Dat zie ik jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
Brian worstelt al uren met zijn gevoelens en luistert in de chill naar een ontspannen muziekje.
Ja, die is van mij. Niet schrikken:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
Die ene foto van Natasia dat ze te bed ligt en wel dood lijkt wil ik graag nog eens zien. Had jij die gepost Disane?
Durf eens hulp te vragenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:01 schreef Day het volgende:
Ik heb vreselijke streams vanavond. 1 en al gebuffer.![]()
Amanda gaat naar bed. Ze is moe van het gestook.
Howly crap haha. Nog enger dan dat ik dacht. Thanxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die is van mij. Niet schrikken:
[afbeelding]
Ik heb beequeen hem vanavond nog zien posten in een COS, maar welke...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
Iemand had toch ook zón briljante cap van Hetty buiten?
Thxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Durf eens hulp te vragen![]()
Ik help je graag![]()
Zou goed kunnen hoor, er zijn vandaag ook meer problemen dan normaal idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Thx. Ik kijk overigens naar jouw streams. Maar denk niet dat het daar aan ligt, maar aan mijn provider.
Dennis ligt toch in zijn bed. Huub doet een poging, maar het lukt niet echt.
Amanda gaat nu vragen of Brian in de chill wil slapen.
Thanksquote:
zo mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die is van mij. Niet schrikken:
[afbeelding]
Moooiiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:06 schreef Prospera het volgende:
OP'tje klaar, geen idee dat ik zoveel caps had gemaakt vannacht![]()
Ik kopie hem wel naar de updates.
en toch, zie ik gelijkenissen met Amanda, écht. Amanda wordt Netty, laterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:07 schreef F04 het volgende:
Ik heb hem ondertussen alweer gevonden.
[afbeelding]
Ik vind dit echt een lachwekkend capje. Ideaal voor photoshop
Als ik deze cap zie, denk ik meteen aan een hele grote padquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:07 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
De meiden willen niet bij nix in bed(hij ligt al klaar), want ze hebben liever lesbo sex dan sex dat niks is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:07 schreef farceman het volgende:
Al die neppraatjes van Nix weer.
Toen straks; als Nadia en Amanda in mijn bed gaan slapen kruip ik erbij en neuk ze.
En nu krijgt hij de kans.......en nee hoor hij blijft liggen en verneukt het.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik deze cap zie, denk ik meteen aan een hele grote pad![]()
lol, zegt hij dit echt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:10 schreef mazaru het volgende:
B: Ik heb haar gezoend, en uit blijdschap ging mijn tong naar binnen
Hij blijft leukquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
Brian: Uit blijdschap ging mn tong naar binnen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet steeds hier aan denken als ik die cap ziequote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:07 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
Ik sliep, maar werd op tijd wakker, en hoorde Nadia tegen Huub slijmen. Toen Huub antwoorde dat het mischien bij die andere werkte, maar neit bij hem, dus oprotten Nadia met die affectie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:10 schreef riri het volgende:
huub heeft vast opdracht van achter te stoken....hij zet nadia steeds subliem op heer plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |