quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:57 schreef Garfunkel het volgende:
To cappp en Pavement: Ga een keer bij elkaar op visite ofzo en doe de nationale IQ test!
Je doet net alsof er iets heel ergs gaat gebeuren in de GDK, maar de hoofdzaak is gewoon dat in de gouden kooi ook de nederlandse wet geldt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:42 schreef Garfunkel het volgende:
[..]
Geweldige post, lekker zoals het hier altijd in Nederland gaat.
Er is nog niets ernstigs gebeurd dus we wachten tot er iets ernstigs gebeurd dan gaan we ingrijpen......ookal is het dan te laat.
Ach, je zult ook je best doen![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:39 schreef crappp het volgende:
![]()
Ik reageer er niet eens meer op , ga maar snel live streams kijken jongen, het gaat helemaal goed met je komen![]()
![]()
Heb jij eigenlijk wel eens in de COS (Commentaren op streams) gekeken? Je ziet daar een varieteit aan persoonlijkheden die heel kritisch kijken - dit alleen al haalt je vooroordeel over de kijkers dus helemaal onderuit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:29 schreef cappp het volgende:
[..]
Ik kan wel degelijk een eigen mening formuleren, die heb jij zojuist gequote. Schaapjesgedrag, zoals met zn alle naar een tv-programma kijken met waarschijnlijk nog debielere mensen in dat programma, getuigt niet van een hoog IQ.
Weet jij hoe het afliep met die Ajax supporter die in een Feyenoord kroeg ging staan roepen dat Feyenoord een club van mietjes is?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:56 schreef BereNDD het volgende:
[..]
[..]
Lekker tegenstrijdig vriend.. eerst zeg je: ga maar lekker in fora's je gal spuwen maar start geen actie.. nou dan gaan we gal spuwen en dan kom je met die laatste brakke opmerking aanzetten...
tot ziens gast.. misschien dat ik je een volgende keer serieus neem
Nee, reageren in een forum waar debiele mensen discussiëren over een tv programma waarin debiele mensen inzitten getuigt van een hoog iq!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:29 schreef cappp het volgende:
[..]
Ik kan wel degelijk een eigen mening formuleren, die heb jij zojuist gequote. Schaapjesgedrag, zoals met zn alle naar een tv-programma kijken met waarschijnlijk nog debielere mensen in dat programma, getuigt niet van een hoog IQ.
Ik vind het altijd wel grappig als mensen IQ bij hun argumentatie moeten slepen. Het is natuurlijk een zwaktebodquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
idd doe maar niet komt toch alleen maar onzin uit je bek,![]()
![]()
Wel jammer had verwacht dat iemand met jouw mega IQ wel een weerwoord zou hebben, blaas je af omdat je geen tegenwoord meer hebt ?
Het is interessant om te zien hoe mensen op een 'natuurlijke' manier reageren. Dat is bij de gouden kooi al lang niet meer het geval.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig als mensen IQ bij hun argumentatie moeten slepen. Het is natuurlijk een zwaktebod![]()
Zoals ik al eerder schreef, bleken naar BB1 heel veel intellectuelen te kijken; waarom zou dat bij DGK anders zijn. Je hebt geen laag IQ nodig om gefascineerd te zijn door zaken die geen hoog IQ vereisen.
Als import-Groninger (quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het is interessant om te zien hoe mensen op een 'natuurlijke' manier reageren. Dat is bij de gouden kooi al lang niet meer het geval.
Inderdaad, de hele (gescripte) actie is uit de klauwen gelopen. De regie had er eerder in kunnen grijpen ,maar ze hebben toch - in mijn ogen - duidelijk aangegeven dat ze dit niet accepteren, laat staan dat dit in deze vorm de bedoeling was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:55 schreef ScofieldM het volgende:
Wat een BS RTL heeft bekend gemaakt dat ze gewoon doorgaan met uitzenden
Jammerrrrrrrrrrrrrrrr maar helaas, teken deze petitie maar: www.reddegoudenkooi.nl hahahaha
-->quote:23568. F*ck you TEKEN NIET! DE GOUDEN KOOI IS GOED!
Het gaat toch ook om een pruts-tv-programma,quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:34 schreef --- het volgende:
Pffft wat een prutswebsite
daar is niet veel aandacht aan besteed
Had idd beter over nagedacht kunnen worden, maar ja voor een format die zo vernieuwend is vind ik het niet slecht gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:50 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om een pruts-tv-programma,
daar is ook niet echt veel aandacht besteed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |