Weltruste dan maar en hou het netjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tot slot, mijn huis is weer schoon. Vanavond twee vreemdtalige schoonmaaksters over de vloer gehad die mijn onderkomen een flinke schrobbering hebben gegegevne. Dat lucht op.
Nee, nou kom ik je opzoeken ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat laatste was een grapje, jullie mogen rustig verder posten hier hoor.
Truste
Niet in deze SC in ieder gevalquote:
Done en zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet in deze SC in ieder geval![]()
Natuurlijk wil ik het wel weten, maar hij/zij zal zijn/haar reden wel hebben.
Morning Mikequote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef Mike1964 het volgende:
Mogge!
't is gewoon fucking noodweer hier.....![]()
WTF??? Dat is er nog 1 die voorlopig op m'n "val dood" lijst staat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadat ik gisteren het nachtvolk in de SC had gelezen, kan ik je alleen maar gelijk geven ....... De SC is gewoon trash
Mee eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:10 schreef Leandra het volgende:
WTF??? Dat is er nog 1 die voorlopig op m'n "val dood" lijst staat.
Alsof je een hele groep (vaste) SC'ers even kunt benoemen omdat je 1 nachtje even meegelezen hebt toen het gros niet eens aanwezig was.... zo kortzichtig kan ik het ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF??? Dat is er nog 1 die voorlopig op m'n "val dood" lijst staat.
Alsof je een hele groep (vaste) SC'ers even kunt benoemen omdat je 1 nachtje even meegelezen hebt toen het gros niet eens aanwezig was.... zo kortzichtig kan ik het ook![]()
![]()
Dat niet alleen... ga dan niet de COS lopen verneuken door off-topic te posten... Ian had gewoon gelijk vannacht, de COS werd verneukt door het off-topic geouwehoer en toen Disana er wat van zei kreeg zij de wind van voren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mee eens.
Vraag me ook af waar SC bashen ineens vandaan komt. Je hoeft hier niet te komen, het mag. En als de mensen je niet bevalt blijf je toch lekker in de COS. Maar zit dan niet te zaniken over andere.
Gewoon lekker heel ver boven staan dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom... het gros van dat spul is nog nooit buiten de RLS subfora van FOK! geweest
Ach... als er in de SC niets over gezegd was dan had ik de COS van vannacht niet eens teruggelezenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gewoon lekker heel ver boven staan dus.
Ik was gisteren een beetje geirriteerd door de manier waarop jij de voorgaande nacht gepost had... alsof het jouw SC was en jij dus kon bepalen wie en op welke wijze mocht posten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:02 schreef Ravii het volgende:
Leandra!
wat was het nou..
je zei, ik kijk even hoe je vandaag post
oid
Neuh!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was gisteren een beetje geirriteerd door de manier waarop jij de voorgaande nacht gepost had... alsof het jouw SC was en jij dus kon bepalen wie en op welke wijze mocht posten.
Hou er wel rekening mee dat jij de newbie hier bent en het feit dat jij iemand niet eerder gezien hebt zegt vrij weinig. Stel dat Veulen, Ian, Mootie, Petraa, ik of welke regular dan ook, net op vakantie was geweest terwijl jij hier binnenkwam dan had ik het nog wel zien gebeuren dat je zo'n grote bek had gehad dat je inmiddels een groot probleem had
Dat had je dus ook kunnen gebeuren als het een regular betrof die op vakantie was geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:11 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh!
ik kende die hele Neo niet.
en had al verwacht dat het kloon was.
Dus daarom mijn haat!
haatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:11 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh!
ik kende die hele Neo niet.
en had al verwacht dat het kloon was.
Dus daarom mijn haat!
Mopperdemopperdezeikzeik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat mij betreft kunnen ze dit hele sub-forum opdoeken.
Voegt geen kut meer toe.
Normaal posten over de streams kan al niet meer.
Dan krijg je die hele bende debielen over je heen.
Een grote verzameling zwakzinnige triangeljosti's die elkaar helaas gevonden hebben.
En de nodige uitzondering, de echte kwaliteits users, zie ik zojuist afgekat worden in de COS.
Tief toch op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |