dan nog...vlees is synoniem aan spier:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef Aereatheas het volgende:
[..]
dit staat eronder :
Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten
kreeg de ingeving dankzij jou
quote:SARX: "flesh, Lat. caro, Hom., etc.: in plur. the flesh or muscles of the body
Puntje voor A lijkt me dus.quote:sarcofaag [doodkist] van gr. sarkophagos [vleesetend] enz. enz. enz.
klopt, maar vlees is wel spierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Van Dale Ethymologisch woordenboek zegt:
[..]
Punte voor A lijkt me dus.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:18 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
klopt, maar vlees is wel spierAl het vlees dat je in de winkels koop is spier, niets anders, maar ik leg me bij de beslissing neer omdat het zo wel vertaald wordt en niet als spiereter ofzo.
dat onthoud ik voor de volgende keer...post ik ook gewoon 2 keer achter elkaar als ik me bedenk, wat ik nog nooit eerder heb gedaan, omdat ik dacht dat dat niet mochtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Aereatheas lijkt me deze keer gewoon aan de regels te hebben gehouden, na C21's antwoord bedacht hij zich en corrigeerde zichzelf. Dat mag gewoon.
En we doen niet aan halve punten
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Heb ik nou de juiste beslissing genomen?
Er is een verschil tussen antwoorden spammen en je bedenken. Maak het ook duidelijk als je denkt dat je je vergist hebt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:20 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
dat onthoud ik voor de volgende keer...post ik ook gewoon 2 keer achter elkaar als ik me bedenk, wat ik nog nooit eerder heb gedaan, omdat ik dacht dat dat niet mocht
quote:Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
Of je leest de openings postquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:27 schreef Aereatheas het volgende:
ahhh... sorry... ik zal een andere vraag doen...
wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:27 schreef Aereatheas het volgende:
ahhh... sorry... ik zal een andere vraag doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |