k kan t nergens vinden maar volgens mij is dat eerder rond 96 geweest, dat was t laatste jaar van mn middelbare school.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgens mij is het ergens rond 1998/1999 dichtgegooid. Ik ken ze me nog herinneren. Dan loop je zo de garage van de stadschouwburg in waar die junkies toen altijd zaten.
Dat zou ook best de reden kunnen zijn dat ze het hebben dichtgegooid.
Als je daar nu langsloopt, bij die fiets hokjes, zie je dat ze die blauw/geel/oranje tegels nog hebben laten zitten.
Hou het op '97quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan t nergens vinden maar volgens mij is dat eerder rond 96 geweest, dat was t laatste jaar van mn middelbare school.
dat was een turk, met heerlijke turkse thee, maar die is ook weer wegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:40 schreef Tammymara het volgende:
Die bazaar is alweer dicht (Heel jammer want ik vond het best leuk!) en waar die wibra heeft gezeten zit idd nu nog een kapper en een kledingwinkeltje.Volgens mij ook nog een of andere buitenlandse delicatessenzaak maar ik kom er nu niet meer.
echt wel!quote:Die watervalletjes kan ik me nog herrinneren, VEEL leuker dan hoe het nu is!
die bij t spoor? die zit er ook al een eeuwigheidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Die bazaar is voor mij niet echt een gemis. Vond het een beetje een raar gebeuren.
Natuurlijk wel jammer voor diegenen die het wel graag hadden gehouden, want er zat wmb geen nadeel aan.
Die indische toko bij de dumpshop is geweldig
Mja meer richting de bazaar. Wel in de buurt van het spoor inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
die bij t spoor? die zit er ook al een eeuwigheid
zo kwam gister een fokker uit t land, vertellen dat zij vroeger bij de Gekroonde Haan gegeten had, Dat ding bestaat gewoon nog
de man van juffrouw Juliëtte, mn kleuterjuf, werkte daar toendertijd als chefkok
Heb je daar nog meer foto`s van? Dit herken ik helemaal niet/quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:38 schreef Ixnay het volgende:
De oude promenade... remember.
[ afbeelding ]
dat liep naar beneden, daar ging je onder de geerstraat doorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Heb je daar nog meer foto`s van? Dit herken ik helemaal niet/
Ik neem aan dat dit bij de shouwburg/geerstraat is, bij de abn en het winkelcentrum de plu?
Die hoge muur naast het waterspel hoe sloot die dan aan op de straat?
nu je het zeg komen er vage dingen boven drijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat liep naar beneden, daar ging je onder de geerstraat door
Bedoel je die hele kleine t.o. het politieburo? Die is er ook niet meer iig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
die bij t spoor? die zit er ook al een eeuwigheid
zo kwam gister een fokker uit t land, vertellen dat zij vroeger bij de Gekroonde Haan gegeten had, Dat ding bestaat gewoon nog
de man van juffrouw Juliëtte, mn kleuterjuf, werkte daar toendertijd als chefkok
nee die op de hoek bij de spoorwegovergangquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Bedoel je die hele kleine t.o. het politieburo? Die is er ook niet meer iig.
Vroeger had je daar toko baroe en toko san gelli.(eentje onder aan de oranje nassau).
Maar die ene bij de spoorwegovergang, ligt er idd ook al weer heel wat jaartjes.
Die zit er nog ja. Iig 2 jaar geleden wel (toen was ik er voor het laatstequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee die op de hoek bij de spoorwegovergang
die zat er al toen ik op de Driestraat op t economisch college zat, 93-97quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die zit er nog ja. Iig 2 jaar geleden wel (toen was ik er voor het laatste)
Tell me more. Lange Jan en Lange Lies project ligt al maanden stil? En wat is dat Maankwartier dan?quote:Op maandag 2 november 2009 23:04 schreef Ixnay het volgende:
De junks zijn weg dat vind ik al een pluspunt.
Er staan mooie projecten op het programma. Binnenring, Buitenring, Maankwartier, van Grunsvenplein (Schouwburgplein), hoogbouwprojecten.
Het enige dat er moet gebeuren is dat er meer bedrijven komen zodat de vergrijzing wordt tegengegaan.
Een echte universiteit zou ook welkom zijn. Verder vind ik dat ze Roda maar eens moeten overkopen. Kerkrade is namelijk te klein voor zo'n club en Heerlen heeft er wel het geld en de mogelijkheden voor.
En ik hoop dat er een hele progressieve nieuwe burgemeester komt. Geen CDA.
maankwartier is station en omgevingquote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tell me more. Lange Jan en Lange Lies project ligt al maanden stil? En wat is dat Maankwartier dan?
en dan te bedenken dat Roda eigenlijk in t stadion bij kaldeborn had moeten komen vroeger...quote:Op maandag 2 november 2009 23:04 schreef Ixnay het volgende:
De junks zijn weg dat vind ik al een pluspunt.
Er staan mooie projecten op het programma. Binnenring, Buitenring, Maankwartier, van Grunsvenplein (Schouwburgplein), hoogbouwprojecten.
Het enige dat er moet gebeuren is dat er meer bedrijven komen zodat de vergrijzing wordt tegengegaan.
Een echte universiteit zou ook welkom zijn. Verder vind ik dat ze Roda maar eens moeten overkopen. Kerkrade is namelijk te klein voor zo'n club en Heerlen heeft er wel het geld en de mogelijkheden voor.
En ik hoop dat er een hele progressieve nieuwe burgemeester komt. Geen CDA.
Wtf dat is een ziekelijk groot gebouw. Waar gaan ze dat plaatsen? Gaat dit lelijke gebouw van een station dan weg?quote:Op maandag 2 november 2009 23:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
maankwartier is station en omgeving
[ afbeelding ]
Maankwartier is wat je ziet op het plaatje van Ynske. Is een winkelcentrum en station in een.quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tell me more. Lange Jan en Lange Lies project ligt al maanden stil? En wat is dat Maankwartier dan?
Als ik dat zo zie is dat een woon/werk complex voor honderden mensen en +- 50 winkels ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 23:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
maankwartier is station en omgeving
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |