Vind je dit nu echt lekker?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Mannen en vrouwen met rood haar
![]()
Nouja sommige dan!
Zoals deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus![]()
Nou Hein, wat let je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Magereheinus het volgende:
zoals ik al zei, dat zijn mensen met rood haar. Dat gaat opzich nog wel(sommige vrouwen dan)maar echt er zijn GEEN ik herhaal GEEN knappe ginger meisjes! Met die sproeten en bleke huid, die moeten echt eens uitgeroeid worden ofzo.
Drolquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Magereheinus het volgende:
zoals ik al zei, dat zijn mensen met rood haar. Dat gaat opzich nog wel(sommige vrouwen dan)maar echt er zijn GEEN ik herhaal GEEN knappe ginger meisjes! Met die sproeten en bleke huid, die moeten echt eens uitgeroeid worden ofzo.
quote:
En dan deze reactie, duidelijk welke kleur haar je hebt jongemanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat me opvalt....
De meeste jongens met rood haar heten Kevin
quote:
Naar mijn weten is 'ginger' nog altijd een Britse (beledigende) benaming voor mensen met rood haar, net als de benaming redheads. Ze hebben dus niet per definitie allemaal sproeten, een blanke huid en/of groene ogen (dat maakt South Park er kennelijk wel van). Dus er zijn wel degelijk knappe ginger-meisjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Magereheinus het volgende:
Ja daar zou ik het zeker wel op kunnenquote:
Ik krijg een foto van Christina Ricci te zienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef doppelgänger het volgende:
kaas reclame
[afbeelding]
Grijpstra de Gier
[[url=http://img14.imagevenue.com/loc222/th_19623_Grijpstra_en_de_Gier_Kat_en_Muis_5nude@Anke_Engels_123_222lo.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |