Weltrustenquote:
2-3.quote:
[gezeik] Vakantie is het voor mij al veel te lang en áls ik dan eindelijk in slaap val word ik vaak pas rond 4 uur 's middags wakker. En dat vind ik niet fijn! [/gezeik]quote:
Ben je wel lekker uitgerust en je mist n groot gedeelte van de dag waaraan je je toch maar ergert door die regen... 2 voordelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:37 schreef justshutup het volgende:
[..]
[gezeik] Vakantie is het voor mij al veel te lang en áls ik dan eindelijk in slaap val word ik vaak pas rond 4 uur 's middags wakker. En dat vind ik niet fijn! [/gezeik]
Ja een middagdutje doen, en dan in slaap blijven en dan pas weer rond een uur of 3-4 midden in de nacht wakker wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:46 schreef tevebe het volgende:
beter n middagdutje doen van n uur, uur ander half en alsnog vroeg naar bed. Maar ik dacht dat het weer weer bagger zou worden.
2x weer achterelkaar
Ja, die middagdutjes worden bij mij altijd uren. Als ik slaap tekort kom dan kan ik geen uurtje slapen, dan word ik gewoon niet meer wakker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:46 schreef tevebe het volgende:
beter n middagdutje doen van n uur, uur ander half en alsnog vroeg naar bed. Maar ik dacht dat het weer weer bagger zou worden.
2x weer achterelkaar
Goed punt. Dan maar wakker blijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja een middagdutje doen, en dan in slaap blijven en dan pas weer rond een uur of 3-4 midden in de nacht wakker worden![]()
![]()
Ja precies, zo gaat dat dan bij mij. Wel vaker die fout in gegaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja een middagdutje doen, en dan in slaap blijven en dan pas weer rond een uur of 3-4 midden in de nacht wakker worden![]()
![]()
Ah zelfde al hier ongeveer. Juli is een klotemaand dit jaar qya weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:49 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ja, die middagdutjes worden bij mij altijd uren. Als ik slaap tekort kom dan kan ik geen uurtje slapen, dan word ik gewoon niet meer wakker.
En in de ochtend zou het weer nog even vies worden, maar in de middag zou de zon gaan schijnen en zo'n 23 graden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |