abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 juli 2007 @ 07:17:02 #1
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51773657
Ik heb 2 katten. Één van een jaar oud en de ander 4 maanden.

Nu is diegene die een jaar oud is echt de laatste tijd ontzettend vervelend bezig. Elke dag maakt die me wakker om 4:30 omdat die dan al eten wilt hebben, maar omdat ik normaal pas 7:00 op sta ga ik dus niet helemaal me bed uit om het te geven.
Nu zeikt die dus gewoon tussen 5:00 / 7:00 op me bed, naast me hoofd. Kattenbak is helemaal schoon, en gebruikt die overdag gewoon, maar 's nachts wilt die dus nog wel eens me bed gebruiken.

Ik ben in de afgelopen 4 maanden voor ¤100 aan nieuw beddengoed kwijtgeraakt, en kan na vandaag weer nieuw beddengoed gaan kopen. Me hele matras zelf is ondertussen al smerig van binnen. Ook me nieuwe telefoon heeft die lekker ondergepist

Ik vind die beesten echt super, koop het duurste vreten wat er bestaat, ze hebben alles, de kattenbak is schoon. Wat kan ik doen zodat die kat niet meer in me bed zeikt? Want het begint nu aardig op me zenuwen te werken, en de volgende keer kan ik mezelf er niet van weerhouden om haar een flike rotschop te geven.

HELP! :'(
World Wrestling Entertainment
  PR/Manusje van alles dinsdag 24 juli 2007 @ 07:24:08 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_51773685
Je kamerdeur dichtdoen helpt niet ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 07:28:21 #3
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51773698
Beide katten zijn gewend om 's nachts in mijn kamer te zitten (eventueel met de kamerdeur open). Hun voerbakjes, kattenbak en speeltjes staan ook gewoon in mijn kamer.

Als ik de katten de deur uitzet, dan ga ze gewoon 5 minuten later weer bij je deur miauwen om er weer in te mogen
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 24 juli 2007 @ 07:43:59 #4
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_51773765
misschien kun je voordat je gaat slapen alvast wat brokjes in het bakje doen, dat zullen ze dan voor het slapen niet meteen helemaal op eten, zodat ze om half vijf ook nog wat te eten hebben.
Cocktail? Anyone?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:06:48 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51773872
Je kat is niet onzindelijk maar plast uit protest. Wanneer is het begonnen?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:07:48 #6
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_51773878
Een van mijn katten flikte het ook om op bed te zeiken toen hij jong was. Sindsdien mogen ze gewoon niet meer in de slaapkamer. Ook niet eventjes.
Verder krijgen ze bij mij te eten voor ik naar bed ga. Maar daar is na 10 seconden niets meer van over. De één werkt het nog sneller weg dan de ander in de angst dat de ander het opeet. Maar ze zeuren 's nachts soms net zo goed om eten.
pi_51773897
Bij onze kat hielp het om de kat met haar hoofd langs het beplaste te halen. Dit is heel erg voor een kat en zal misschien ook niet helpen bij ieder beest. Bij ons het het echter direct resultaat.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_51773904
zou in het idergeval je matras vervangen
die pislucht zit er nu in en de kat zal dat dus blijven ruiken en denken dat dit zijn vaste pisplekje is
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:12:26 #9
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51773905
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:06 schreef Lienekien het volgende:
Je kat is niet onzindelijk maar plast uit protest. Wanneer is het begonnen?
Ik kan niet precies zeggen wanneer het begonnen is, maar ik weet wel dat die kat me elke nacht wakker maakt rond half5 (ik moet zelf 7:00 opstaan) en dan bij me hoofd gaat zeuren. En dan 2 a 3x per maand zeikt die dan gewoon direct naast me hoofd (waar in dit geval me telefoon ook lag).

Kattenbak is gewoon altijd schoon, zelfs met die dure korrels

Het enige wat ik nog weet om te doen is gewoon me slaapkamerdeur open laten zodat die door het hele huis kan lopen. Als dat niet werkt dan ben ik genoodzaakt die kat 's nachts de tuin in te moeten droppen, en dan haal ik hem 's ochtends wel binnen, maar dat doe ik liever als allerlaatste optie.

Nu maar na me werk, en na werk direct nieuw beddengoed kopen
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:13:19 #10
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51773912
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:12 schreef thcobl het volgende:
zou in het idergeval je matras vervangen
die pislucht zit er nu in en de kat zal dat dus blijven ruiken en denken dat dit zijn vaste pisplekje is
Dat zei me moeder ook al
Maar waarom doet die het dan soms wel, soms niet?

En kan ik een matras ook thuis laten bezorgen bij bijv wehkamp?
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:16:40 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51773935
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:12 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ik kan niet precies zeggen wanneer het begonnen is, maar ik weet wel dat die kat me elke nacht wakker maakt rond half5 (ik moet zelf 7:00 opstaan) en dan bij me hoofd gaat zeuren. En dan 2 a 3x per maand zeikt die dan gewoon direct naast me hoofd (waar in dit geval me telefoon ook lag).

Kattenbak is gewoon altijd schoon, zelfs met die dure korrels

Het enige wat ik nog weet om te doen is gewoon me slaapkamerdeur open laten zodat die door het hele huis kan lopen. Als dat niet werkt dan ben ik genoodzaakt die kat 's nachts de tuin in te moeten droppen, en dan haal ik hem 's ochtends wel binnen, maar dat doe ik liever als allerlaatste optie.

Nu maar na me werk, en na werk direct nieuw beddengoed kopen
Waarom doe je dat niet dan, je slaapkamerdeur open laten? En er zijn heus nog meer opties naast buiten te droppen. Eerst moet je snappen wat het gedrag mogelijk heeft veroorzaakt en wat het nu mogelijk in stand houdt.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:17:26 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51773942
Ongepaste reactie .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:36:44 #13
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51774088
Dat heeft mijn kat 1 keer gedaan, daarna nog een keer bij mijn dochter. Toen was het voor mij heel simpel, geen katten meer op de slaapkamers. Gewoon pech voor ze.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51774243
het kan een protestactie zijn ivm de nieuwe poes. misschien een eigen kattenbak? dat hielp bij mij (ik heb een voormalige zwerfkitten bij mijn trio zitten, dat is een kattenbakpuritein)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_51774453
Klinkt misschien heel raar.

Maar heb je een 'nieuw' vriendinnetje?

De kat van mn ex vond het maar niets dat ik opeens in 'zijn' bed lag.
En piste regelmatig op de plek waar ik de nacht ervoor had gelegen.

Een oplossing hebben we nooit gevonden.
Gewoon niet meer op de slaapkamer laten je katten
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:13:07 #16
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51774520
Katten zijn nu eenmaal rare beesten. Ik heb er 1 die waarschijnlijk superzinnelijk is, heel vervelend als er al 1 drol in de bak ligt doet ze het niet meer op de bak..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:47:15 #17
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_51775070
WHAHAHHAAAHHHAHHAHAHA
ada fare stop stalking me
pi_51775266
Kan het misschien toch een aandachttekort zijn? Knuffel je wel met haar?

Of heb je misschien iets veranderd in huis, meubels verplaatst of zo? Of andere kattenbakkorrels? Ze kunnen heel gevoelig reageren op zulke, in onze ogen onbenullige, dingen.

Het kan ook met het nieuwe katje te maken hebben...dat ze jaloers is of zo. Of dat ze haar kattenbak niet wil delen.
pi_51776554
Je kat is zo geconditioneerd dat hij weet dat hij (negatieve) aandacht krijgt als hij 's nachts op je bed plast.
De beste oplossing hiervoor is je slaapkamerdeur dichtdoen, desnoods met de deurkruk omhoog zodat ze hem niet zelf open kunnen springen.
Natuurlijk vinden ze dit niet leuk en zullen ze een aantal nachten hysterisch gaan miauwen en aan de deur gaan krabben. Geef ze dan absoluut geen aandacht! Ook niet boos worden of bijvoorbeeld vanuit je slaapkamer gaan roepen, want dat is negatieve aandacht.
Doe oordopjes in zodat je ze niet kunt horen en na een tijdje zullen ze doorhebben dat ze hun zin niet krijgen.

Bij mijn katten werkt deze aanpak perfect. Katten zijn net kleine kinderen. Ze proberen je steeds opnieuw uit En na een tijdje verzinnen ze wel weer iets nieuws

Jij bent de baas. Niet je katten
Heel veel succes!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:49:57 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51776635
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:46 schreef Twinkly het volgende:
[...]

Jij bent de baas. Niet je katten
[...]
Hahaha!
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:52:27 #21
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51776706
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:46 schreef Twinkly het volgende:


Jij bent de baas. Niet je katten


Maak dat je eigen kat maar wijs.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51777233
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hahaha!
okee okee

jij hóórt de baas te zijn niet je katten!


Wat écht wel mogelijk is door consequent op te treden.
Eén keer toegeven en ze proberen alles wat niet mag nog een keer uit.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_51780535
De Oplossing!!

CATCH IT!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:17:05 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51780884
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:11 schreef Twinkly het volgende:

[..]

okee okee

jij hóórt de baas te zijn niet je katten!


Wat écht wel mogelijk is door consequent op te treden.
Eén keer toegeven en ze proberen alles wat niet mag nog een keer uit.
Misschien is het omdat ik al zo'n 20 jaar asielpoezen heb. Die waren al volwassen en ook best getraumatiseerd. Dan stel je je toch iets meer in op jezelf aanpassen aan de poes in plaats van de poes aanpassen aan jou.
The love you take is equal to the love you make.
  Admin dinsdag 24 juli 2007 @ 13:20:21 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51781001
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:10 schreef dahei het volgende:
Bij onze kat hielp het om de kat met haar hoofd langs het beplaste te halen. Dit is heel erg voor een kat en zal misschien ook niet helpen bij ieder beest. Bij ons het het echter direct resultaat.
Dit is zo'n bullshit antwoord
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')