quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:29 schreef tevebe het volgende:
Wij houden je wakkerAl ben ik over 30min weg. Moet morgen weer vroeg op.
Dat is de instelling die we nodig hebben!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:42 schreef Zoeken het volgende:
lol ga rond 13.00 wel een keer pitten
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:32 schreef tevebe het volgende:
Haha oost dus
Ik zit in de buurt van Vancouver. Hoelang blijf je daar? Bevalt het?
Hahaha, ik overweeg het nog serieus ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:
Bestel pizza voor ze... en als de pizzabezorger het af komt geven bel je ze op... en dan zeggen ze zo van... hey er werd net pizza bij me bezorgd.. en dan zeg jij zo... zooooo dat komt goed uit ik moet nog ontbijten. Zie je over 5min!!
Vergeet dan niet de pizza te bestellen die jij het lekkerste vindtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:45 schreef justshutup het volgende:
[..]
Hahaha, ik overweeg het nog serieus ook.![]()
Moet je gewoon snel vrienden maken daar en dan kan je met die mensen op stap! Gelukkig had ik altijd een zusje mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
, rondreizen met ouders,
Pffff wel vreselijk hoor, puberent met je ouders op vakantie, jij wilt gewoon achter de meiden aan, maar je ouders zijn een soort blok
'je kent het vast wel
'
Maar Washington gehad, ongeveer alle Mustsee's gehad, en nu zitten we op een eiland, Martha's Vignard, bij een vriend, morgen (dus de 25ste) gaan we weer verder.
En dan nog 10 dagen werken in een ontwerp buroin Delaware,
En wat doe jij in Vancouver?bevalt het daar?
Pizza?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:
Bestel pizza voor ze... en als de pizzabezorger het af komt geven bel je ze op... en dan zeggen ze zo van... hey er werd net pizza bij me bezorgd.. en dan zeg jij zo... zooooo dat komt goed uit ik moet nog ontbijten. Zie je over 5min!!
Uiteraard! Zullen ze leuk vinden, de vleeseters vs. de vegetarier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:47 schreef tevebe het volgende:
[..]
Vergeet dan niet de pizza te bestellen die jij het lekkerste vindt
Hij zegt als puber mee gaan... In de States moet je 21 zijn. Al kun je wel bij n paar 'buddies' gaan drinkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:47 schreef justshutup het volgende:
[..]
Moet je gewoon snel vrienden maken daar en dan kan je met die mensen op stap! Gelukkig had ik altijd een zusje mee.![]()
Pics?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:47 schreef justshutup het volgende:
[..]
Moet je gewoon snel vrienden maken daar en dan kan je met die mensen op stap! Gelukkig had ik altijd een zusje mee.![]()
Aahw... Dat wordt een andere bakker zoeken dus. Misschien de AH?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:47 schreef Zoeken het volgende:
[..]
Pizza?
Ik ben nu al echt kk chaggy probeer al 3 dagen roombroodjes te krijgen.
1x rond 08.00
2de keer 10.00
3x keer 13.00
en net serieus zag gister dat ze om 06.00 open waren ben der net heen gefietst @ 05.57 1km dus ik was der 06,00 zecht die goof ja ik heb alles al behalve roombroodjes.
![]()
![]()
Toch maar pizza dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:47 schreef Zoeken het volgende:
[..]
Pizza?
Ik ben nu al echt kk chaggy probeer al 3 dagen roombroodjes te krijgen.
1x rond 08.00
2de keer 10.00
3x keer 13.00
en net serieus zag gister dat ze om 06.00 open waren ben der net heen gefietst @ 05.57 1km dus ik was der 06,00 zecht die goof ja ik heb alles al behalve roombroodjes.
![]()
![]()
Smoesje verzinnen dat ze het vast fout verstaan hebben... en jij maar smullenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:49 schreef justshutup het volgende:
[..]
Uiteraard! Zullen ze leuk vinden, de vleeseters vs. de vegetarier.![]()
Psshh ik ben ook een chick hoor.quote:
Dat zegt hij toch ook,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja maar hier is het 9u savonds en ik zit aan de westkust van Canada.
Ze zijn, uhh... Romig?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:50 schreef tevebe het volgende:
[..]
Toch maar pizza dan?
Wat is er zo speciaal aan roombroodjes? Heb ze nog nooit gehad
Meer pics. En waarom zeg je nu pas dat je n chick bent...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:53 schreef justshutup het volgende:
[..]
Psshh ik ben ook een chick hoor.![]()
Maar goed, ik geef je gelijk, ze is wel standaard mooi meisje: blond, blauwe ogen, vrij lang, slank, in verhouding etc.
En ze slaapt in de kamer naast mij.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |