Ja, of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:37 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
[..]
En dan deze reactie, duidelijk welke kleur haar je hebt jongeman![]()
Springen Redheadspion !!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:52 schreef T42 het volgende:
deze is orgineel echt roodharig heb nog ergens foto maar ze heeft het blond gemaakt![]()
![]()
![]()
ze heet liz en is 17![]()
[[url=http://aycu21.webshots.com/image/23820/2001922761103121695_th.jpg]afbeelding][/URL]
Daarom is de hoop niet minder!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zie nergens staan dat ik een trein ga koppen.![]()
Goeie! HAHAHA!quote:
Ik wens jou helemaal niet de dood in... dat is slechts jouw opvatting.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Goeie! HAHAHA!![]()
Zoals jij mij de dood in wenst, wens ik jou veel geluk en wijsheid in je leven. Heb je nodig. Zeker ook omdat je een zoontje hebt (je fobo).
Je hoopt dat ik een trein ga koppen zodat ik rood haar krijg zekerquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik wens jou helemaal niet de dood in... dat is slechts jouw opvatting.
En ik heb helemaal geen zoontje
Dat kan heul niet man.... treinen zijn doorgaans geelquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je hoopt dat ik een trein ga koppen zodat ik rood haar krijg zeker![]()
Join the club!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:30 schreef het.ismij het volgende:
Deze rasechte rooie zonder ziel met helblauwe ijskoude ogen, zonder schudgevoel of geweten meld zich.
Ik ben inderdaad een wezen van de nacht.
Ik aanbid daarnaast ook nog is de duivel, en verkeer mij vaak op feesten waar de duivel aanwezig is.
666Heil Satan
666
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kan heul niet man.... treinen zijn doorgaans geel
Quote je even waar ik zeg dat jij iets "moet"quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Toch moet ik van jou een trein koppen. Dat is niet aardig![]()
rode krullen meldt....quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef rotsbloque het volgende:
[afbeelding]
Rood is er in verschillende soorten, gewoon licht-rood-blondig haar met een egale huid kan nog wel mooi zijn, maar ROSSIGE mensen krullend haar sproeten echter scares the hell outta me.... brrrrrr.
FF zoekenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:02 schreef DSS24 het volgende:
Ik wil je hoofd wel zien eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |