Cool !!quote:
Dan hoop ik maar voor je dat dat het waard isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een geheime verhouding, dat heb ik er mee.
Nou goed?
Ach, een driehoeksverhouding kan ook geen kwaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar voor je dat dat het waard is.
okeequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
Ik heb keelpijn, rugpijn, ben moe en heb het koud.![]()
![]()
Nest in met een goed boek en een bak thee ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
![]()
Dag Raviiquote:
nu heeft dat mens op tv het erover dat haar kracht in haar hersenen zit en dat je haar best in de vijver mag gooien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:24 schreef Vlindur het volgende:
Ze laten 'de aanranding' op tv gewoon niet zien he!
Nee. Lieke is niet in de vijver beland. Huub ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nu heeft dat mens op tv het erover dat haar kracht in haar hersenen zit en dat je haar best in de vijver mag gooien.
Heeft iemand dat nog gedaan?
Argh, jammer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee. Lieke is niet in de vijver beland. Huub ook niet
Thanks muis.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nest in met een goed boek en een bak thee ...
Kut voor je meis ..
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
![]()
Pffff nog 30quote:
Is ie wel beveiligdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk m'n laptop mee naar bed nemen.![]()
Heb je force feedback op je usb-stickquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk m'n laptop mee naar bed nemen.![]()
Vraag je me nou of ik een vibrator heb?!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je force feedback op je usb-stick![]()
quote:
Be my guest ... Leukquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef Ravii het volgende:
maar ik ga even helpen dit topic vol te baggeren
Als ik me echt heel slecht voel, dan kruip ik m'n bed in en hoor je me niet meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef Soury het volgende:
Oi thaitha je gevoel voor humor is nog gezond.. Ik ben meestal een naar sjaggie persoon als ik griepjes ben![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:31 schreef Ravii het volgende:
Ah, Talitha heeft dus der status verborgen!
waarom dat nou weer !?
het topic was eerder dan dat jij postequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef Talitha het volgende:
En schiet eens een beetje op! A.u.b. GEEN naamtopics meer zo meteen. Doe eens gek en wees origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |