voor jou wel jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:28 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon nog half 11 heur
lamaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:07 schreef ondeugend het volgende:
Tegen wil en dank bikkel ik mee.
Truste!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:11 schreef PizzaPunt het volgende:
Ik bikkel richting bed voor de zoveelste keer![]()
Truste voor iedereen die nog wakker is![]()
Ik moet heul niks.quote:
Had het niet iets te maken met het missen van een teelbal ofzo?quote:
Hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Had het niet iets te maken met het missen van een teelbal ofzo?
Kan me herinneren dat iemand het daar over had op de basisschool en dat we toen dat wordt heel erg lang niet gebruikt hebben omdat we dachten dat iemand dan echt zou denken dat je een bal miste ofzo.quote:
Wikipedia vertelde mij het antwoordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:16 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat iemand het daar over had op de basisschool en dat we toen dat wordt heel erg lang niet gebruikt hebben omdat we dachten dat iemand dan echt zou denken dat je een bal miste ofzo.
Gebruik het woord sowieso erg weinig
Dat is inderdaad ook een goed alternatiefquote:
Heb je jouw portie informatie weer gehad voor vandaag en kan je lekker lui zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:26 schreef tevebe het volgende:
Ja dat weet bijna overal t antwoord op. Weer iets geleerd in de vroege ochtend hier op Fok! en het is nog wel vakantie.
Dat wordt met de voeten op het buro zitten vandaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Heb je jouw portie informatie weer gehad voor vandaag en kan je lekker lui zijn![]()
Ik kan dingen verzinnen die vervelender zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:33 schreef tevebe het volgende:
[..]
Dat wordt met de voeten op het buro zitten vandaag.
Ik ook aangezien het niet waar isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik kan dingen verzinnen die vervelender zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |