quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij hebt daar een aardig kijkje oo, dacht ik.![]()
Belachelijk dat gedoe.als je niet wil kijken ,kijk je toch niet.Nu gaan gauw al de niet kijkers dat tekenen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:29 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)id=rss-koppensneller ownee he , telegraaf geeft het ook al aandacht...
Zoiets is wel aan de orde geweest, hoorde Brian dat niet aan de telefoon?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:34 schreef Lobasca het volgende:
BeeQueen, even een aanslag op je geheugen, weet jij of Derrel 'vast' gezeten heeft? en zo ja, waarvoor? Het zit in mijn hoofd....maar ik weet niet meer hoe en wat.
Dat werd gisteravond echt duidelijk nadat Amanda gebroken had met Brian. Amanda dronken voeren, sexy dansen, kussen in het zwembad. Ze was er erg snel bij. Ook dat fake neuken met Dennix, hij mag niet in haar, maakt dat duidelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:32 schreef Liess het volgende:
[..]
En als ze niet Les is is ze Bi, want zij wil Brian niet, ze wil Amanda voor derzelf.
Ja, maar dat moet echt al van een hele poos geleden zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoiets is wel aan de orde geweest, hoorde Brian dat niet aan de telefoon?
Als ze wordt weggestemd, wordt ze toch ook vervangen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:35 schreef akveor het volgende:
Natasia zal niet weggestemt worden omdat er diverse malen al aangegeven is dat ze vervangen zal worden.
Ik haal Darryl en Kenneth altijd door elkaar, maar volgens mij hebben ze allebei vastgezeten, waarvoor weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:34 schreef Lobasca het volgende:
BeeQueen, even een aanslag op je geheugen, weet jij of Derrel 'vast' gezeten heeft? en zo ja, waarvoor? Het zit in mijn hoofd....maar ik weet niet meer hoe en wat.
Amanda is altijd het meeste op de streams.En Nadia doen ze er ook elke keer op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is volop actie in de paardenbak (hoor ik op stream 3 en 4) en we mogen alleen 'genieten' van DE RELATIE.![]()
Neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als ze wordt weggestemd, wordt ze toch ook vervangen?
edit - toch niet
Bij unaniem wegstemmen komt er geen nieuwe.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
edit - toch niet
Er is heus wel 1 iemand die haar erin laat, en dan zal ze zelf wel beslissen eruit te stappen..... want iedereen is tegen derquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
edit - toch niet
Nou wil het geval dat niet Natasia de show maakt, maar dat men dat achter doet. Dit ligt er echt veel te dik bovenop. Ik kan mij niet voorstellen dat het anders zou gaan. Wanneer moet ze dan weg, zonder die 10 K te verliezen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:35 schreef akveor het volgende:
Natasia zal niet weggestemt worden omdat er diverse malen al aangegeven is dat ze vervangen zal worden.
Oooooooh!!! Nog beter. (Wat ben ik gemeen!)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik haal Darryl en Kenneth altijd door elkaar, maar volgens mij hebben ze allebei vastgezeten, waarvoor weet ik niet.
Nee, als iemand unaniem wordt weggestemd dan wordt ze niet vervangen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |