Vind je dit nu echt lekker?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:35 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Mannen en vrouwen met rood haar
![]()
Nouja sommige dan!
Zoals deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus![]()
Nou Hein, wat let je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Magereheinus het volgende:
zoals ik al zei, dat zijn mensen met rood haar. Dat gaat opzich nog wel(sommige vrouwen dan)maar echt er zijn GEEN ik herhaal GEEN knappe ginger meisjes! Met die sproeten en bleke huid, die moeten echt eens uitgeroeid worden ofzo.
Drolquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Magereheinus het volgende:
zoals ik al zei, dat zijn mensen met rood haar. Dat gaat opzich nog wel(sommige vrouwen dan)maar echt er zijn GEEN ik herhaal GEEN knappe ginger meisjes! Met die sproeten en bleke huid, die moeten echt eens uitgeroeid worden ofzo.
quote:
En dan deze reactie, duidelijk welke kleur haar je hebt jongemanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat me opvalt....
De meeste jongens met rood haar heten Kevin
quote:
Naar mijn weten is 'ginger' nog altijd een Britse (beledigende) benaming voor mensen met rood haar, net als de benaming redheads. Ze hebben dus niet per definitie allemaal sproeten, een blanke huid en/of groene ogen (dat maakt South Park er kennelijk wel van). Dus er zijn wel degelijk knappe ginger-meisjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef Magereheinus het volgende:
Ja daar zou ik het zeker wel op kunnenquote:
Ik krijg een foto van Christina Ricci te zienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:48 schreef doppelgänger het volgende:
kaas reclame
[afbeelding]
Grijpstra de Gier
[[url=http://img14.imagevenue.com/loc222/th_19623_Grijpstra_en_de_Gier_Kat_en_Muis_5nude@Anke_Engels_123_222lo.jpg]afbeelding][/url]
Even een vraagje, heeft deze volgens jou d'r haar geverfd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:13 schreef Salvad0R het volgende:
De sexy roodharige chicks in dit topic hebben hun haar STUK VOOR STUK geverfd... en de chicks die van nature rood zijn, die pik je er meteen uit vanwege hun uglyness.
Daarentegen leven zwartharigen vaker in armoede, aangezien hun vereiste capaciteiten meestal op een lager pitje zitten om van hun land naar Westerse maatstaven welvarend te maken. Kijk maar eens naar de wereldkaart.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:13 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen met rood haar kunnen bijna nooit tegen zonlicht, dan verbranden ze en krijgen ze instant kankers.
Sorry voor het vooroordeel, maar ik beschouw roodharigen bij voorbaat als ongeschikt om mee voort te planten. Dat gaat automatisch. Het zit in mijn instinct.
De sexy roodharige chicks in dit topic hebben hun haar STUK VOOR STUK geverfd... en de chicks die van nature rood zijn, die pik je er meteen uit vanwege hun uglyness.
leuk hè?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:41 schreef LintuxCx het volgende:
Goed topic dit.
*strijkt door z'n rode krullen* *chips haalt*
natural sexy redheadquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:13 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen met rood haar kunnen bijna nooit tegen zonlicht, dan verbranden ze en krijgen ze instant kankers.
Sorry voor het vooroordeel, maar ik beschouw roodharigen bij voorbaat als ongeschikt om mee voort te planten. Dat gaat automatisch. Het zit in mijn instinct.
Heh. Met jou kan ik praten.quote:
omg, het is beter dat ik stil hou...was geen fan van vrouwen met roodhaar, nu wel...Denk alleen dat dit meer uniek is dan dit geldt voor alle rood hoofdigenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:23 schreef BB-boy het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=f05_1185164703
quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:52 schreef TherAngelina het volgende:
Ik zou willen dat ik rood haar had en meer sproetjes! Ik vind het mooi. Bij meisjes that is
. Of kleine jongetjes
.
Nieuwsitem van 2005quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:12 schreef Devlinsect het volgende:
Er is hoop:
Roodharigen 'met uitsterven bedreigd'
![]()
![]()
Dus onderzoeken van twee jaar geleden zijn niet meer geldig? Gooi je schoolboeken dan ook weg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:25 schreef Garfunkel het volgende:
[..]
Nieuwsitem van 2005![]()
Heb je percentages vanaf die tijd??![]()
Die heb je. Maar ze zijn het niet allemaal. Dat is het verschil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:30 schreef Sok41 het volgende:
Mafkezen, je hebt toch ook lelijke blondines en donker harigen !
zelfde als "oudere fokkers sterven uit gemiddelde leeftijd gaat omlaag van 14 naar 12"quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:12 schreef Devlinsect het volgende:
Er is hoop:
![]()
![]()
Er is ook hoop dat jij een trein koptquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:12 schreef Devlinsect het volgende:
Er is hoop:
![]()
![]()
Bron?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Er is ook hoop dat jij een trein kopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |