Weltrustenquote:
2-3.quote:
[gezeik] Vakantie is het voor mij al veel te lang en áls ik dan eindelijk in slaap val word ik vaak pas rond 4 uur 's middags wakker. En dat vind ik niet fijn! [/gezeik]quote:
Ben je wel lekker uitgerust en je mist n groot gedeelte van de dag waaraan je je toch maar ergert door die regen... 2 voordelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:37 schreef justshutup het volgende:
[..]
[gezeik] Vakantie is het voor mij al veel te lang en áls ik dan eindelijk in slaap val word ik vaak pas rond 4 uur 's middags wakker. En dat vind ik niet fijn! [/gezeik]
Ja een middagdutje doen, en dan in slaap blijven en dan pas weer rond een uur of 3-4 midden in de nacht wakker wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:46 schreef tevebe het volgende:
beter n middagdutje doen van n uur, uur ander half en alsnog vroeg naar bed. Maar ik dacht dat het weer weer bagger zou worden.
2x weer achterelkaar
Ja, die middagdutjes worden bij mij altijd uren. Als ik slaap tekort kom dan kan ik geen uurtje slapen, dan word ik gewoon niet meer wakker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:46 schreef tevebe het volgende:
beter n middagdutje doen van n uur, uur ander half en alsnog vroeg naar bed. Maar ik dacht dat het weer weer bagger zou worden.
2x weer achterelkaar
Goed punt. Dan maar wakker blijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja een middagdutje doen, en dan in slaap blijven en dan pas weer rond een uur of 3-4 midden in de nacht wakker worden![]()
![]()
Ja precies, zo gaat dat dan bij mij. Wel vaker die fout in gegaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja een middagdutje doen, en dan in slaap blijven en dan pas weer rond een uur of 3-4 midden in de nacht wakker worden![]()
![]()
Ah zelfde al hier ongeveer. Juli is een klotemaand dit jaar qya weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:49 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ja, die middagdutjes worden bij mij altijd uren. Als ik slaap tekort kom dan kan ik geen uurtje slapen, dan word ik gewoon niet meer wakker.
En in de ochtend zou het weer nog even vies worden, maar in de middag zou de zon gaan schijnen en zo'n 23 graden.![]()
Nog even, dan begint het al langzaam weer lichter te worden, en dan gaat het beterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:51 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ja precies, zo gaat dat dan bij mij. Wel vaker die fout in gegaan.![]()
Ik heb zelfs een dovenwekker (gezien ik slecht hoor)! Dat ding kan je onder je kussen leggen en gaat dan hard trillen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:52 schreef tevebe het volgende:
Je hebt toch btw n wekker om je wakker te maken tijdens een middagdutje
Dat wordt de hele dag Fok!ken dan aangezien het ook rustdag is vandaag in de tour. Het heeft wel weer een voordeel. Kun je je postaantal gaan verhogenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:01 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een dovenwekker (gezien ik slecht hoor)! Dat ding kan je onder je kussen leggen en gaat dan hard trillen.![]()
Maar goed, zelfs daar slaap ik dan doorheen... Dus een middagdutje, wanneer ik niet geslapen heb is gewoon een no go voor mij.
Sorry voor dubbelposts.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nog even, dan begint het al langzaam weer lichter te worden, en dan gaat het beter. dat is echt altijd zo, je moet door een soort 'bariere' heen
.
En dan begint et licht op te komen en dan is alles weer goed,
wanneer het 7 uur is, lukt het meestal wel
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:06 schreef justshutup het volgende:
[..]
Sorry voor dubbelposts.
Is inderdaad zo. Vaak als je dan wat eet en een kopje koffie drinkt gaat het weer beter. Maar dan moet je nog door de avond barriere heen. Het beste voor mij is, niet al te actief bezig zijn maar zeker ook niet te relaxed, veel koffie en je dag doorbrengen met praatgrage FOK!KERS.![]()
Bij mij ligt het anders... Tijdsverschil enzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:14 schreef seekfaM het volgende:
Moeten jullie zo werken, of zijn jullie gewoon nachtbrakkers die niet kunnen slapen?
Tijdsverschilquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:15 schreef tevebe het volgende:
[..]
Bij mij ligt het anders... Tijdsverschil enzo.
9.18 hierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:17 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Tijdsverschil, bij mij is het ook gewoon nog kwart over 12
Zit momenteel in amerika
Autsj... sorryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:20 schreef justshutup het volgende:
En ik maar denken dat ik lotgenoten had gevonden.![]()
Ja maar hier is het 9u savonds en ik zit aan de westkust van Canada.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee westkust
3 uur later is 12 uur
12 uur in de avond![]()
Owja, Oost dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja maar hier is het 9u savonds en ik zit aan de westkust van Canada.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |