Vader van een collega. Vorige week voelde hij zich niet echt lekker. Gisterenavond was ie doodquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:10 schreef leonieke het volgende:
Snel dood, marc?
Zou me niets verbazen eigenlijk, daar is het wel de tijd voor toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:08 schreef Frutsel het volgende:
Sneeuw?
Het kan idd snel verkeren...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vader van een collega. Vorige week voelde hij zich niet echt lekker. Gisterenavond was ie dood
Fransenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen eigenlijk, daar is het wel de tijd voor toch?
Of het is een islamitische aanslag
Misschien zitten de Fransen er wel achter
Heb je gisteren McQuiad (of hoe heet hij?) nog gehoord?quote:
Ja, hypocriet verhaal vond ik het...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gisteren McQuiad (of hoe heet hij?) nog gehoord?
De teringquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vader van een collega. Vorige week voelde hij zich niet echt lekker. Gisterenavond was ie dood
Da's niet zo best.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die met de bliksem inslag?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:32 schreef zenna het volgende:
[..]
Da's niet zo best.
Maar neem die man op Texel tijdje geleden. Die had ook niet bedacht dat het zo snel zou gaan denk ik![]()
dat blijkt de buurman te zijn van een vriendin van mequote:
Nee-hee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef Frutsel het volgende:![]()
Gister kreeg er eentje tijdens de live-uitzending van de Avond-etappe van Mart Smeets een hartaanval, live voor de cams...![]()
Het kan snel gaan
En daar zet je je zonnebril voor opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat blijkt de buurman te zijn van een vriendin van me
hij is de gene die het overleefd heeft, zijn broer was op slag dood
Zag er goed uit ja. Maar als je gaat moet je goed gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef Frutsel het volgende:![]()
Gister kreeg er eentje tijdens de live-uitzending van de Avond-etappe van Mart Smeets een hartaanval, live voor de cams...![]()
Het kan snel gaan
Ik ben al 2 keer net niet gegaan. Ambulances die er optijd zijn enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik wou voorlopig nog niet gaan. Kweet niet hoe het met jullie zit.
Wel even de doc. gebeld. Hij vermoed een hersenschudding gezien mijn klachten. Mocht ik donderdag nog steeds hetzelfde voelen moet ik even langskomen.
Hersenschudding?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik wou voorlopig nog niet gaan. Kweet niet hoe het met jullie zit.
Wel even de doc. gebeld. Hij vermoed een hersenschudding gezien mijn klachten. Mocht ik donderdag nog steeds hetzelfde voelen moet ik even langskomen.
Anders om, hoofd tegen vloer. Vloer heeft duidelijk gewonnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hersenschudding?
Heb ik iets gemist van een klap tegen je hoofd dan?![]()
Hm...dat deel hek dan gemistquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders om, hoofd tegen vloer. Vloer heeft duidelijk gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |