Ik moet steeds hier aan denken als ik die cap ziequote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:07 schreef F04 het volgende:
Ik heb hem ondertussen alweer gevonden.
[afbeelding]
Ik vind dit echt een lachwekkend capje. Ideaal voor photoshop
Ik sliep, maar werd op tijd wakker, en hoorde Nadia tegen Huub slijmen. Toen Huub antwoorde dat het mischien bij die andere werkte, maar neit bij hem, dus oprotten Nadia met die affectie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:10 schreef riri het volgende:
huub heeft vast opdracht van achter te stoken....hij zet nadia steeds subliem op heer plaats
Zelfde gedachte dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik deze cap zie, denk ik meteen aan een hele grote pad![]()
GMTAquote:
Huub had het ook al over het babystemmetjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik sliep, maar werd op tijd wakker, en hoorde Nadia tegen Huub slijmen. Toen Huub antwoorde dat het mischien bij die andere werkte, maar neit bij hem, dus oprotten Nadia met die affectie.
Moooooi Nadia dacht dus even gelijk Huub gek te maken, Huub trapt daar nooit in. Dat maak Huub zo gaaf.
Net te laat die streamlockquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio praat met Brian. Hij verteld dat hij vanavond te horen heeft gekregen van 'achter' dat hij helemaaal is vrijgesproken van iedere verdachtmaking van de afpersing. Meteen streamlock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |