teenslippersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Sandalen moeten dood.
Teenslippers for the win.
das ook lkkr iddquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:02 schreef zarGon het volgende:
Nakend.
maar dan krijg je koude voetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
bah, gewoon goed stofzuigen en lekker met blote voeten lopen
Bij een vriend van mij plakt de vloer gewoon door al het bier en andere rotzooi. Dan laat je je schoenen wel lekker aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:35 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ik woon echt in het meest ranzige studentenappartement ever, en als ik dan aan het einde van de dag onder mijn sokken kijk...Echt te goor. Maar liever dat dan op mijn blote voeten lopen.
psiesquote:
nee joh dat valt toch wel meequote:
da kan best.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:02 schreef zarGon het volgende:
Nakend.
Ik kan de helft van de keuken niet eens op sokken in als ik net gedoucht hebquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
het is nog veel erger als je de badkamer instapt en in een plas water staat![]()
Heul nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:29 schreef KreKkeR het volgende:
Klinkt als een smerig huis dat waar TS het over heeft
Dan krijg ik rotzooi aan m'n schone voeten, dus geen goed idee 13.gifquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
bah, gewoon goed stofzuigen en lekker met blote voeten lopen
Dan goed stofzuigen.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan krijg ik rotzooi aan m'n schone voeten, dus geen goed idee 13.gif
Ondanks jouw goed bedoelde inspanningen een smerig huis dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stofzuig twee keer per week, maar ja, als je huisgenoten dat niet doen, komt er alsnog een hoop rotzooi in je kamer. + ik heb lang blond haar, dus ik laat overal haren achter + ik heb twee katten die overal haren achterlaten en steentjes uit de kattenbak tussen hun teentjes meenemen overal naartoe
.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:40 schreef Devlinsect het volgende:
Sandalen zijn voor linkse boomknuffelaars.
Je huis stofzuigen en dweilen. Dat wil wel helpen. Maar jah, stofzuigen gebruikt energie .
conclusie : of elke dag stofzuigen, huisgenoten de deur uit, of katten de deur uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik stofzuig twee keer per week, maar ja, als je huisgenoten dat niet doen, komt er alsnog een hoop rotzooi in je kamer. + ik heb lang blond haar, dus ik laat overal haren achter + ik heb twee katten die overal haren achterlaten en steentjes uit de kattenbak tussen hun teentjes meenemen overal naartoe
.
Dat hoop je dan, voor hetzelfde geld heeft je zus of erger je moeder lopen squirten daarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
het is nog veel erger als je de badkamer instapt en in een plas water staat![]()
Iddquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
![]()
Sommige mensen weten ook overal links vs rechts erbij te halen![]()
of gewoon de boel de boel laten en harige sokken accepterenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
conclusie : of elke dag stofzuigen, huisgenoten de deur uit, of katten de deur uit![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Sandalen moeten dood.
Teenslippers for teh win.
Mocht je een pic hebben van een rechtse foute gast op sandalen, laat het me zien!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
![]()
Sommige mensen weten ook overal links vs rechts erbij te halen![]()
Alsof dat zo erg isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:39 schreef Rekkie het volgende:
Elke huis met huisdieren is verre van schoon.... dat is het nu het nadeel van beesten
Wel als ut tussen je boterham komt. Maar jah, die Benji heeft niet veel haars.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is
Je gaat heus niet dood van een paar haartjes op de bank
Nee dat is het niet, maar dat heb ik ook niet beweerd.quote:
Stank hangt niet af van de grootte van de hondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
Das dan wel ook zo, Benji stinkt niet
Grote honden daarintegen stinken best wel( sommigen dan )
Zal mij een worst wezen of het wel/niet zo is. Alleen als het feit dat jij linkse boomknuffelaars en daarmee dus links/rechts zelfs in een topic als deze erbij weet te halen is voor mij al lachwekkendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mocht je een pic hebben van een rechtse foute gast op sandalen, laat het me zien!
Sandalen worden over het algemeen gedragen door ziekenhuismedewerkers / ouderenmedewerkers (lees verpleeghuizen) en andere verzorgende beroepen. Prima toch. Geen moeite mee.
Gasten die sandalen dragen, omdat het huis vies is of omdat het zo comfortabel is, zijn niet helemaal 100%. Of boomknuffelaars (met sandalen voel ik me vrijer en sta dichter bij de natuur) of jezusaanbidders.
Als je in de bouw werkt, loop je toch ook niet in je vrije tijd op je schoenen met stalen neuzen? Of als je in het leger zit, ga je ook niet in je vrije tijd op je legerkisten lopen. Tenzij je alto bent of niet 100% bent. Ow, pleonasme.![]()
Kortom:
sandalen
dubbele punt r dubbele punt r dubbele punt r dubbele punt r dubbele punt r
ghehequote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef Rekkie het volgende:
Stank hangt niet af van de grote van de hond
Bla, moeten ze toch helemaal zelf weten? Ik bemoei me ook niet met jouw schoeiselquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:20 schreef Devlinsect het volgende:
Gasten die sandalen dragen, omdat het huis vies is of omdat het zo comfortabel is, zijn niet helemaal 100%. Of boomknuffelaars (met sandalen voel ik me vrijer en sta dichter bij de natuur) of jezusaanbidders.
I know... maar ik ben aan het werk, heb geen tijd voor spellingscheck en grammatica controle.quote:
Ligt eraan, ik denk niet dat je een hond wat op een half paard lijkt niet ff in bad stopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, maar dat heb ik ook niet beweerd.
Het was slechts een constatering
[..]
Stank hangt niet af van de grootte van de hond
Hè wilde net een grap maken over Rekkie en de lul van zijn hondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ghehe.
grootte, trouwens (ik zeg het voor je eigen bestwil)
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leidenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik denk niet dat je een hond wat op een half paard lijkt niet ff in bad stopt.
Benji echter duw je zo trin !
Oh dat bedoel je.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik denk niet dat je een hond wat op een half paard lijkt niet ff in bad stopt.
Benji echter duw je zo trin !
Wat is een grap?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hè wilde net een grap maken over Rekkie en de lul van zijn hond
neenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
I know... maar ik ben aan het werk, heb geen tijd voor spellingscheck en grammatica controle.
Thanks anyway!
(doe je bericht eens editten)
dat zal me een dijenkletser geweest zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hè wilde net een grap maken over Rekkie en de lul van zijn hond
Maar goed dat ik 'm niet gemaakt heb, dat was dan even schrikken geweest namelijk!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |