quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:14 schreef Doff het volgende:
Mooie lijst. Alleen is Mulholland Dr. een opvallende afwezige?
Wat ik bedoelde te zeggen is dat PF mag best in je lijst. Maar ik heb erg sterk het gevoel dat het zo hoogstaat om die film maar weer op nr 1 bij de eind uitslag te krijgen. Het is op zich wel een goede film alleen zou het nooit in me eigen 250 lijst komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:28 schreef RuneRose het volgende:
Zegguh, Lambiekske zeg jij nu maar niets met BTTF op nummero 2.![]()
Leuk lijstje van Price. Al ben ik persoonlijk niet zo'n liefhebber van The Big Lebowski, maar daar ben ik alleen geloof ik.
Le Silencieux heeft mij vanaf de eerste keer dat ik 'm zag enorm geboeid.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef Doff het volgende:
Ik vind het een bijzonder mooie lijst, net als die van Price (maakt me heel benieuwd naar Le Silencieux) en Pulp Fiction vind ik op zich een prima nr. 1, ware het niet dat ik ben afgestompt door het feit dat 'ie elke keer op 1 belandt in de uiteindelijke top 100.
Ja, ik kan me ook niet voorstellen dat BTTF de op 1 na beste film is die iemand ooit gezien heeft. Goede film, maar hij zou nooit in mijn top 100 komen. Volgens mij is het een complot, en zet je hem alleen maar zo hoog omdat je wil dat hij in de top 10 komt! En dan zet je 'm op 2 ipv. op 1 om het zo een beetje te camoufleren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:58 schreef Lambiekje het volgende:Wat ik bedoelde te zeggen is dat PF mag best in je lijst. Maar ik heb erg sterk het gevoel dat het zo hoogstaat om die film maar weer op nr 1 bij de eind uitslag te krijgen. Het is op zich wel een goede film alleen zou het nooit in me eigen 250 lijst komen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:59 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook niet voorstellen dat BTTF de op 1 na beste film is die iemand ooit gezien heeft. Goede film, maar hij zou nooit in mijn top 100 komen. Volgens mij is het een complot, en zet je hem alleen maar zo hoog omdat je wil dat hij in de top 10 komt! En dan zet je 'm op 2 ipv. op 1 om het zo een beetje te camoufleren.
...
Hele mooie ende leuke lijst Samuel! Wat een mooie collage ook van AN, dat licht! Hoe kom je aan die foto's?quote:
Grappig, The Descent is de enige film in de lijst die ik gezien heb en daadwerkelijk slecht vind. Ik kan me nog steeds kwaad maken over dat einde.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:45 schreef Doff het volgende:
Mooie lijst hoor. Tof dat The Descent zo hoog staat. Em i Pugni in Tasca ga ik eens proberen te vinden.
Zeer zeer zeker een aanrader. Ontzettende Feel-Good-Movie. Morgan Freeman die zichzelf speelt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Deze kende ik niet. Klinkt goed. Paz VegaHeb hem toegevoegd aan mijn to-see lijst.
Me and You and Everyone We Know (2005)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Zeer zeer zeker een aanrader. Ontzettende Feel-Good-Movie. Morgan Freeman die zichzelf speelt.
Film duurt overigens maar 1 uur en 10 minuten ofzo.
Iemand nog tips overigens voor 'feel good'-movies a la Garden State / 10 items?
Little Miss Sunshinequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Iemand nog tips overigens voor 'feel good'-movies a la Garden State / 10 items?
Ja hoor. Je kunt wijzigingen doorgeven tot de deadline.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef cultheld het volgende:
Zou ik mijn lijst nog kunnen wijzigen? Na het zien van o.a. Seven Samurai en The Prestige wil ik toch wel ff wat wijzigingen aanbrengen als dat nog mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |