Same here. Als het bagger is zal ik dat ook wel zeggen, maar tot januari wacht ik af.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn sommigen op voorhand enorm negatief zeg. Dat mensen die '24' sowieso niets vinden het nieuwe seizoen op voorhand al afkraken is nog tot daar aan toe, maar dat 'fans' hetzelfde doen is wat mij betreft onbegrijpelijk. Maar goed, ik wacht zelf gewoon rustig af.
Ik ook. Ik had het bericht al weggehaald trouwens, gewoon om een welles/nietes discussie te voorkomen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:56 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Same here. Als het bagger is zal ik dat ook wel zeggen, maar tot januari wacht ik af.
Het is een glas half leeg instelling? We hebben (als je bereid bent s4 mee te tellen) 5 toffe seizoenen gehad, en eentje die toch (zeker in vergelijking met de rest) bagger was. Om er dan van uit te gaan dat s6 zal lijken op de ene kutte, en niet op één van de vijf toffe seasons, vind ik een 'glass half empty' instellingquote:Op donderdag 6 september 2007 01:27 schreef TC03 het volgende:
Hoezo mag je niet negatief zijn? Het is vrij gegronde kritiek.
Helemaal mee eens. Ik zit nu weer seizoen 3 te kijken. Het blijft gewoon een geweldige serie met een geweldige hoofdrolspeler. Kiefer is zelf ook producer, dus hij zal er ook alles aan doen om seizoen 7 weer top te maken.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:43 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Het is een glas half leeg instelling? We hebben (als je bereid bent s4 mee te tellen) 5 toffe seizoenen gehad, en eentje die toch (zeker in vergelijking met de rest) bagger was. Om er dan van uit te gaan dat s6 zal lijken op de ene kutte, en niet op één van de vijf toffe seasons, vind ik een 'glass half empty' instelling
De rest niet dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kiefer is zelf ook producer, dus hij zal er ook alles aan doen om seizoen 7 weer top te maken.
Afgaande op jouw berichten over seizoen 7 heb jij denk ik het idee van nietquote:
Dat is puur om het te promotenquote:Op donderdag 6 september 2007 18:55 schreef Myers het volgende:
Kiefer en co vinden S6 het beste seizoen wat ze ooit gemaakt hebben. Mensen zoals Kiefer vormen juist een gevaar voor de serie. Ontslaan die Kiefer!
Ik heb Kiefer wel horen zeggen dat hij de eerste 4 delen de beste opening van 6 jaar '24' vond. Niet dat het hele 6e seizoen de beste was.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:55 schreef Myers het volgende:
Kiefer en co vinden S6 het beste seizoen wat ze ooit gemaakt hebben. Mensen zoals Kiefer vormen juist een gevaar voor de serie. Ontslaan die Kiefer!
Er zijn nog maar twee keer moslims bij betrokken geweest.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:04 schreef drGoeroe het volgende:
Okay, nog wat meer info.
Dag 7 begint om 7 uur 's ochtends.
&
Tom Lennox keert niet terug ()
&
Meer info:
http://en.wikipedia.org/wiki/24_%28season_7%29
(niet geheel betrouwbaar)
Drie keer he, elk even seizoen. Seizoen 4 had ook moslims. Dus de helft van de seizoenen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn nog maar twee keer moslims bij betrokken geweest.Dat is niet echt 'refreshing'?
Seizoen 2 niet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:51 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Drie keer he, elk even seizoen. Seizoen 4 had ook moslims. Dus de helft van de seizoenen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Inmiddels 10 afl van seizoen 3 achter de rug. Het wordt bij CTU bekend dat Nina Meyers één van de gegadigden is die het virus willen kopen. Ze laten haar paspoort even op een scherm zien. In een flits zie je de naam die ze gebruikt: Sarah Berkeley.Dat had ik de eerste keer dus gemist. Leuke inside joke.
Mason?quote:Op maandag 10 september 2007 22:49 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Wie is die man in dat roodbruine shirt? [afbeelding]
Klootzak. Het is goed. En ik wilde nog wel een geniale hint geven:quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:13 schreef Merkie het volgende:
ITZINNNN is het.
Kudos voor mij [afbeelding] .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dus goed. Het is uit de film Airplane (1980). Het was het eerste filmrolletje van Itzin. Één speaking line, 4 seconden in beeld. Maar de rol Religious zealot #1 vertolkte hij fenomenaal.
![]()
IMDB weet helemaal niets van die rol in season 4. Ik denk dat het een lookalike ofzo is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:34 schreef drGoeroe het volgende:
Inderdaad, Palmer zet die rol zo goed neer dat je bijna zou willen dat die echt president was
Zat eens door de deleted scenes van S4 te bladeren en wie zag ik daar: Abu Fayed! (of de acteur Adoni Maropis) Hij ligt dood te gaan als de vader van de kids in de wapenwinkel, en Jack is heel erg lief voor hem en zegt dat het allemaal wel goed komt.
2 seizoenen later is het opeens een of andere terrorist
IMDB moet ook brandenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IMDB weet helemaal niets van die rol in season 4. Ik denk dat het een lookalike ofzo is.
Speciaal voor jou alle foto's weer verwijderd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:19 schreef -Mo- het volgende:
Hé, die foto's kennen we nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |