegblijven. Het lijkt nu wel een .tk domeintje van 5 jaar terugquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:10 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is dat geneuzel met headers en banners gewoon om jou persoonlijk een hak te zetten Swets.. Elke keer als je een werkend script hebt verandert -ie weer iets enzo.
Hoezo klopt 'ie niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
ik heb ook de oude maar weer aangezet, al klopt die ook niet.
Hebben ze die background-image bug in de nieuwe oude in Safari nou na twee jaar nog niet gefixed?quote:
Modderfokkers.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hebben ze die background-image bug in de nieuwe oude in Safari nou na twee jaar nog niet gefixed?.
Ja hoor, er werd me net "echte Windowshosting!" aangebodenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, je zegt wel geen banner. Maar bovenin heb je toch nog steeds die Google-ads of niet?
Dat is toch complete anti-reclame?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hoor, er werd me net "echte Windowshosting!" aangeboden
Ik krijg een hele flauwe:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hoor, er werd me net "echte Windowshosting!" aangeboden
Bij mij niet, alleen vrij pontificaal 'Adblocker Actief' of 'Hier staat een banner'.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, je zegt wel geen banner. Maar bovenin heb je toch nog steeds die Google-ads of niet?
"Hier staat een banner..."quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bij mij niet, alleen vrij pontificaal 'Adblocker Actief' of 'Hier staat een banner'.
[afbeelding]
Is jouw browser ook al niet compatible met de banners van FOK! ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
"Hier staat een banner..."
Eh nee hoor, daar staat helemaal geen banner!.
Ik doe er verder geen uitspraken meer over. Je hebt op FOK! sneller een ban te pakken dan een SOA op een meet lijkt het.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Is jouw browser ook al niet compatible met de banners van FOK! ?
Q.heeft toch nog geen SOA op een meet gepakt?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe er verder geen uitspraken meer over. Je hebt op FOK! sneller een ban te pakken dan een SOA op een meet lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |