Weltrustenquote:
2-3.quote:
[gezeik] Vakantie is het voor mij al veel te lang en áls ik dan eindelijk in slaap val word ik vaak pas rond 4 uur 's middags wakker. En dat vind ik niet fijn! [/gezeik]quote:
Ben je wel lekker uitgerust en je mist n groot gedeelte van de dag waaraan je je toch maar ergert door die regen... 2 voordelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:37 schreef justshutup het volgende:
[..]
[gezeik] Vakantie is het voor mij al veel te lang en áls ik dan eindelijk in slaap val word ik vaak pas rond 4 uur 's middags wakker. En dat vind ik niet fijn! [/gezeik]
Ja een middagdutje doen, en dan in slaap blijven en dan pas weer rond een uur of 3-4 midden in de nacht wakker wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:46 schreef tevebe het volgende:
beter n middagdutje doen van n uur, uur ander half en alsnog vroeg naar bed. Maar ik dacht dat het weer weer bagger zou worden.
2x weer achterelkaar
Ja, die middagdutjes worden bij mij altijd uren. Als ik slaap tekort kom dan kan ik geen uurtje slapen, dan word ik gewoon niet meer wakker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:46 schreef tevebe het volgende:
beter n middagdutje doen van n uur, uur ander half en alsnog vroeg naar bed. Maar ik dacht dat het weer weer bagger zou worden.
2x weer achterelkaar
Goed punt. Dan maar wakker blijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja een middagdutje doen, en dan in slaap blijven en dan pas weer rond een uur of 3-4 midden in de nacht wakker worden![]()
![]()
Ja precies, zo gaat dat dan bij mij. Wel vaker die fout in gegaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja een middagdutje doen, en dan in slaap blijven en dan pas weer rond een uur of 3-4 midden in de nacht wakker worden![]()
![]()
Ah zelfde al hier ongeveer. Juli is een klotemaand dit jaar qya weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:49 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ja, die middagdutjes worden bij mij altijd uren. Als ik slaap tekort kom dan kan ik geen uurtje slapen, dan word ik gewoon niet meer wakker.
En in de ochtend zou het weer nog even vies worden, maar in de middag zou de zon gaan schijnen en zo'n 23 graden.![]()
Nog even, dan begint het al langzaam weer lichter te worden, en dan gaat het beterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:51 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ja precies, zo gaat dat dan bij mij. Wel vaker die fout in gegaan.![]()
Ik heb zelfs een dovenwekker (gezien ik slecht hoor)! Dat ding kan je onder je kussen leggen en gaat dan hard trillen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:52 schreef tevebe het volgende:
Je hebt toch btw n wekker om je wakker te maken tijdens een middagdutje
Dat wordt de hele dag Fok!ken dan aangezien het ook rustdag is vandaag in de tour. Het heeft wel weer een voordeel. Kun je je postaantal gaan verhogenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:01 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een dovenwekker (gezien ik slecht hoor)! Dat ding kan je onder je kussen leggen en gaat dan hard trillen.![]()
Maar goed, zelfs daar slaap ik dan doorheen... Dus een middagdutje, wanneer ik niet geslapen heb is gewoon een no go voor mij.
Sorry voor dubbelposts.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nog even, dan begint het al langzaam weer lichter te worden, en dan gaat het beter. dat is echt altijd zo, je moet door een soort 'bariere' heen
.
En dan begint et licht op te komen en dan is alles weer goed,
wanneer het 7 uur is, lukt het meestal wel
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:06 schreef justshutup het volgende:
[..]
Sorry voor dubbelposts.
Is inderdaad zo. Vaak als je dan wat eet en een kopje koffie drinkt gaat het weer beter. Maar dan moet je nog door de avond barriere heen. Het beste voor mij is, niet al te actief bezig zijn maar zeker ook niet te relaxed, veel koffie en je dag doorbrengen met praatgrage FOK!KERS.![]()
Bij mij ligt het anders... Tijdsverschil enzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:14 schreef seekfaM het volgende:
Moeten jullie zo werken, of zijn jullie gewoon nachtbrakkers die niet kunnen slapen?
Tijdsverschilquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:15 schreef tevebe het volgende:
[..]
Bij mij ligt het anders... Tijdsverschil enzo.
9.18 hierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:17 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Tijdsverschil, bij mij is het ook gewoon nog kwart over 12
Zit momenteel in amerika
Autsj... sorryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:20 schreef justshutup het volgende:
En ik maar denken dat ik lotgenoten had gevonden.![]()
Ja maar hier is het 9u savonds en ik zit aan de westkust van Canada.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee westkust
3 uur later is 12 uur
12 uur in de avond![]()
Owja, Oost dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja maar hier is het 9u savonds en ik zit aan de westkust van Canada.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:29 schreef tevebe het volgende:
Wij houden je wakkerAl ben ik over 30min weg. Moet morgen weer vroeg op.
Dat is de instelling die we nodig hebben!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:42 schreef Zoeken het volgende:
lol ga rond 13.00 wel een keer pitten
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:32 schreef tevebe het volgende:
Haha oost dus
Ik zit in de buurt van Vancouver. Hoelang blijf je daar? Bevalt het?
Hahaha, ik overweeg het nog serieus ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:
Bestel pizza voor ze... en als de pizzabezorger het af komt geven bel je ze op... en dan zeggen ze zo van... hey er werd net pizza bij me bezorgd.. en dan zeg jij zo... zooooo dat komt goed uit ik moet nog ontbijten. Zie je over 5min!!
Vergeet dan niet de pizza te bestellen die jij het lekkerste vindtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:45 schreef justshutup het volgende:
[..]
Hahaha, ik overweeg het nog serieus ook.![]()
Moet je gewoon snel vrienden maken daar en dan kan je met die mensen op stap! Gelukkig had ik altijd een zusje mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
, rondreizen met ouders,
Pffff wel vreselijk hoor, puberent met je ouders op vakantie, jij wilt gewoon achter de meiden aan, maar je ouders zijn een soort blok
'je kent het vast wel
'
Maar Washington gehad, ongeveer alle Mustsee's gehad, en nu zitten we op een eiland, Martha's Vignard, bij een vriend, morgen (dus de 25ste) gaan we weer verder.
En dan nog 10 dagen werken in een ontwerp buroin Delaware,
En wat doe jij in Vancouver?bevalt het daar?
Pizza?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:
Bestel pizza voor ze... en als de pizzabezorger het af komt geven bel je ze op... en dan zeggen ze zo van... hey er werd net pizza bij me bezorgd.. en dan zeg jij zo... zooooo dat komt goed uit ik moet nog ontbijten. Zie je over 5min!!
Uiteraard! Zullen ze leuk vinden, de vleeseters vs. de vegetarier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:47 schreef tevebe het volgende:
[..]
Vergeet dan niet de pizza te bestellen die jij het lekkerste vindt
Hij zegt als puber mee gaan... In de States moet je 21 zijn. Al kun je wel bij n paar 'buddies' gaan drinkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:47 schreef justshutup het volgende:
[..]
Moet je gewoon snel vrienden maken daar en dan kan je met die mensen op stap! Gelukkig had ik altijd een zusje mee.![]()
Pics?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:47 schreef justshutup het volgende:
[..]
Moet je gewoon snel vrienden maken daar en dan kan je met die mensen op stap! Gelukkig had ik altijd een zusje mee.![]()
Aahw... Dat wordt een andere bakker zoeken dus. Misschien de AH?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:47 schreef Zoeken het volgende:
[..]
Pizza?
Ik ben nu al echt kk chaggy probeer al 3 dagen roombroodjes te krijgen.
1x rond 08.00
2de keer 10.00
3x keer 13.00
en net serieus zag gister dat ze om 06.00 open waren ben der net heen gefietst @ 05.57 1km dus ik was der 06,00 zecht die goof ja ik heb alles al behalve roombroodjes.
![]()
![]()
Toch maar pizza dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:47 schreef Zoeken het volgende:
[..]
Pizza?
Ik ben nu al echt kk chaggy probeer al 3 dagen roombroodjes te krijgen.
1x rond 08.00
2de keer 10.00
3x keer 13.00
en net serieus zag gister dat ze om 06.00 open waren ben der net heen gefietst @ 05.57 1km dus ik was der 06,00 zecht die goof ja ik heb alles al behalve roombroodjes.
![]()
![]()
Smoesje verzinnen dat ze het vast fout verstaan hebben... en jij maar smullenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:49 schreef justshutup het volgende:
[..]
Uiteraard! Zullen ze leuk vinden, de vleeseters vs. de vegetarier.![]()
Psshh ik ben ook een chick hoor.quote:
Dat zegt hij toch ook,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja maar hier is het 9u savonds en ik zit aan de westkust van Canada.
Ze zijn, uhh... Romig?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:50 schreef tevebe het volgende:
[..]
Toch maar pizza dan?
Wat is er zo speciaal aan roombroodjes? Heb ze nog nooit gehad
Meer pics. En waarom zeg je nu pas dat je n chick bent...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:53 schreef justshutup het volgende:
[..]
Psshh ik ben ook een chick hoor.![]()
Maar goed, ik geef je gelijk, ze is wel standaard mooi meisje: blond, blauwe ogen, vrij lang, slank, in verhouding etc.
En ze slaapt in de kamer naast mij.![]()
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar in geval van slowchat, check ik altijd profielen (en misschien zelfs fobo's).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:55 schreef tevebe het volgende:
[..]
Meer pics. En waarom zeg je nu pas dat je n chick bent...![]()
Btw hoe oud... alle 2
Ohjaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:58 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar in geval van slowchat, check ik altijd profielen (en misschien zelfs fobo's).![]()
Sweet!. Printscreen maaktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
kijk ik heb zelfs een dubbele punt
:
Haha, wat grappig! Wie ben jij dan als ik vragen mag. Ik ken jou volgens mij niet, misschien als je m'n geheugen opfrist?quote:
Uuh, Maarten is de naamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:03 schreef justshutup het volgende:
[..]
Haha, wat grappig! Wie ben jij dan als ik vragen mag. Ik ken jou volgens mij niet, misschien als je m'n geheugen opfrist?
Aahw Tjomme, hij is de leukste leraar ooit!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:05 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Uuh, Maarten is de naam, ben ook wel een aantal keertjes bij jullie geweest.
En Tjomme was dit jaar men mentor
Best lollig dit
Ja duidelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:09 schreef justshutup het volgende:
[..]
Aahw Tjomme, hij is de leukste leraar ooit!![]()
Maarre volgens mij weet ik wel wie jij bent, hooi!
M'n zusje wordt net wakker, even dit grappige verhaal verteld.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:06 schreef tevebe het volgende:
Hier gaat iets opbloeien....
Met het handvat naar de overkant, dan kunnen de mannetjes hem zo pakken en 'm legen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:11 schreef Zoeken het volgende:
Nu ff serieus, de blauwe/zwarte/donkere container moet vandaag aan de weg staan.
Ik heb een paar ouwe buurtjes dus die van hen heb ik er ook neergezet.
Alleen als ik rond 13.00 ga pitten wil ik natuurlijk niet hebben dat hun hem nog ff in de regen twee containers gaan goed zetten.
Dus ff serieus hoe moeten ze staan met handvat naar de huizen of naar de over kant?
Hahaha, het heeft meer met m'n zusje te maken zeg maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:14 schreef tevebe het volgende:
Of er was al n x iets opgebloeid...
Wat een modelburger zeg. En dan ook nog je (oude) buren helpen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:15 schreef Zoeken het volgende:
thnks snel anders gezet.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:17 schreef tevebe het volgende:
Goed verhaal. Lekker kort.
op bloeien in tegen deel juistquote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:16 schreef justshutup het volgende:
[..]
Hahaha, het heeft meer met m'n zusje te maken zeg maar.![]()
(Leeftijd is in dit verhaal ook niet onbelangrijk, zonder dat ik beledigend wil zijn hoor!)
Geweldig! Leuk zijn dat soort dingen altijd. Mijn vrienden maken me altijd voor gek uit als ik iets doe voor onze samenleving. Laatst nog: ik liep op straat en zag een fiets met een lampje erop wat nog aanstond, die zet ik dan uit. Word ik meteen aangekeken van:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:22 schreef Zoeken het volgende:
Yeps, geeft me voldoening:P
Laatst nog een foxy lady ja dat wel, stond bij de praxis in haar tasje te grabbelen, ik dacht eerst wtf??
Doe ff wat langer met helm op zetten en motor starten, en zie het al.
Rij langs haar en rijk haar 50 cent aan voor het karretje, en reed weg.
Dat gezicht vergeet ik nooit meer.
Gefeliciteerd, wat fijn!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:30 schreef Viking84 het volgende:
Omg, flink doorgepost hier.
Ik ben toch nog even gaan pitten en het lukte!.
Ja maar die mannetjes moeten alsnog de container ernaartoe rijden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:32 schreef Zoeken het volgende:
trouwens ik heb het over die automatische armen zegmaar die tillen hem op enzo
Ja ik ken het deze week ook ik zie een mevrouw fietsen (ik@motor) Staat haar standaart nog uit, dit kan natuurlijk lijden tot een lekkere valpartij, daarom kun je met een motor ook niet wegrijden met een uitgeklapte standaart.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:30 schreef justshutup het volgende:
[..]
Geweldig! Leuk zijn dat soort dingen altijd. Mijn vrienden maken me altijd voor gek uit als ik iets doe voor onze samenleving. Laatst nog: ik liep op straat en zag een fiets met een lampje erop wat nog aanstond, die zet ik dan uit. Word ik meteen aangekeken van:wat doe je? Maar de kleine dingetjes maken toch het verschil, zelfs wanneer de betreffende persoon het zelf niet ziet.
Ik realiseerde het me ook toen ik het nalas. Anyway, serieus niet zo bedoeld, was ben erg blij voor je gezien het mij al een paar dagen niet lukt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Het sarcasme druipt er vanaf.
Anyway, ik ga douchen.
Ja dat is inderdaad de keerzijde. Mensen die liever niet geholpen wíllen worden. 'Zoek het dan maar lekker zelf uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:35 schreef Zoeken het volgende:
[..]
Ja ik ken het deze week ook ik zie een mevrouw fietsen (ik@motor) Staat haar standaart nog uit, dit kan natuurlijk lijden tot een lekkere valpartij, daarom kun je met een motor ook niet wegrijden met een uitgeklapte standaart.
Dus met die gedachte draai ik om, en spreek de vrouw aan.
Zecht vrij bot ja weet ik.
Maja, dat maakt niet uit je weet zelf wat er kan gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |