Daar wil ik ook gaan wonen. Perfecte ligging qua wegen, je bent snel in Geleen maar ook in Maastricht.quote:Op maandag 19 november 2007 22:37 schreef DarkShine het volgende:
Ben zelf onlangs van Welten naar een flat op Heerlerbaan verhuist. Bevalt me vooralsnog goed.
Wat heb je op het oog op Heerlerbaan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Daar wil ik ook gaan wonen. Perfecte ligging qua wegen, je bent snel in Geleen maar ook in Maastricht.
Het valt me in het Eikenderveld op dat het met golven gaat. Toen ik hier 3 jaar geleden kwam wonen stonden huizen lang te koop. Vorig jaar een fase dat bij mij in de straat 4 huizen verkocht zijn die allen niet langer dan 1 a 2 maanden te koop hebben gestaan.quote:Op maandag 19 november 2007 22:26 schreef huize het volgende:
Wat wel is dat huizen erg lang te koop staan. Huis waar ik nu woon stond een dik jaar te koop (ook eikenderveld) en als ik hier in de straten kijk staat er erg veel te koop wat natuurlijk de prijzen ook drukt.
Drieoortsput.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat heb je op het oog op Heerlerbaan?
'quote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef DarkShine het volgende:
Stationsomgeving begint er langzaam aan weer goed uit te zien!
vertell, waarom dat dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 13:50 schreef DarkShine het volgende:
Die winkel is weg door, wederom, een rechtszaak van Heerlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |